-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Продукція для чищення
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2019 17:01 - 05.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
dc5699f202a74db6a5cc4bab02f0933c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-24-000725-c.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, платіжне доручення
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 1927.pdf 15.07.2019 17:48
- Скарга 0725.pdf 15.07.2019 17:48
- рішення від 17.07.2019 № 9589.pdf 18.07.2019 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2019 № 10578.pdf 05.08.2019 19:42
- рішення від 02.08.2019 № 10578.pdf 07.08.2019 21:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2019 17:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2019 21:40
Скарга
Відхилено
Скарга на умови ТД
Номер:
65d9e34b14854609aab3558312d0d7e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-24-000725-c.b2
Назва:
Скарга на умови ТД
Скарга:
Скарга, платіжне доручення
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 4018.PDF 03.06.2019 20:48
- Скарга на умови ТД.pdf 03.06.2019 20:48
- Скарга UA-2019-05-24-000725-c (ISO 9001-2015) ДОПОВНЕННЯ.pdf 22.06.2019 13:30
- Скарга UA-2019-05-24-000725-c (ISO 9001-2015) ДОПОВНЕННЯ.pdf 22.06.2019 13:30
- рішення від 05.06.2019 № 7208.pdf 05.06.2019 19:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2019 № 8272.pdf 25.06.2019 14:40
- рішення від 24.06.2019 № 8272.pdf 27.06.2019 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2019 20:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.06.2019 18:51
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни в ТД
Номер:
608bc193620a4e2cb0cc04db3cf0e377
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-24-000725-c.c1
Назва:
Вимагаємо внести зміни в ТД
Вимога:
«У додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається надати, зокрема «Сертифікат ISO9001 в чинній редакції». Однак:
1. ISO9001 є міжнародним стандартом.
Відповідно до ч.2 ст.21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації.
Наказом від 21.12.2015 № 203 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, а саме «ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)» на заміну «ДСТУ ISO 9001:2015».
Відтак, керуючись ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, вказавши вірну та повну назву національного стандарту «ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)».
2. Предметом закупівлі визначено ДК 021:2015:39830000-9 - Продукція для чищення, назви товару конкретизовано в додатку 2.
Зважаючи, що сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) видається стосовно будь-якої конкретної сфери діяльності (виробництва певної продукції), то обґрунтованою може бути лише вимога надання сертифікату на систему управління якістю саме щодо виробництва товарів, які є предметом цієї закупівлі: мийні засоби та засоби для чищення.
Відтак, керуючись ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, сформулювавши обґрунтовану вимогу про надання сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) щодо виробництва товарів, які є предметом цієї закупівлі: мийні засоби та засоби для чищення.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2019 14:13
Вирішення:
Стосовно співвідношення міжнародного та національного стандарту ISO9001.
У вимозі скаржника правильно зазначено, що відповідно до ч.2 ст.21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації.
Саме тому позначка “IDT” у назві національного стандарту «ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)» означає, що він ідентичний міжнародному стандарту. Де-факто національний стандарт є перекладом з англійської міжнародного стандарту. Про це прямо написано у “Передмові” на сторінці другій стандарту (http://metrology.com.ua/download/iso-iec-ohsas-i-dr/61-iso/1316-dstu-iso-9001-2015 ):
Більш того на сторінці третій у “Національному вступі” безпосередньо зазначено:
У вимозі скаржник не навів жодного пояснення, яким чином зміст додатка 2 до тендерної документації робить неможливим подання ним тендерної пропозиції.
Теж саме стосується і вимоги скаржника про надання сертифікату згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) на певний вид діяльності.
Згідно з роз'ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит 232/2016 (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=d571d75d-0e55-4019-bd3c-b874fd659ca6&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv…): “замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.”
Тендерна документація відповідає чинному законодавству, зокрема, принципам здійснення закупівель, наведеним у ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Скаржник не обґрунтував яким чином порушені ним питання призводять до дискримінації учасників.
Окремо маємо звернути увагу на те, що відповідно до ст.5 “Недискримінація учасників” Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, вимагаючи вказати повні реквізити національного стандарту скаржник фактично вимагає обмежити участь у процедурі закупівлі іноземних учасників, які пройшли сертифікацію за міжнародним, а не національним стандартом. Тобто скаржник вимагає порушити Закон.
Таким чином, вимоги про внесення змін є не тільки безпідставними але і протизаконними.
Статус вимоги:
Задоволено