• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для модернізації АТС

Код за ДК 021:2015 32550000-3, Телефонне обладнання (Обладнання для модернізації АТС)

Торги не відбулися

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2019 10:14 - 27.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до документації торгів з метою виключення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: d9c02fe173ee42268c124958e5aa838a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-28-000420-a.c2
Назва: Внесення змін до документації торгів з метою виключення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Водночас, як слідує з відповіді на вимогу UA-2019-05-28-000420-a.c1 Замовником не визначено характеристики з необхідної підтримки, а саме – необхідність Виконавцем робіт виконувати постійну сервісну та гарантійну підтримку обладнання до трьох років, згідно умов контракту з сервісної підтримки SSP (https://usermanual.wiki/Document/SoftwareSupportcodeliveryV2DataSheet.902448500/html). Натомість внесено необґрунтовану вимогу щодо рівня партнерства учасника. Тендерна документація містить виключно вимогу здійснювати сервісне і гарантійне обслуговування (п.2 переліку документів, що підтверджують кількісні, якісні та технічні характеристики товару) протягом 1 року (розділ термін гарантії додатку 2). Таким чином, Замовником внесена недостовірна інформація щодо вимог до об’єкту закупівлі шляхом дискримінаційних вимог до учасників в частині встановлення кваліфікаційних вимог, не передбачених ст.16 Закону, а не визначенням необхідних параметрів об’єкту закупівлі. Вимагаємо, у випадку необхідності виконувати постійну сервісну та гарантійну підтримку обладнання до трьох років, згідно умов контракту з сервісної підтримки SSP (інформація в відповіді на вимогу UA-2019-05-28-000420-a.c1) внести зміни в документацію шляхом зміни формулювання «партнером (рівень Master або Professional Partner)» на «партнером» та викласти необхідність забезпечувати виконавцем сервісної підтримки SSP протягом 3-х рокув за умовами, викладеними за посиланням https://usermanual.wiki/Document/SoftwareSupportcodeliveryV2DataSheet.902448500/html. Вказати, до якого обладнання така підтримка застосовується. Якщо до обладнання, що є предметом закупівлі, то вказати "або аналогічну підтримку у випадку аналогу". Якщо для обладнання діючої АТС МВС, то вказати перелік такого обладнання. Для підтвердження цього учасник повинен надати лист виробника обладнання щодо гарантування такої підтримки та підтвердження права учасника її виконувати. Поряд з наведеним, внести зміни до гарантійних зобов’язань шляхом визначення гарантії протягом 3-х років. В іншому випадку, необхідно виключити вимогу щодо рівня партнерства з документації торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Повідомляємо, що інформація про технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі, включаючи сервісне та гарантійне обслуговування надана в повному обсязі в додатку 2 тендерної документації. Замовником чітко визначено вимоги, щодо трьох річної підтримки програмного забезпечення SSP та обладнання до якого застосовується, а саме: - програмне забезпечення (загальна абонентська ємність (пакет оновлень з трьох річною підтримкою) Unify Annual fee for SSP 3Y for OpenScape 4000 V8 Flex (або еквівалент); - базове програмне забезпечення (пакет оновлень з трьох річною підтримкою) Unify SSP 3Y for Open Scape Unify SSP 3Y for OpenScape 4000 V8 Duplex (або еквівалент); - базове програмне забезпечення (пакет оновлень з трьох річною підтримкою) Unify SSP 3Y for OpenScape Unify SSP 3Y for OpenScape 4000 V8 Duplex (софт, дублюючий) (або еквівалент) яке входить до складу сервера Unify OpenScape 4000 EcoServer Duplex (або еквівалент). Наявність в учасника рівня партнерства (рівень спеціалізації Master або Professional) підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачено п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене вимоги щодо сервісної та гарантійної підтримки обладнання та програмного забезпечення стосується виключно обладнання та програмного забезпечення, що закуповується в межах даних торгів (обладнання для модернізації діючої АТС).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до документації торгів з метою виключення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: c0e6f548802f415ebbb1aee52a07bc27
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-28-000420-a.c1
Назва: Внесення змін до документації торгів з метою виключення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Серед документів, які необхідно надати учасниками процедури закупівлі є вимога наявності у постачальника статусу Master або Professional Partner. На території України наявні лише два таких потенційних учасника, а саме – ТОВ ЛАН-Систем та ТОВ Інфотел. Вказані статуси можливі лише при поставці продукції Unify, водночас, передбачено поставку аналогів. Відповідно така вимога призводить до можливості поставки лише продукції одного виробника (незважаючи на декларування аналогу) та обмеженою до 2-х кількістю учасників. Для виконання постачання продуктів по договору та їх монтажу і налагодження, як свідчить інформація на сайті компанії UNIFY, необхідний рівень авторизації лише Authorized OpenScape Business. Крім цього, в п.2 (перелік документів, що підтверджують кількісні, якісні та технічні характеристики товару) міститься вимога проведення робіт з безкоштовного монтажу кваліфікованим персоналом, що має відповідні сертифікати виробника обладнання. Дана умова вже є достатньою для проведення робіт з якістю, визначеною виробником обладнання. Аналогічна закупівля, що проводилась замовником за ідентифікатором UA-2018-10-03-000124-b такої вимоги не містила, хоча перелік обладнання аналогічний. Таким чином, Замовником цілеспрямовано внесена до документації торгів умова, що суттєво звужує коло учасників до двох (ТОВ ЛАН-Систем та ТОВ Інфотел) без можливості постачання аналогічного обладнання інших виробників, що створює реальні загрози неефективного використання бюджетних коштів через відсутність конкуренції. З метою виключення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до документації торгів з метою зміни формулювання «партнером (рівень Master або Professional Partner)» на «партнером».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Повідомляємо, що порушень згідно пункту 3 статті 5 та пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація замовника не містить. У тендерній документації зазначено «або еквівалент», що передбачає поставку аналогічної продукції. Таким чином, учасників необмежено в можливості подавати альтернативні (аналогічні) пропозиції, але за умови повної технічної відповідності затребуваним вимогам як до технічної, так і до якісної сторони запропонованого еквіваленту. В зв'язку з тим, що предметом закупівлі є обладнання для модернізації діючого обладнання цифрової АТС замовника, а саме АТС "HiPath 4500 V3", а не закупівля нової АТС важливим є повна сумісність запропонованого аналогічного обладнання учасниками з діючим обладнанням цифрової АТС замовника. Для замовника важливо мати постійну сервісну та гарантійну підтримку обладнання до трьох років. Згідно умов контракту з сервісної підтримки SSP, виконувати підтримку за даним контрактом можуть тільки партнери рівня Master або Professional Partner. Ці умови вказані у Технічному опису з SSP за посиланням: https://usermanual.wiki/Document/SoftwareSupportcodeliveryV2DataSheet.902448500/html Тому в тендерній документації замовником встановлена вимога, за якою обрано рівень партнерів на рівні не менше ніж Master або Professional Partner.
Статус вимоги: Відхилено