-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо
Завершена
505 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
23.05.2019 15:04 - 04.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника
Номер:
6c9d927b65f44b47b76f2bdc5e2f03d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-23-001819-a.b4
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника
Вимога:
Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. В Додатку № 1 зазначено надання Учасником довідки про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково надається копія документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. Учасником в довідці з інформацією про матеріально-технічну базу (вих. № 7 від 05.06.2019 р.) зазначено, що ПП "ОККО КОНТРАКТ" використовує в своїй діяльності орендоване приміщення та зазначає його адресу, проте в складі тендерної пропозиції не надано копії договору оренди. Також в документах Учасника відсутня копія договору з ПП «Нафтотермінал» № НТ/1-2-17/1, на якій зберігаються нафтопродукти.
2. В документі «Анкета Учасника» Учасником вказано неповну інформацію, а саме – на зазначення юридичного статусу Учасника зазначено лише «зареєстровано» без вказання, що Учасник є юридичною особою.
3. В листі-згоді Учасника відсутній зразок підпису особи. Яка надає згоду на обробку персональних даних Замовником під час аналізу тенедрної пропозиції, що є порушенням умов закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо дискваліфікувати Учасника тендерної закупівлі «Бензин, дизельне паливо код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилляти» ПП "ОККО КОНТРАКТ". У випадку незадоволення даної вимоги, ми, ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2019 10:18
Вирішення:
1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.) на підтвердження наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази (власне/орендоване/інше) , в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального з посиланням на укладені договори між ПП «ОККО Контракт» та ТзОВ «ОККО-Рітейл», ТзОВ «ОККО-Схід» № ОК/2-2-18/1, № ОК/2-2-18/2. Копії вищеперелічених договорів наявні в складі тендерної пропозиції.
Інша інформація, зазначена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.), а саме інформація про використання під час здійснення господарської діяльності обладнання (таблиця), інформація при використання орендованого приміщення та про підстави зберігання нафтопродуктів, інформація щодо лабораторного контролю якості нафтопродуктів має узагальнюючі ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ про Учасника.
2. Тендерною документацією не передбачено надання документа «Анкета учасника».
3. Тендерною документацією не передбачено надання «Листа-згоди учасника» на обробку персональних даних.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Шановний Замовнику! Згідно протоколу засідання тендерного комітету Одеської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №71 від 11.06.2019 Учасника закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-05-23-001819-a ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, було неправомірно дискваліфіковано. Так, 07.06.2019 Учасником ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" через електронний майданчик zakupki.prom.ua у відповідності до вимог тендерної документації Замовника було завантажено документи тендерної пропозиції у форматі PDF. Проте, 07.06.2019 на вказаному електронному майданчику мав місце збій процесу синхронізації даних у системі Prozorro при реєстрації тендерної пропозиції в Центральній базі даних системи Prozorro, внаслідок чого завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були пошкоджено і вони стали недоступні для перегляду та завантаження. Наявність зазначеного технічного збою підтверджується листом ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» за вих. №718/06 від 07.06.2019 (копія листа додається). Окрім того, даним листом підтверджено факт того, що всі завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були цілісними з вірним форматом, доступними для ознайомлення і завантаження, а також підтверджено відсутність вини ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" у пошкодженні завантажених файлів. Враховуючи викладене, дискваліфікація учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" є неправомірною, а тому ми вимушені звернутися з вимогою про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Номер:
a0b6d187e9ba458590eac134543996e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-23-001819-a.b3
Назва:
Шановний Замовнику!
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Одеської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №71 від 11.06.2019 Учасника закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-05-23-001819-a ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, було неправомірно дискваліфіковано.
Так, 07.06.2019 Учасником ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" через електронний майданчик zakupki.prom.ua у відповідності до вимог тендерної документації Замовника було завантажено документи тендерної пропозиції у форматі PDF. Проте, 07.06.2019 на вказаному електронному майданчику мав місце збій процесу синхронізації даних у системі Prozorro при реєстрації тендерної пропозиції в Центральній базі даних системи Prozorro, внаслідок чого завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були пошкоджено і вони стали недоступні для перегляду та завантаження.
Наявність зазначеного технічного збою підтверджується листом ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» за вих. №718/06 від 07.06.2019 (копія листа додається). Окрім того, даним листом підтверджено факт того, що всі завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були цілісними з вірним форматом, доступними для ознайомлення і завантаження, а також підтверджено відсутність вини ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" у пошкодженні завантажених файлів.
Враховуючи викладене, дискваліфікація учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" є неправомірною, а тому ми вимушені звернутися з вимогою про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Вимога:
дискваліфікація учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- укрпром інфо лист від майданчика.pdf 12.06.2019 09:12
Дата подачі:
12.06.2019 09:12
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закона «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Підстава для відхилення
Номер:
f1754fa14d514e498213e889c3017b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-23-001819-a.b2
Назва:
Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Всупереч ч. 3.1 Додатку №1 Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наданий в складі тендерної пропозиції формат довідки унеможливлює перегляд її змісту. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ".
Пов'язані документи:
Замовник
- Документи пропозиції ТОВ УКРПРОМРЕЙДІНГ.docx 11.06.2019 11:35
Дата подачі:
11.06.2019 11:21
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В прикріпленому файлі зазначені всі файли тендерної пропозиції ТОВ"УКРПРОМТРЕЙДІНГ", доступні і недоступні до перегляду.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримынаційні та протиправні умови закупівлі
Номер:
be084586c0644154b678a64b1fa58dee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-23-001819-a.a1
Назва:
Дискримынаційні та протиправні умови закупівлі
Вимога:
Вважаємо, що замовником встановлено низка дискримінаційних та протиправних вимог, а саме:
1. « - гарантійний лист, згідно якого учасник підтверджує дійсність ціни за одиницю товару, яка буде визначена за результатом аукціону та підтверджує повну та безумовну згоду з умовою незбільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю.»
Шановний замовнику, зміна істотних умов договору, у тому числі зміна ціни, передбачена Законом України «Про публічні закупівлі», тому цю вимогу вважаємо протизаконною.
2. «2.2.Термін дії смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск), тобто можливість заправки на АЗС, повинен бути не менше ніж 12 місяців з дати активації. Номінал смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск) повинен становити 10-20л.»
Повідомляємо, що обмежена кількість операторів АЗС має можливість надавати талони з початком перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
До речі, в ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
3. «2.4. Безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не менше двох: одна на відстані не більше 30-50 км від м. Одеса, друга - на відстані не більше 30-50 км від м. Київ).»
Просимо встановити більш конкретні кваліфікаційні критерії. АЗС повинні бути розташовані саме на відрізку дороги (Автошлях М-05) 30 – 50 км. від м. Одеса, та на відрізку 30 – 50 км. від м. Київ, чи АЗС можуть бути розташовані на меншій відстані від м. Одеса та Київ, але безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) ? Якщо саме на відрізку шляху 30-50 км. від зазначених вище міст, просимо дати роз’яснення якими нормами чи технічними особливостями керувався замовник встановлюючи таку вимогу.
4. «2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не включаючи АЗС, наявні на трасі ОДЕСА-КИЇВ, вказані в п.2.4.)».
Певно слід зауважити, що Одеська область — найбільша за територією область України. Тож вимагаємо конкретизувати вимогу. На яких саме трасах, в яких райцентрах Одеської області, в якій кількості (декілька – це не цифра) повинні бути наявні працюючі АЗС?
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, та привести її відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- роз'яснення.pdf 30.05.2019 13:03
Дата подачі:
28.05.2019 14:45
Вирішення:
Надано відповідне роз'яснення.
Статус вимоги:
Відхилено