• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Компресор

код ДК 021:2015 - 42120000 - 6 Насоси та компресори (Компресор)

Завершена

622 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2019 13:34 - 08.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність обладнання запропонованого ТОВ ДНІПРО ЛАЙФ вимогам тендерної документації.

Номер: a931180d6dd6493e8f62d06b9045ca40
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000709-b.a1
Назва: Невідповідність обладнання запропонованого ТОВ ДНІПРО ЛАЙФ вимогам тендерної документації.
Вимога:
Звертаємо вашу увагу на невідповідність обладнання, запропонованого учасником закупівель – ТОВ «ДНІПРО ЛАЙФ» вимогам тендерної документації. Учасник, якого обрано переможцем (ТОВ ДНІПРО ЛАЙФ), надає неповні технічні характеристики товару що пропонується, а саме: Не надано інформацію щодо середнього ресурсу гвинтового блоку до здійснення капітального ремонту (згідно вимогам тендерної документації не менш ніж 40 000 годин) Не надано інформацію щодо середнього ресурсу двигуна до здійснення капітального ремонту (згідно вимогам тендерної документації не менш ніж 10 000 годин) Не надано інформацію щодо швидкості пересування (згідно вимогам тендерної документації шосе ґрунтовими дорогами – 20-25(40)*) Також учасник, якого обрано переможцем, надав пропозицію на постачання мобільного компресору марки ЗИФ-ПВ 6/0.7 виробництва ТОВ «АРСМАШ» м. Санкт-Петербург, Російська федерація. У зв’язку з чим маємо зазначити наступне: Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів). Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. У зв’язку з триваючою збройною агресією Російської Федерації проти України, сприянням і фінансуванням нею терористичної діяльності в Україні, що призвело до порушення територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасової окупації частини території, численних людських жертв, реальних та потенційних загроз національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення, в тому числі заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом про санкції. Таким чином вважаємо неетичним та недопустимим закупівлю товарів походженням з країни-агресору. Тобто узявши до уваги викладені невідповідності вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДНІПРО ЛАЙФ» як невідповідну вимогам тендерної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. ТОВ «Дніпро Лайф» в складі своєї тендерної пропозиції в повній мірі (в достатній мірі для прийняття рішення) надало технічні характеристики та опис компресору, який пропонується. Фахівцями ВП ЗАЕС розглянуті характеристики та можливості компресору марки ЗИФ-ПВ 6/0,7 як альтернативи компресору, що вказаний у тендерній документації ВВП 6/0,7. За результатами розгляду технічної пропозиції ТОВ «Дніпро Лайф» (торги UA-2019-05-27-000709-b) технічною комісією при тендерному комітеті прийнято рішення щодо відповідності даного учасника технічним та кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією. Крім того дана пропозиція є найдешевшою серед запропонованих іншими учасниками аукціону.
Статус вимоги: Відхилено