• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: : 24960000-1 Хімічна продукція різна.

В інформації

Завершена

7 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 140.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2019 12:27 - 31.05.2019 15:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді хабарника

Номер: fd07726e02aa4a71b482733c06b5b375
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000325-a.a3
Назва: Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Хабарнику! Відхиляєте вимогу на йкій підставі? На підставі положень Наказу №35??? Бажаємо успіхів у спілкуванні з Державною аудиторською службою, там вам будуть розповідати про діючі Накази та про кримінальну відповідальність за вимагання хабарів від постачальників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління гуманітарної політики в закупівлях керується Розпорядженням міського голови №4-р від 04.01.2019 та Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: c2dbcd7136f1426e9678417fe7e6797a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000325-a.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Шановний! Що за "фахівці" у вас працюють? На який Наказ №35 ви посилаєтесь? Він вже давно не діє. Враховуючи відсутність елементарного фаху, корупційну нісенітницю, яку несуть відповідальні посадові особи, намагаючись виправдати свої корупційні дії, ми направляємо листи до контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, прийнято рішення відхилити іі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 1477cc29817c4893b5823a8b158c8339
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000325-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Може одразу оприлюдните суму хабаря від "свого" постачальника??? Що значить не розглядаєте еквіваленти??? На якій Законній підставі? Ви використовуєте бюджетні кошти! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, факт нерозгляду еквівалентів як раз і вказує на антиконкуретні та дискримінаційні порушень законодавства. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з пропозицією дезінфектанту одного виробника. Ви лобіюєте інтереси цього виробника чи отримуєте від нього хабарі? Таким чином, нерозгляд еквівалентів суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засіб в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу У відповідь на вимогу ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, подану щодо процедури закупівлі товару Код ДК 021:2015: : 24960000-1 Хімічна продукція різна, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо наступне: Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме Право, а не Обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Тендерним комітетом розглянуто надану ТОВ ВІК-ХХІ ВІК пропозицію, в якій запропоновано дезінфікуючий засіб "Септомакс".. Даний засіб заявлений як аналог. Проте, заявлений препарат, і засіб "Септомакс"., на якому базується вимога ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, не є абсолютним еквівалентом засобу, заявленому у Закупівлі: Враховуючи ту обставину, що пропозиція ТОВ ВІК-ХХІ ВІК об’єктивно не відповідає умовам Закупівлі, а саме медико-технічним вимогам (МТВ) до товару, як зазначено в рішенні про дискваліфікацію Учасника, Замовник у повній відповідності до норм законодавства, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК. Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема МТВ), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, МТВ, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. Голова тендерного комітету Л.В.Шамрай
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні