• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Маслостанції

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Маслостанція – 4 од. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Вид предмета закупівлі: Товари. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Торги не відбулися

218 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 180.40 UAH
Період оскарження: 24.05.2019 12:40 - 08.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Зміна умов оплати

Номер: 7b785f387c074c18a7d3f8767cb3eafe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-24-000297-b.a1
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Добрий день! Хочемо приймати участь в тендері, але нас не влаштовують умови оплати. За Договором оплата за товар здійснюється з відстроченням платежу у термін 30 робочих днів. Просимо змінити умови платежу на передплату 40% від загальної суми та 60% післяплати за фактом отримання товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Фінансовими планами АТ «Укрзалізниця» не передбачено здійснення попередньої оплати за витратними договорами з поставки товарів та обладнання. В тендерну документацію зміни вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено