• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання і миття, засоби для чищення, засоби для миття посуду, гігієнічні засоби для догляду за тілом)

Завершена

1 039 300.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 196.50 UAH
Період оскарження: 24.05.2019 11:21 - 10.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 22a89d8197c1491f9fbf5556b2d1f930
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-24-000837-a.b3
Назва: Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», у пункті №1 Ви вимагаєте Довідку Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У примітках до даної довідки, на підтвердження інформації поданої у вищезазначеній довідці, висувається наступна вимога: «у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, діючий договір оренди приміщення з додатками які підтверджують фактичну оплату оренди». Що мається на увазі під «додатками які підтверджують фактичну оплату оренди»? Ми орендуємо приміщення з травня 2017 р. і сплачуємо оренду щомісячно. Чи розуміти вашу вимогу так, що ми маємо надати всі платіжні доручення за період з травня 2017 р. по травень 2019 р., чи це має бути акт звірки з орендодавцем? Внесіть зміни в документацію і уточніть в якому вигляді вам необхідна інформація, яка підтверджує фактичну оплату оренди.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Для підтвердження оплати орендного приміщення Вам, у тендерній пропозиції, достаньо надати платіжне доручення за останній звітній місяць. Акт звірки розглядається. як достатнім для прийняття рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно предмету закупівлі

Номер: 6068209a8c1e453eb521d86280f93cea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-24-000837-a.b2
Назва: Вимога стосовно предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Ви проводите закупівлю за кодом ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання і миття, засоби для чищення, засоби для миття посуду, гігієнічні засоби для догляду за тілом). І в дану закупівлю ви включили Сода харчова (NaHCO3 - кристалічна порошкоподібна речовина тонкого помелу, без запаху біла тверда речовина.) Хімічна сполука з формулою NaHCO3 має наукову назву бікарбонат натрію, і має свій власний код в ДК 021:2015 - 24313320-0 Бікарбонат натрію. Включати продукцію різних кодів ДК в один лот закупівлі це грубе порушення. Вимагаємо прибрати дану продукції з документації. В іншому випадку ми звернемося до Державної аудиторської служби України та АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! За результатами розгляду вашої вимоги, стосовно визначення коду предмету закупівлі- Бікарбонату натрія, замовником прийняте рішення: Внести зміни щодо переліку предмету закупівлі. Слідкуйте за змінами на площадці. Дякуємо за звоєчасне зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога відкорегувати

Номер: 9a38e4247eee49c89fc7fa5a486140fb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-24-000837-a.a1
Назва: Вимога відкорегувати
Вимога:
Доброго дня! У Додатку № 3 до тендерної документації «Вимоги до предмету закупівлі» міститься наступний пункт: "Учасник повинен надати у складі пропозицій документи: 1. Копію документів про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідальність) встановленні діючим законодавством на всі товари, зазначені в технічному завданні". Вимоги цього пункту суперечать діючому законодавству України, а саме: 1) обов'язкову сертифікацію в Україні скасовано (ЗУ "Про стандартизацію", Наказ № 93 від 26.01.2018 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) 2) не всі чистячі засоби підпадають під дію Технічного регламенту мийних засобів, отже не повинні декларуватись (пункт 5 Технічного регламенту мийних засобів, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 червня 2013 р. № 408 та статті 11 та 12 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності") Відредагуйте свої вимоги відповідно до законодавства. Наприклад, як це роблять інші замовники, можна перелічити ці документи через "або".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Додаток № 3 "Вимоги до предмету закупівлі", учасник повинен надати у складі пропозицій документи: п.1. Копію документів про якість встановленні діючим законодавством на всі товари, зазначені в технічному завданні. Діючє законодавство має на увазі і ЗУ "Про стандартизацію", Наказ № 93 від 26.01.2018 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, та пункт 5 Технічного регламенту мийних засобів, КМУ від 12 червня 2013 р. № 408 та статті 11 та 12 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності." До кожного предмету закупівлі повинні додаватись документи які підтверджують самє його якість, такими є документи зазначені у п.1. Додатку № 3. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Відхилено