-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
Торги відмінено
164 787.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 647.87 UAH
мін. крок: 1% або 1 647.87 UAH
Період оскарження:
27.05.2019 11:57 - 07.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
bdde05eed1c241d2a5549e5a07e7eb04
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-000791-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник, просимо виключити з переліку продукцію, яка потребує наявність ліцензії, а саме "13.Вода для ін`єкцій 5 мл №10", "16.Гепарин 5,0 №5", "29.Кальція хлорид 10%, 10мл №10".
Оскільки це спричиняє дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Такий підхід здійснення даної закупівлі обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2019 16:28
Вирішення:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.17 і 32 частини 1 статті 1 З.У. «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року.
Згідно абзацу 7 пункту 1 Порядку, Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі за «обсягом та/або за місцем поставки».
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є товари, які застосовуються для потреб клінічної лабораторії при проведенні лабораторних досліджень. Придбання товарів за Визначеним кодом закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника потребує проведення відкритих торгів.
Застосування усіх товарів у клінічній лабораторії потребує придбання за одним договором у одного Постачальника. Всі Учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям та мають необхідні документи для підтвердження цієї відповідності. Жодних дискримінаційних вимог чи обмежень документація відкритих торгів не містить, а усі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції.
Постачальник за укладеним договором повинен мати необхідний технічний, кадровий та професійний потенціал. Учасник повинен мати укладені договори з виробниками та імпортерами товарів, що є предметом договору та мати якісну ділову репутацію, яка підтверджується гарантійними листами. Відсутність будь-яких документів щодо відповідності вимогам відноситься на ризик Учасника.
Вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Номер:
d4ae4ee1aa4b4b8c9d1948f43d9af440
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-27-000791-a.a1
Назва:
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2019 16:22
Вирішення:
Щодо видалення з тендерної документації вимог надання гарантійних листів виробників продукції по за результатами розгляду інформуємо, що Медико-технічні (якісні) вимоги до товару сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі") та з метою:
1. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. 6. Листом Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 р. Та рекомендаціями АМК України від 30.03.2018 року передбачена рекомендація «щодо не висування вимог про надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі».
Наша тендерна документація (Додаток 4 п. 3) не містить вимоги гарантування поставки у «визначені строки». Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Вимогу вважаємо безпідставною. Крім того існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено