-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
Торги відмінено
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2019 16:48 - 23.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга ЛОТ2 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Номер:
53e2025c094140759c50bea929b520f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.b5
Назва:
Скарга ЛОТ2 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Скарга:
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот2 ТОВ Віртуальні технології і системи.pdf 29.07.2019 16:05
- Рішення від 01.08.19 № 10490.pdf 01.08.2019 20:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11375.pdf 19.08.2019 18:23
- Рішення від 16.08.2019 №11375.pdf 21.08.2019 22:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 16:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2019 22:18
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Номер:
ceb00d0e04304d47ae662cda68539489
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.a4
Назва:
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Скарга:
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот1 ТОВ Віртуальні технології і системи.pdf 29.07.2019 15:56
- Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf 01.08.2019 20:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11376.pdf 19.08.2019 18:13
- Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf 21.08.2019 22:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2019 22:17
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
Номер:
cbc0c8fba55946588b130fcf0048ce8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.a6
Назва:
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
Скарга:
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот1 ТОВ СЕА Електроніка Україна.pdf 29.07.2019 16:23
- Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf 01.08.2019 20:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 №11374.pdf 19.08.2019 18:16
- Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf 21.08.2019 22:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 16:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2019 22:16
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга ЛОТ2 ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Номер:
ba832845d11d42b6992353aef63ebdc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.c3
Назва:
Скарга ЛОТ2 ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Скарга:
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот2 ТОВ СЕА Електроніка Україна.pdf 29.07.2019 15:48
- Рішення від 01.08.2019 №10477 + лист Замовнику.pdf 01.08.2019 19:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 №11383.pdf 19.08.2019 18:15
- Рішення від 16.08.2019 №11383.pdf 21.08.2019 22:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 15:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2019 22:15
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Лот 1: Проект договору
Номер:
e9b7976cd8284aca8a2802bb1afce644
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.b1
Назва:
Лот 1: Проект договору
Вимога:
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2019 16:25
Вирішення:
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Лот 2: Проект договору
Номер:
9e2a13c197014e06a11acdd74ae223a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-001370-b.b2
Назва:
Лот 2: Проект договору
Вимога:
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2019 16:26
Вирішення:
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Статус вимоги:
Задоволено