-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги, пов'язані із впровадженням проекту «Minect.ai»
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2019 11:51 - 10.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасуванні рішення про визначення переможцем закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів UA-2019-05-29-001054-c ФОП Сергійчука В.О
Номер:
47f3f5020cad40688c765abbeff5bd1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-001054-c.c1
Назва:
Вимога про скасуванні рішення про визначення переможцем закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів UA-2019-05-29-001054-c ФОП Сергійчука В.О
Вимога:
Державна інноваційна фінансово-кредитна установа
01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького,буд.65-Б
Скаржник: Громадська організація
«Фундацій національного розвитку
та інновацій»
01133, м.Київ, бульв. Лесі Українки,
будинок 26, офіс 309
код за ЄДРПОУ 39484525
тел. (067) 656-73-36
ВИМОГА
За результатами закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів, яка Вами проводилась та оголошення про яку розміщене на на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель ідентифікатор - UA-2019-05-29-001054-c, (далі за текстом – Закупівля) було визнано переможцем учасника Фізичну особу – підприємця Сергійчука Віталія Олеговича, відповідне рішення міститься в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 07/03 від 21.06.2019 року за підписом уповноваженої особи Замовника – Лещенко Д.М..
Вважаємо, що рішення про визначення переможцем Закупівлі ФОП Сергійчука В.О. є передчасним, без перевірки належного досвіду надання послуг відповідно до предмета Закупівлі та зумовлене лише з огляду на цінову пропозицію без врахування відповідного досвіду учасника-переможця, без взяття до уваги недоліків його пропозиції , наведених нижче.
У додатку № 1 до Тендерної документації Закупівлі міститься вимога про надання у довільній формі Довідки, що містить інформацію про виконання не менше двох аналогічних, раніше укладених, договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та стан належного виконання договору стосовно якості та строків. (Аналогічна вимога міститься у п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації)
Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці (не менше двох).
Зазначена вимога до учасників Тендерної документації до Закупівлі, перш за все зумовлена визначенням найбільш досвідчених та перспективних суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері предмета Закупівлі, з огляду на те, що проект є новим, інноваційним та потребує особливого підходу до визначення суб’єкта господарювання, який має бути залучений у ньому та ми, в свою чергу, вважаємо, що формальний підхід до вибору переможця лише виходячи із цінової пропозиції не може бути застосований.
В складі тендерної пропозиції учасника – переможця містяться документи під назвами «Репицький відгук», «Вдовенко Відгук» у яких містяться листи відгуки щодо надання послуг, аналогічних предмету Закупівлі від ФОП Вдовенко Д.С. та ФОП Репицький Т.В. , які за своїм змістом є майже ідентичними, не зважаючи на те, що зазначені Фізичні особи-підприємці зареєстровані у різних регіонах України. Ані у довідці, яка підверджує досвід учасника-переможця Закупівлі, ані у листі-відкуку від ФОП Репицький Т.В. не наведені дані про договір (контракт) щодо надання послуг, аналогічних предмету Закупівлі, всупереч вимогам Тендерної документації.
Крім того надання послуг Фізичним особам – підприємцям, річний оборудок коштів яких є незначним на відміну від інших юридичних осіб, не свідчить про достатність досвіду у учасника-переможця Закупівлі із надання відповідних послуг.
Сама тендерна пропозиція учасника-переможця торгів є досить не деталізованою у відповідності до Технічного завдання, що міститься у Додатку № 3 до Тендерної документації, враховуючи обставини, які ставлять під сумнів виконання аналогічних договорів, викладених вище, а також не містить відомостей про застосування заходів із захисту довкілля, надання яких передбачено п. 6 Розділу ІІІ Загальних положень Тендерної документації відкритих торгів. Зазвичай застосування таких заходів викладається у окремій довідці та долається до пропозиції або міститься у самій пропозиції.
У відповідності до п. 3 розділу V Тендерної документації відкритих торгів та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
…
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, об’єктивно вважаємо, що пропозиція учасника відкритих торгів (ідентифікатор UA-2019-05-29-001054-c ● 356577b036f1424b842a9cdad9fb5cd3) Фізичної особи-підприємця Сергійчука Віталія Олеговича не відповідає вимогам Тендерної документації до зазначених торгів та має бути відхилена, а рішення про визнання переможцем такого учасника – скасоване.
У зв’язку з наведеними обставинами, -
ПРОШУ:
Переглянути тендерну пропозицію та додані документи учасника закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів ідентифікатор UA-2019-05-29-001054-c Фізичної особи-підприємця Сергійчука Віталія Олеговича, ІНН 3595404671 та перевірити викладені у скарзі факти та наявність відповідного досвіду виконання договорів із надання послуг аналогічних предмету Закупівлі.
За результатами перевірки – скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів UA-2019-05-29-001054-c Фізичної особи-підприємця Сергійчука Віталія Олеговича, ІНН 3595404671, яке міститься в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 07/03 від 21.06.2019 року за підписом уповноваженої особи замовника «Державна інноваційна фінансово-кредитна установа» - Лещенко Д.М..
Громадська організація «Фундацій національного розвитку та інновацій» залишає за собою право на звернення до контролюючих органів та суду в разі виникнення конфліктних ситуацій з питань, що розглядаються у дійсній вимозі.
З повагою
Президент
Крупська О.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 19:04
Вирішення:
Шановна Ольга Володимирівна!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою глибоку повагу та наголошуємо, на наступне.
Закупівля Послуг, пов'язаних з впровадженням проекту «Minect.ai» здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу вимогу, не маючи відповідних повноважень.
Просимо врахувати надану інформацію в майбутньому. Дякуємо за участь у закупівлях ДІФКУ.
Статус вимоги:
Відхилено