• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 "45330000-9" Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу №297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя)

Завершена

157 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2019 15:48 - 27.05.2019 16:30
Вимога
Відхилено

Неправомірна діскваліфікація учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс»

Номер: 6253d9b2d7304d368a2513983ebbffde
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-001974-a.b1
Назва: Неправомірна діскваліфікація учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс»
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради 1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ: 37573094 , Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037 UA-2019-05-22-001974-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога. 1. Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс». Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність вимогам Замовника учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс» . Вимоги тендерной документаціїї нами виконані. Факт виконання послуг нами підтверджен наданням договорів, форм № КБ-2в та форм № КБ-3. Але в супереч цьому Замовник стверджує , що за наданами нами документами неможливо встановити факт виконання послуг, взв’язку з тим , що загальні суми наданих нами “Актів приймання виконання робіт» та «Довідки про вартість виконанних робіт та витрат» відрізняються від сум договорів, хоча такі вимоги вітсутні у тендерної документації. Факт невиконання нами вимог закупівлі не відповідає дійсності, а саме: - Підтвердження виконання договору №20/13 на суму 5415452,58грн є форма КБ-3 за грудень 2016р , де зазначена сума виконанних робіт по договору -5409519,92грн. - Підтвердженням виконання договору №ДП 03-11 на загальну суму 459912,36грн є форма КБ-2в та форма №КБ-3 за грудень 2016р, де сума виконаних робіт по договору складає 458246,78грн. Роботи виконані у повному обсязі з незначною економію бюджетних коштів. Таким чином факт виконання аналогічних договорів ( послуг) нами підтверджен. 2. Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс». Всупереч вимогам Замовника в тендерной документації вітсутні вимоги надання документів для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів. Згідно тендерної документації «Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектних актах по кожному об’єкту окремо, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме: - Договірна ціна (тверда); - Пояснювальна записка; - Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Відомість ресурсів до локального кошторису; - Календарний графік виконання робіт.». Таким чином необхідно було надати вишеперелічині документи для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів лише протягом 2-днів з дати аукціону Участнику з найнижчою ціновою. Але Замовник не надав нам таку можливість, відхилив пропозицію АТ «Теплосервіс» рішенням про визначення невідповідністі вимогам замовника від 03.06.2019р. о 16:14 годині, а дискваліфікація участника з найнижчою до нашої ціновою пропозицією була зроблена 03.06.2019р о 16:13 годині. 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційнийномер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування– АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287, 69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (лист № 38 від 03.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, стосовно неправомірної дискваліфікації учасника ЗАТ «Теплосервіс», у закупівлі: Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу № 297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45330000-9" - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ID: UA-2019-05-22-001974-а. Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 додатку 2 документації до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) надаються: - договір(и) відповідно до довідки; - «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів). В той же час відповідно до наданих «Актів приймання виконаних робіт» та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» загальні суми відрізняються від сум договорів, що унеможливлює встановлення факту належного виконання послуг саме за тими договорами які наявні у складі пропозиції учасника. При цьому, учасником з приводу наведеного не завантажені у складі пропозиції будь-яких пояснень стосовно розбіжностей у наданих учасником документах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі

Номер: 452c00a7c9f74b0b8d2468ddb624c2d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-001974-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради 1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ: 37573094 , Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037 UA-2019-05-22-001974-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога. Вимога: UA-2019-05-22-001974-a 2.Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007». 3.Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007» по умовам Закупівлі (документи надані не в повному обсязі учасник не виконав умови Закупівлі). Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– По вимогам тендерної документації «Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів» .Учасник не надав документи, які підтверджують відповідність розрахунків нової ціни пропозиції електронних торгів за результатами проведення аукціону , а Замовник вже оголосив його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір підписати договір 03.06.19р. о 16:16 год. Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– в кошторисі договорної ціни не врахована (відсутня) вартість утилізації сміття. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Дискваліфікація учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007», пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі. Обгрунтуванням є перелік не наданих документів Учасником та невиконаних умов Закупівлі, перелічені пунктом 3 Вимоги. 4. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування - АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287, 69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (лист № 39 від 03.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, шляхом дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007», щодо якого оприлюднений повідомлення про намір укласти договір у закупівлі Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу № 297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45330000-9" - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ID: UA-2019-05-22-001974-а. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ документації про закупівлю «відсутність документів, передбачених у цій частині документації електронних торгів, розцінюється як невідповідність пропозиції учасника умовам документації». Тобто підставою для дискваліфікації учасника є відсутність документів, які повинні входити виключно до складу пропозиції електронних торгів та повинні бути завантажені до кінцевої дати подання таких пропозицій. У зв’язку з чим документи, які завантажуються (повинні бути завантажені) після кінцевої дати подання пропозицій не вважаються документами такої пропозиції, а тому такий учасник не може бути відхилений через ненадання таких документів (або неналежне їх оформлення) Замовнику. Крім того, відповідно до розпорядження міського голови від 16.02.2016 року № 71р «Про проведення електронних закупівель» (зі змінами відповідно до розпорядження міського голови № 28р від 27.01.2017 року, надалі – розпорядження) визначення переможця торгів не ставиться у залежність від завантаження додаткових документів учасником у електронну систему закупівель, у разі якщо, надані у складі пропозиції документи відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі та/або документації закупівлі Замовника (п. 4.7 розпорядження). Щодо не врахування (відсутності) в кошторисі договірної ціни вартості утилізації сміття, слід зазначити, що така утилізація врахована у позиціях 10 та 11 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, у відповідності до дефектного акту додатку 1 документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні