• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (лот№1 Придбання мультимедійного комплексу для навчального кабінету у Бродівську СЗОШ І-ПІ ст. №2 з вивченням англійської мови з 1 класу Львівської області Лот №2 Придбання обладнання для історичного кабінету для забезпечення якісного профільного навчання в опорному закладі «Бродівська загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 3 Бродівської районної ради Львівської області Лот №3 Придбання обладнання для Підгорецького НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів» ДНЗ Бродівської районної ради Львівської області )

Завершена

271 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 278.06 UAH
Період оскарження: 27.05.2019 12:37 - 09.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність предмета закупівлі встановленому коду ДК

Номер: 429ae1c960594ed1acca60fc23bf893d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.c6
Назва: Невідповідність предмета закупівлі встановленому коду ДК
Вимога:
Класифікація за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання передбачає придбання лише техніки, а не спеціалізованого програмного забезпечення. Для закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення є код ДК 021:2015 48000000-8. Вимагаємо усунути порушення розбивши закупівлю на додаткові лоти та закупити спеціалізоване програмне забезпечення окремим лотом за кодом ДК 021:2015 48000000-8.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На ваше запитання тендерний комітет повідомляє, що ми як Замовник закупляємо спеціалізоване програмне забезпечення яке є додатковою функцією і поставляється в складі технічного оснащення, і не є окремою одиницею.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: c452cb69c4a9476fbc52ab0dceb9a035
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.c5
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД: 2.4 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.ISO 14001:2015 не є обов'язковим і носить добровільний характер. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити 2.4 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення тендерний комітет відповідно до ч.1ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо наступне. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Таким чином цей стандарт є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційний вимог

Номер: 93a217b11a564e97be81310b77c04f3d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.a4
Назва: Усунення дискримінаційний вимог
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати: «Копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками таких документів повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.

Номер: 528c4c1094e24993a5cd56ce39afc0f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.a3
Назва: Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Вимога:
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати «2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника( обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) Вказання конкретних моделей дозволить виявити відповідність тих чи інших характеристик.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Cправжність ISO

Номер: f6a7b46aa84e4e138be610cee3e9ec0a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.a2
Назва: Cправжність ISO
Вимога:
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками таких документів повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: edf8029e473a478f9a485de0758bc13a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-27-000915-a.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Під описання функцій програмного забезпечення, викладених у технічних характеристиках тендерної документації, підходить лише одне програмне забезпечення, яке пропонує на території України одним офіційний дистриб’ютором ТОВ “ЕД-ПРО”. Наявність лише одного дистриб’ютора програмного забезпечення дозволяє йому штучно обмежувати коло Учасників тендера за рахунок відмови у постачанні/продажу необхідного програмного забезпечення. Це є порушенням Закону України Про публічні закупівлі, так як не дозволяє забезпечити добросовісну конкуренцію серед Учасників та не дозволить придбати товар з максимальною економією державних коштів. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині опису функцій програмного забезпечення, а саме прибрати вимогу стосовно: “- наявність бібліотеки 3D моделей (не менше 1100 одиниць); - наявність бібліотеки відеороликів (не менше 900 одиниць); - наявність бібліотеки зображень (не менше 5000 одиниць); - наявність бібліотеки аудіо файлів (не менше 700 одиниць); - наявність інструментів, ігор, програм (не менше 100 додатків) - має можливість прямої роботи з web середовищем; " Даний опис на 100% співпадає з описом програмного забезпечення Mozabook та штучно обмежує конкуренцію. Просимо Замовника враховувати вимоги чинного Законодавства стосовно закупівлі товарів для навчальних закладів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Від 28.05.2019р. №01-17/972 П О Я С Н Е Н Н Я Згідно оголошення про проведення відкритих торгів (мультилотова закупівля) UA-2019-05-27-000915-a Відділом освіти Бродівської районної державної адміністрації проводиться закупівля «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (лот№1 Придбання мультимедійного комплексу для навчального кабінету у Бродівську СЗОШ І-ПІ ст. №2 з вивченням англійської мови з 1 класу Львівської області Лот №2 Придбання обладнання для історичного кабінету для забезпечення якісного профільного навчання в опорному закладі «Бродівська загальноосвітня школа І-ІП ступенів № 3 Бродівської районної ради Львівської області Лот №3 Придбання обладнання для Підгорецького НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів» ДНЗ Бродівської районної ради Львівської області )». Шановнний Учасник, відносно Вашої вимоги, щодо обмеження конкуренції пояснюємо: програмне забезпечення закуповується як додаткова функція для обладнання і не має посилань на конкретну модель або виробника. Замовник додатково хоче оснастити навчальні кабінети спеціалізованим програмним забезпеченням для модернізації та оптимізації навчального процесу. Ви можете запропонувати програмне забезпечення характеристики якого є аналогічними або кращими. Ви як Учасник можете запропонувати аналог або кращий програмний продукт. Також у ТД Замовник зазначив:*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент. Голова тендерного комітету Юрист-консультант відділу освіти Максимович Інна Василівна
Статус вимоги: Не задоволено