• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 "45260000-7" Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул.14-го Жовтня,13, м.Запоріжжя)

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 23.05.2019 15:24 - 28.05.2019 16:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі

Номер: be62f85160824c8a91c7bfaeea888789
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-23-001956-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради 1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ:37573094, Адреса:вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037 UA-2019-05-23-001956-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога. Вимога:UA-2019-05-23-001956-a 2.Підстави подання Вимоги–неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ». 3.Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ» по умовам Закупівлі (документи надані не в повному обсязі учасник не виконав умови Закупівлі). Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– не виконана вимога тендерної документації – немає 10 працівників робітничих професій . По вимогам тендерної документації Дод.№2 п.2.1., п.п.1 «…обов’язкова наявність власних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 10 чоловік.* У довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не передбачено зазначення працівників залучених для виконання робіт по договорах цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах».Так у ТОВ «НУБІКОМ» згідно довідки про працівників працює на постійній основі 5 працівників робітничих професій , а треба 10 працівників. Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати-не виконана вимога тендерної документації – не надані посвідчення про проходження навчання.По вимогам тендерної документації Дод.№2 п.2.1.,п.п.5 «Надати діюче посвідчення керівника підприємства з перевірки знань з охорони праці;», п.2.1 п.п.6 «Надати копії документів про проходження спеціального навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з газовими пальниками за «Правилами безпеки системи газопостачання» та «Правилами охорони праціпід час експлуатації обладнання, що працюють під тиском». Так копії посвідчень працівників, які надав ТОВ «НУБІКОМ» по- перше мають прострочений строк дії усіх посвідчень (2017р.), по-друге назва в посвідченні «про навчання і перевірку знань за курсом:персонал,обслуговуючий газові горілки експлуатуючого газобалонні установки», а треба за вимогою у тендерної документації Замовника - Правила безпеки системи газопостачання. Посвідчень за «Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працюють під тиском» зовсім немає .Крім того ТОВ «НУБІКОМ» надав копії посвідчень працівників Вершиніна С.В. та Туліна В.В. іншого підприємства -ТОВ «ЯТРАНЬ», які теж просрочені. Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати–не виконана вимога тендерної документації- в кошторисі договорної ціни не врахована (відсутня) вартість утилізації сміття. Зміст вимог до Замовника та їх нєобґрунтування: Дискваліфікація учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ», пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі. Обгрунтуванням є перелік не наданих документів Учасником та невиконаних умов Закупівлі, перелічені пунктом 3 Вимоги. 4.Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування - АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287, 69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (лист № 40 від 05.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, шляхом дискваліфікації учасника ТОВ «НУБІКОМ», щодо якого оприлюднений повідомлення про намір укласти договір у закупівлі Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. 14-го Жовтня, 13, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Відповідно до підпункту 1 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 документації «обов’язкова наявність власних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 10 чоловік». Відповідно до довідки ТОВ «Нубіком» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору наведений персонал учасника з 13 осіб серед яких керівний склад – 3 особи та 10 осіб працівників виробничого персоналу (маляри, покрівельники, електрик, слюсар-сантехнік тощо). Щодо посвідчень працівників, зазначаємо, що додатком 2 документації вимагається наявність таких документів у складі пропозиції учасника без зазначення вимог щодо строковості таких документів. Крім того приналежність таких документів іншому підприємству (Вершиніна С.В. та Туліна В.В.), а саме – ТОВ «Ятрань» не є підставою для відхилення пропозиції електронних торгів учасника. Отже надані посвідчення вказаного учасника відповідають вимогам додатку 2 документації електронних торгів. Стосовно вартості утилізації сміття, звертаємо увагу, що така інформація наведена у локальних кошторисах учасника у відповідності до дефектного акту додатку 1 документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні