-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт - заміна вікон житлового будинку за адресою: вул. Борщагівська,14-А у Шевченківському районі м. Києва
відповідно технічному завданню (Додаток 3) документації
Завершена
393 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 965.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 965.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2019 11:27 - 03.06.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінації Учасника закупівлі.
Номер:
6d230ef704cb49c9867eb4239ae25c6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-28-000491-c.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінації Учасника закупівлі.
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Під час ознайомлення з документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Конкретна назва закупівлі: Капітальний ремонт - заміна вікон житлового будинку за адресою: вул. Борщагіська,14-А у Шевченківському районі м. Києва (далі – документація), скаржником встановлено, що в п.11 документації містяться вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зокрема в пункті 11 документації, для підтвердження можливості надання послуги з гарантійного ремонту, Замовником вимагається, щоб Учасник надав Договір надання послуг з ремонту (заміна склопакетів віконних блоків), акт виконаних робіт та Лист відгук від Замовника (бюджетної організації або органу державної влади або місцевого самоврядування).
Разом з тим, предметом допорогової закупівлі є капітальний ремонт - заміна вікон, а не послуги з гарантійного ремонту.
На підтвердження спроможності Учасником виконувати роботи з заміни вікон, Замовником вимагаються надати документи, визначені в п.19 документації.
А тому вимога Замовника згідно п. 11 документації про надання документів для підтвердження можливості надання послуги з гарантійного ремонту є дискримінаційною та протиправною, оскільки така гарантія вже міститься в проекті договору підряду та є його невід’ємною частиною, зокрема в п. 5.11 та п. 6.3.13 Договору підряду.
Так в п.5.11 Договору підряду зазначено, що у випадку виявлення недоліків або відступів від умов Договору, яких Замовник не міг встановити при звичайному способі їх прийняття (приховані недоліки), у т.ч. ті, що були умисно приховані Підрядником, під час гарантійного періоду, Замовник негайно інформує про це Підрядника і представниками Сторін складається дефектний акт. Підрядник ліквідує виявлені недоліки за свій рахунок у строки, що зазначені в дефектному акті. При ухиленні Підрядника від цих обов’язків, Замовник має право привернути до цієї роботи іншого виконавця за рахунок Підрядника.
Даний пункт повністю відповідає приписам ст.ст. 546, 857, 859, 860 Цивільного кодексу України.
З огляду на зазначене, прошу з п.11 документації виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: «Для підтвердження можливості надання послуги з гарантійного ремонту-Учасник має надати Договір надання послуг з ремонту (заміна склопакетів віконних блоків), акт виконаних робіт та Лист відгук від Замовника (бюджетної організації або органу державної влади або місцевого самоврядування).».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 12:38
Вирішення:
Відповідно до діючого законодавства, а саме Наказів № 10, 11 ДП "ПРОЗЗОРО" стосовно проведення Допорогових закупівель Замовник самостійно визначає Вимоги до закупівель відповідно до їх видів та законодавства. Зазначена вимога обумовлена необхідностю проведення технічного обслуговування в будинках комунальної власності де проживають мешканці міста Києва після проведення капітального ремонту
Статус вимоги:
Відхилено