-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО)
закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-04-26-000616-a
Торги відмінено
5 207 341.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2019 14:54 - 23.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0f11ffd12f9246a69df36bf1f5402f4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-000557-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження Переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 18.07.2019 18:24
- платіжне доручення.pdf 18.07.2019 18:24
- рішення № 9910 від 23.07.2019.pdf 23.07.2019 21:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.19 № 10917.pdf 09.08.2019 17:48
- рішення від 08.08.2019 № 10917.pdf 13.08.2019 21:39
- додаткові пояснення.pdf 07.08.2019 16:49
- Протокол відміна.pdf 22.08.2019 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2019 18:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2019 21:39
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2019 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
процедуру відкритих торгів, розпочату згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-05-29-000557-a на закупівлю по предмету електромонтажні роботи код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО)) на підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону, а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога
Відхилено
Висновок експертної організації (порушення чинного законодавства України)
Номер:
29f884e2bcc44581a5f7e8955cf35f14
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-000557-a.b2
Назва:
Висновок експертної організації (порушення чинного законодавства України)
Вимога:
Згідно порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. № 560, розділ Експертиза проектів будівництва п.12 зазначено:
Замовником експертизи є:
замовник будівництва;
проектувальник, якщо це не передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
На підставі чого майбутні учасники аукціону можуть отримати експертний звіт кошторисної документації, не маючи юридичних підстав для подачі кошторисної документації в експертну організацію? ВИМАГАЄМО виключити вимогу щодо надання висновку експерної організації щодо кошторисної документації, як таку, що суперечить чинному законодавству України та є без підставною! У випадку не реагування на наші звернення та не приведення своїх рішень у відповідність до вимог та норм чинного законодавства України, ми змушені будемо звернутися з подібною скаргою до постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2019 15:01
Вирішення:
Тендерний комітет Перинатального центру м. Києва розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Виходячи з вимог чинного законодавства, а також бюджетного законодавства кошторисна документація повинна містити позитивний висновок експертної організації.
У зв’язку з цим, а також з метою недопущення будь-яких порушень до тендерної документації було включено вимогу про надання позитивного висновку експертної організації. Дана вимога передусім зумовлена необхідністю уникнення ситуації відносно непогодження та/або не проходження розрахунків потенційно можливих учасників їх кошторисних документацій.
У свою чергу, вимога стосовно погодження кошторисної документації Учасником пропозицію, якого визначено найбільш економічно вигідною було встановлено з метою уникнення значного демпінгу, який може призвести до неможливості реалізації проекту, який є предметом закупівлі.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вимоги тендерним комітетом допущено не було, а Ваші аргументи в частині дискримінаційних вимог, а також порушення основних принципів публічних закупівель, встановлених нормами Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними та не обґрунтованими.
Що стосується Ваших зауважень в частині неможливості отримання учасниками висновку експертизи рекомендуємо брати до увагу вимогу тендерної документації в частині необхідності надання даного документу у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 12:17
Підтвердження вирішення:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога.
Номер:
f9f11c9f28e4421eb686c6a2a08925c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-000557-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Згідно п.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції в шостому абзаці зазначено: "Подана кошторисна документація має містити позитивний висновок експертної організації, перелік яких затверджений законодавством". Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та направлену на обмеження кругу потенційних учасників, та як така, що не відповідає наступній вимозі замовника, а саме: Учасник, якого буде визнано переможцем торгів, та з яким Замовник укладе договір про закупівлю повинен буде власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входиме до складу тендерної пропозиції такого учасника, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 № 53, та може проводити експертизу проектів будівництва. Яким чином майбутні учасники аукціону мають отримати вищезгаданий висновок експертизи, до проведення самого аукціону!!!
Аналізуючи попередню закупівлю № у Prozorro UA-2019-04-26-000616-a, то тільки у ТОВ "Захист" був в наявності експертний звіт № 0559-19Е від 08.05.2019р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО) де гепроектувальником зазначено ТОВ СПОРТ МАРКЕТИНГ ГРУП". Виникає питання, яким чином ТОВ "Захист" отримав зазначений експертний звіт?!
ТОМУ, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ, ЩОДО НАДАННЯ ПОЗИТИВНОГО ВИСНОВКУ ЕКСПЕРТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯК ТАКУ, ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ЗДРАВОМУ ГЛУЗДУ!!!
Наступним нагадуємо Замовнику:
Закон України про публічні закупівлі
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 09:35
Вирішення:
Тендерний комітет Перинатального центру м. Києва розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Виходячи з вимог чинного законодавства, а також бюджетного законодавства кошторисна документація повинна містити позитивний висновок експертної організації.
У зв’язку з цим, а також з метою недопущення будь-яких порушень до тендерної документації було включено вимогу про надання позитивного висновку експертної організації. Дана вимога передусім зумовлена необхідністю уникнення ситуації відносно непогодження та/або не проходження розрахунків потенційно можливих учасників їх кошторисних документацій.
У свою чергу, вимога стосовно погодження кошторисної документації Учасником пропозицію, якого визначено найбільш економічно вигідною було встановлено з метою уникнення значного демпінгу, який може призвести до неможливості реалізації проекту, який є предметом закупівлі.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вимоги тендерним комітетом допущено не було, а Ваші аргументи в частині дискримінаційних вимог, а також порушення основних принципів публічних закупівель, встановлених нормами Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними та не обґрунтованими.
Що стосується Ваших коментарів та питань стосовно яким чином ТОВ "Захист" отримав зазначений експертний звіт маємо намір повідомити, що жодних листів запитів Перинатальним центром м. Києва зазначеному вввище учаснику направлено не було, а тому надати Вам вичерпну відповідь у цій частині наша організації надати не може.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2019 12:45
Підтвердження вирішення:
Не задоволено