• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 "45260000-7" Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №287 "Біла Гвоздика" Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Хортицьке шосе, 14а, м.Запоріжжя)

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 23.05.2019 15:18 - 28.05.2019 16:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі

Номер: 8e1c89574a8e407d8d35fe0a54211527
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-23-001915-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради 1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ:37573094, Адреса:вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037 UA-2019-05-23-001915-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога. Вимога:UA-2019-05-23-001915-a 2.Підстави подання Вимоги–неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ». 3.Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ» по умовам Закупівлі (документи надані не в повному обсязі учасник не виконав умови Закупівлі). Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– не виконана вимога тендерної документації – немає 10 працівників робітничих професій . По вимогам тендерної документації Дод.№2 п.2.1., п.п.1 «…обов’язкова наявність власних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 10 чоловік.* У довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не передбачено зазначення працівників залучених для виконання робіт по договорах цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах».Так у ТОВ «НУБІКОМ» згідно довідки про працівників працює на постійній основі 5 працівників робітничих професій , а треба 10 працівників , інші працівникі працюють за суміцтвом, згідно Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам»звіту по єдиному соціальному внеску за Квітень 2019 року» ми бачимо проти ціх працівників символ «0» - без трудової книжки. Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати-не виконана вимога тендерної документації – не надані посвідчення про проходження навчання.По вимогам тендерної документації Дод.№2 п.2.1.,п.п.5 «Надати діюче посвідчення керівника підприємства з перевірки знань з охорони праці;», п.2.1 п.п.6 «Надати копії документів про проходження спеціального навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з газовими пальниками за «Правилами безпеки системи газопостачання» та «Правилами охорони праціпід час експлуатації обладнання, що працюють під тиском». Так копії посвідчень працівників, які надав ТОВ «НУБІКОМ» по- перше мають прострочений строк дії усіх посвідчень (2017р.), по-друге назва в посвідченні «про навчання і перевірку знань за курсом:персонал,обслуговуючий газові горілки експлуатуючого газобалонні установки», а треба за вимогою у тендерної документації Замовника - Правила безпеки системи газопостачання.Строк дії посвідчень 1 рік. Посвідчень за «Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працюють під тиском» зовсім немає .Крім того ТОВ «НУБІКОМ» надав копії посвідчень працівників Вершиніна С.В. та Туліна В.В. іншого підприємства -ТОВ «ЯТРАНЬ», які теж просрочені. Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати–не виконана вимога тендерної документації- в кошторисі договорної ціни не врахована (відсутня) вартість утилізації сміття. Зміст вимог до Замовника та їх нєобґрунтування: Дискваліфікація учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НУБІКОМ», пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі. Обгрунтуванням є перелік не наданих документів Учасником та невиконаних умов Закупівлі, перелічені пунктом 3 Вимоги. 4.Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування - АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287, 69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (лист № 45 від 07.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, шляхом дискваліфікації учасника ТОВ «НУБІКОМ», щодо якого оприлюднений повідомлення про намір укласти договір у закупівлі Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. 14-го Жовтня, 13, м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) ID: UA-2019-05-23-001915-а. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 документації «обов’язкова наявність власних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 10 чоловік». Відповідно до довідки ТОВ «Нубіком» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору наведений персонал учасника з 13 осіб серед яких керівний склад – 3 особи та 10 осіб працівників виробничого персоналу (маляра, покрівельники, електрик, слюсар-сантехнік тощо). Зазначаємо відповідно до вимог документації (додатку 2) Замовником не обмежується коло учасників персоналом, який працює на постійній основі або за сумісництвом, в даному випадку учасники обов’язково надають Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» по персоналу що наводиться у довідці по персоналу. Щодо посвідчень працівників, зазначаємо, що додатком 2 документації вимагається наявність таких документів у складі пропозиції учасника без зазначення вимог щодо строковості таких документів. Крім того приналежність таких документів іншому підприємству (Вершиніна С.В. та Туліна В.В.), а саме – ТОВ «Ятрань» не є підставою для відхилення пропозиції електронних торгів учасника. Отже надані посвідчення вказаного учасника відповідають вимогам додатку 2 документації електронних торгів. Стосовно вартості утилізації сміття, звертаємо увагу, що така інформація наведена у локальних кошторисах учасника у відповідності до дефектного акту додатку 1 документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірна діскваліфікація учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс»

Номер: cbc1fb447f734c3f8e1d6001301c38fd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-23-001915-a.b1
Назва: Неправомірна діскваліфікація учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс»
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради 1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ:37573094, Адреса:вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037 UA-2019-05-22-001915-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога. 1. ПідставиподанняВимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс». Посилання на порушення у процесіпроведеннязакупівель – невідповідність вимогам Замовника учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс» . Вимоги тендернойдокументаціїї нами виконані. Факт виконання послуг нами підтверджен наданням договорів, форм № КБ-2в та форм № КБ-3. Але в супереч цьому Замовник стверджує , що за наданами нами документами неможливо встановити факт виконання послуг, взв’язку з тим , що загальні суми наданих нами “Актів приймання виконання робіт» та «Довідки про вартість виконанних робіт та витрат» відрізняються від сум договорів,хоча такі вимоги вітсутні у тендерної документації. Факт невиконання нами вимог закупівлі не відповідає дійсності, а саме: - Підтвердження виконання договору №20/13 на суму 5415452,58грн є форма КБ-3 за грудень 2016р , де зазначена сума виконанних робіт по договору -5409519,92грн. Роботи виконані у повному обсязі з незначною економію бюджетних коштів, крім того по другому аналогічному договору зауважень Замовником не надано. Таким чином факт виконання аналогічних договорів ( послуг) нами підтверджен. 2. Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс». Всупереч вимогам Замовника в тендерной документації вітсутні вимоги надання документів для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів. Згідно тендерної документації «Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектних актах по кожному об’єкту окремо, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме: - Договірна ціна (тверда); - Пояснювальна записка; - у т.ч. Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Відомість ресурсів до локального кошторису; - Календарний графік виконання робіт.». Таким чином необхідно було надати вишеперелічині документи для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів лише протягом 2-днів з дати аукціону Участнику з найнижчою ціновою. Але Замовник не надав нам таку можливість, відхилив пропозицію АТ «Теплосервіс» рішенням про визначення невідповідністі вимогам замовника від 06.06.2019р. о 11:29 годині, а дискваліфікація участника з найнижчою до нашої ціновою пропозицією була зроблена 06.06.2019р о 11:30 годині. 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційнийномер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування– АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287, 69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (лист № 43 від 07.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, стосовно неправомірної дискваліфікації учасника ЗАТ «Теплосервіс», у закупівлі: Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №287 "Біла Гвоздика" Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Хортицьке шосе, 14а, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) ID: UA-2019-05-23-001915-а. Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 додатку 2 документації до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) надаються: - договір(и) відповідно до довідки; - «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів). В той же час відповідно до наданих «Актів приймання виконаних робіт» та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» загальні суми відрізняються від сум договорів (з урахуванням додаткових угод), що унеможливлює встановлення факту належного виконання послуг саме за тими договорами які наявні у складі пропозиції учасника. При цьому, учасником з приводу наведеного не завантажені у складі пропозиції будь-яких пояснень стосовно розбіжностей у наданих учасником документах. Крім того у додатку 2 до документації електронних торгів наведений перелік документів, що мають бути подані учасником для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів. Наведений перелік документів включаючи дефектний акт повинні в першу чергу всі учасники, що подали свої пропозиції. Про те у складі пропозиції учасника ЗАТ «Теплосервіс» дефектний акт відсутній.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні