-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти, канцелярія тощо).
Завершена
196 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 964.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 964.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2019 15:10 - 31.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність пропозиції учасника
Номер:
3332328cacf54d02b27787dd1073b181
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-000996-b.a1
Назва:
Невідповідність пропозиції учасника
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-05-27-000996-b «ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 05.06.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Культтовари+» було виявлено наступні порушення:
1) Учасник ТОВ «Культтовари+» надає у складі своєї пропозиції невірну кількість товару. Це стосується позицій:
№12 Скоби для степлера № 10, 1000 шт/уп (200 упаковок). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 200 штук.
№14 Біндер для паперів, 19 мм, к-ть в упаковці 12шт. (50 упаковок). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 50 штук.
№15 Біндер для паперів, 32 мм, к-ть в упаковці 12шт. (81 упаковка). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 81 штуку.
№16 Біндер для паперів, 51 мм,к-ть в упаковці 12шт. (81 упаковка). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 81 штуку.
№18 Канцелярські металеві скріпки, 3см, 100 шт/уп (100 упаковок). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 100 штук.
№23 Леза змінні для канцелярських ножів, 10шт/уп (2 упаковки). Учасник ТОВ «Культтовари+» надає 2 штуки.
2) Вимогою Замовника було надати найменування товару із зазначенням торгівельної марки. Учасник ТОВ «Культтовари+» на позиції №4, №5, №39-43, №45-47 не вказує торгівельну марку, що є порушенням вимог Замовника.
3) На позиції №31-32 Замовник вимагав надати Стрижень кульковий 0,7 мм, синього і червоного кольору відповідно довжиною 143мм. Компанія ТОВ «Культтовари+» на дані позиції пропонує стрижень розміром 142мм, що є порушенням технічних вимог Замовника.
4) Вимогою Замовника було надати Сертифікат відповідності, який повинен мати дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції. На позицію №35 учасник ТОВ «Культтовари+» надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/30776 від 11.05.2010р., термін дії якого завершився 23.12.2012р.
5) На позицію №25 Замовник вимагав надати Клей-олівець, 15гр (основа - PVP), в той час як учасник ТОВ «Культтовари+» у складі своєї пропозиції надає Клей олівець 15г (основа - PVA), що є порушенням технічних вимог Замовника.
6) На позицію №6 Замовник вимагав надати Папка пластикова A4 з пружинним швидкозшивачем і кишенею, (ширина корінця: 25 мм). Запропонована папка учасником ТОВ «Культтовари+» Economix E31207-01 має ширину корінця 17мм, що є порушенням технічних вимог Замовника. Дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті виробника ТМ Economix - https://www.papirus.com.ua/catalog/view/150850/.
Підсумовуючи все вищенаведене, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Культтовари+», як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2019 12:50
Вирішення:
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.12 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених замовником при прийнятті рішення у процесі проведення закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено