бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо типу Pulls/Mustang/ENERGY/Plus або еквівалент
1) оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13, в редакції рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 19.04.2019 № 374 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro); 2) вартість одиниць товару учасника-переможця (кандидата в Переможці) за результатами електронних торгів (процедури аукціону або кваліфікації переможця (за наявності лише одного учасника)) не може бути нижчою більше ніж на 2% від цін, встановлених учасником на своїх власних АЗС, або цін операторів АЗС, які Учасник подає як АЗС партнерів чи орендодавців, що діяли на дату реєстрації пропозиції Учасника на електронному майданчику в системі Prozorro; 3) учасник зобов’язаний мати дозвіл або ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності (торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на момент проведення торгів передбачено чинним законодавством України; 4) учасник повинен мати цілодобові АЗС – не менше 2-х (власні/орендовані або АЗС партнерів у м. Львові), що здійснюють відпуск палива одного виробника, розташовані в радіусі не більше 5-ти км від дільниці механізації ЛКП “ШРП Залізничного району” за адресою: м. Львів, вул. І. Блажкевич, 12А (мікрорайон “Левандівка”, вул. Суботівська), для заправки важкої дорожньої і снігоприбиральної спецтехніки; 5) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі; б) учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і визнаний Замовником Переможцем торгів, відмовився від підписання договору; 6) технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження викладено в окремому файлі (Додаток № 1); 7) кваліфікаційні вимоги та порядок їх подання викладені у Додатку № 2; 8) проект Договору викладений у Додатку № 3; 9) форма цінової пропозиції Учасника торгів викладена у Додатку № 4; 10) форма цінової пропозиції кандидата в Переможці (за результатами Аукціону) викладена у Додатку № 5.
Завершена
11 310 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 100.00 UAH
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку із наступним:
Замовником не встановлено в умовах тендерної документації нормативно-правовий документ, який повинен підтвердити відповідність цінової пропозиції Учасника цінам визначеним на АЗС. Незрозумілим є факт встановлення Замовником невідповідності цінової пропозиції цінам на АЗС. На основі якого джерела інформації ґрунтується рішення Замовника? Яку юридичну силу має дане джерело?
Один із ключових принципів закупівель є максимальна економія та ефективність. Безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії. Враховуючи вид процедури закупівлі - допорогова закупівля та відсутність врегулювання порядку оцінки на відповідність вимога документації на законодавчому рівні, Замовник повинен був врахувати факт надання Учасником найнижчої цінової пропозиції при наданні товару, який в повному обсязі відповідає технічним характеристикам, який має досвід виконання аналогічних договорів, володіє достатньою матеріально-технічною базою. Нафтопродукти, що реалізуються є високоякісним пальним, а саме: стандарту Євро-5 та не мають негативного впливу на навколишнє середовище, тобто технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством екологічним нормам щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного та біологічного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини. Наявність в складі пропозиції формальних помилок(технічні помилки) («Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки») (а саме: незаповнення у формі даних щодо типу палива) не повинна слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника, враховуючи наявність інформації у сертифікаті відповідності. Наявність сертифікатів підтверджує відповідність товару технічним вимогам всім вимогам. Паспорти якості надаються на кожну окрему партію поставки, метою паспорта якості є надання інформації про технічні характеристика на момент поставки. Поставки за результатами тендеру не було. Надання інформації щодо поставок, які мали місце в минулому, є неактуальними.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.06.2019 12:20
Вирішення:На Вашу вимогу від 05-06-19 (ідентифікатор вимоги UA-2019-05-23-002766-a.b1) повідомляємо наступне:
1. В першу чергу, інформуємо Вас про те, що закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13, в редакції рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 19.04.2019 № 374 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro), оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, що зазначено в примітках оголошення про проведення торгів, а тому у Вас немає жодних правових підстав називати відхилення Вашої цінової пропозиції “порушенням у сфері публічних закупівель”, а звідси – посилатись у вимозі на норми Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. У Вашій вимозі містяться посилання на неіснуючі в даній закупівлі документи – “протокол засідання тендерного комітету”, “тендерна документація” – їх немає і не може бути, оскільки жодним законодавчим або нормативним актом не передбачено створення для допорогових закупівель (особливо ж якщо ці закупівлі проводять суб’єкти господарювання, які не є замовниками в розумінні Закону) ні тендерних комітетів, ні тендерної документації, ані проведення засідань тендерного комітету. Відповідно – оголошуючи закупівлю, замовник формує вимоги до учасників на власний розсуд, виходячи з доцільності та потреби найефективніших методів оцінки комерційних пропозицій потенційних учасників.
3. ЛКП “ШРП Залізничного району” не є бюджетною організацією, а тому зароблені кошти витрачає на власний розсуд.
4. В примітках оголошення про проведення торгів (п.5) Замовником встановлено підстави відхилення: “5) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі; б) учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і визнаний Замовником Переможцем торгів, відмовився від підписання договору”.
Пропозицію ПП “ОККО КОНТРАКТ” було відхилено відповідно до підпункту а) пункту 5 оголошення про проведення торгів: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі через наступні недоліки:
4.1. Пунктом 17 Додатку № 2 Кваліфікаційні вимоги встановлено вимогу до Учасників надати: “17. Завірені копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на кожну партію Товару, чинних на 2019 рік – паливо не нижче стандарту Євро 5”. Така вимога стосується кожного виду палива незалежно від здійснення поставки партії Товару – головне, щоб ці сертифікати та паспорти були чинними на 2019 рік (на дату реєстрації учасником пропозиції у закупівлі). Як свідчить перегляд закупівель за участю ПП “ОККО Контракт” в системі ProZorro (зокрема - UA-2019-05-15-000572-а), у Вас такі сертифікати і паспорти якості є в наявності, причому без здійснення поставки партії Товару. Паспорти якості в цих закупівлях є чинними, оскільки гарантійний термін зберігання партій товару за цими паспортами – 1 рік з дати виготовлення.
В той же час у закупівлі UA-2019-05-23-002766-а, замовником якої є ЛКП “ШРП Залізничного району”, в документах пропозиції ПП “ОККО Контракт” паспорти якості – відсутні.
4.2. Пунктом 7 Додатку № 1 Технічні вимоги Замовником встановлено вимоги до учасників щодо відповідності ціни одиниць Товару, поданих ними у пропозиціях (Додатки №№ 4 і 5), цінам на їхніх же (власних, орендованих чи партнерських) АЗС. В цьому ж пункті подано обґрунтування такої вимоги, виходячи не з якогось недолугого акту, а з реалій ринку нафтопродуктів, коли учасники (а особливо фірми-одноденки), з метою отримання перемоги в торгах, подають завідомо нереально занижені ціни на товар, а отримавши договір поставки – одразу ж безпідставно вимагають підняття ціни одиниць товару до ринкових, тим самим ставлячи покупця у безвихідне становище: незаконно підняти ціни або ж відмовитися від договору і залишитися без палива.
Невідповідність цін, поданих Вами у пропозиціях (Додатки №№ 4 і 5), цінам на АЗС, була встановлена шляхом моніторингу цін за даними інтернет-ресурсу, зокрема на сайтах: https://finance.i.ua/azs/12/, https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/, https://avtomaniya.com/site/fuel-lviv, за даними яких вартість палива на АЗС мережі ОККО у Львівській області та м. Львові станом на 31.05.2019 року становила: бензин А-92 – 29,99 грн./л; бензин А-95 – 30,99 грн./л; бензин А-95+ – 31,99 грн./л; дизпаливо ДТ – 29,99 грн./л; дизпаливо ДТ+ - 31,99 грн./л, в той час як у поданих Вами пропозиціях встановлено наступні ціни (з ПДВ): бензин А-92 – 28,8 грн./л; бензин А-95 – 29,7 грн./л;
дизпаливо – 28,8 грн./л, які є нижчими на 4% від цін на АЗС, а не на 2%, які допускав Замовник у своїх вимогах.
4.3. Документація торгів не містить положень про формальні помилки, а вимоги щодо оформлення документів пропозиції – чітко регламентовані Замовником. Тому невиконання цих вимог – підстава для відхилення пропозиції.
4.4. Що стосується Вашого зауваження щодо “незрозумілості” певних положень документації торгів, то у Вас була можливість в період уточнень (з 23.05.2019 по 17:00 год. 28.05.2019) звернутись через систему торгів до Замовника із запитанням, пропозицією, зрештою – з вимогою щодо внесення змін до вимог документації, проте жодних звернень, в тому числі й від Вас не було. Звідси – для отримання цілком законної перемоги в торгах Вам необхідно було виконати в повному обсязі всі вимоги Замовника.
Враховуючи вищенаведене, в ЛКП «ШРП Залізничного району» відсутні підстави щодо задоволення вимоги учасника – ПП «ОККО Контракт».