-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби: 13 найменувань
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2019 15:23 - 03.06.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
59a737631ccf4b7dbb9e585bb918f952
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001767-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на закупівлю UA-2019-05-22-001767-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 31.05.2019 17:56
- Скарга в АМКУ 31.05.2019 17:56
- Рішення від 04.06.2019 № 7119 + лист Замовнику.pdf 05.06.2019 11:27
- Рішення від 18.06.2019 № 7918.pdf 19.06.2019 19:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2019 17:57
Опис причини скасування:
Причина відкликання данної скарги є відмова в участі у данній процедурі закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.06.2019 12:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.06.2019 19:37
Вимога
Відхилено
Щодо відповіді корупціонера
Номер:
e4297bcef4844c69bf381d8038bb1b94
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001767-a.a2
Назва:
Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію хабарника, намагання відписатися, виправдати свої корупційні дії, намагання протягти до перемоги пропозицію "свого" постачальника ( та ще і одного виробника), ми направляємо листи до контролюючих органів з метою привернути їх увагу до корупційної закупівлі та притягти до відповідальності посадових осіб-корупціонерів Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2019 10:44
Вирішення:
Шановний заявнику.
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-05-22-001767-a.a2 від 28.05.2019 р. щодо закупівлі: «24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби: 13 найменувань)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-22-001767-a, яка проводиться тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», інформуємо Вас про те, що жодна посадова особа підприємства не була притягнена до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Тому рекомендуємо Вам не зводити наклеп на посадових осіб підприємства, називаючи їх хабарниками та корупціонерами без жодних правових підстав, оскільки, ми, також, можемо звернутися у відповідні правові інституції щодо захисту честі та гідності посадових осіб і ділової репутації підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ccd624a2680c4f619ca10902e99eff7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001767-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам ОДНОГО ВИРОБНИКА, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах-феноксіетанол ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. Не розтрізкують шкіру рук, як ви брехливо зазначаєте, не викликає подразнення. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, температура зберігання, при чому на кожний засіб різна, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2019 13:06
Вирішення:
Шановний заявнику.
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-05-22-001767-a.a1 від 23.05.2019 р. щодо закупівлі: «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби: 13 найменувань)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-22-001767-a, яка проводиться тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», надаємо наступні роз’яснення.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Враховуючи зазначене, Додаток № 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики, без посилання на конкретну торговельну марку. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить положення про те, що усі посилання у Додатку № 4 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент» (про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі.
При цьому слід зауважити, що характеристики такої продукції як дезінфікуючий засіб не зводяться лише до його призначення – знищення патогенних мікроорганізмів, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості такого засобу, в т.ч. його компонентний склад, а різновидність дезінфекційних засобів запобігає розвитку алергічних станів у медичних працівників, які постійно їх використовують з метою попередження виникнення професійного захворювання.
Тому, при можливості вибрати дезінфекційний засіб, група з розробки вихідних даних КНП «ЦПМКДД» при підготовці Медико-технічних вимог, брала до уваги не тільки спектр антимікробної дії, який у всьому цивілізовану світі підтверджують Європейськими стандартами, отже наявність кожного EN перевіряється в декількох незалежних лабораторіях, а розглядала і інші переваги такі як дія засобу на матеріли та екобезпека.
Стосовно не легітимності Європейських стандартів EN, повідомляємо, що стандарт:
- EN 14348:2014, EN 13624:2014, EN 14561:2014 введено в дію Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 23.10.2014 № 1257;
- EN 14476 введено в дію Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 05.11.2018 № 393.
Також, наголошуємо на тому, що міжнародні та європейські стандарти передбачають міжнародно-правові принципи й норми, що закріплюють типові правила поведінки в певних сферах міждержавного співробітництва, зокрема в галузі охорони здоров’я, охорони прав людини, охорони навколишнього середовища тощо, а держава визнає загальні принципи, норми й стандарти міжнародного співтовариства, як складову чинного національного законодавства та невід’ємну частину правової системи загалом.
З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Постачання в Україні зазначених у Додатку № 4 тендерної документації дезінфекційних засобів, здійснюється багатьма вітчизняними та іноземними компаніями, що підтверджується електронною системою закупівель ProZorro. Отже, на ринку зазначених засобів існує конкуренція серед потенційних учасників закупівель, які в змозі запропонувати саме ті товари, які необхідні нашому підприємству.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає надання гарантійних листів Учасниками у складі тендерної пропозиції є доцільним та необхідним, оскільки в умовах сучасного ринку, медичні заклади ризикують закупити неякісний та фальсифікований товар, а гарантійний лист від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні) суттєво зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів, адже виробник, надаючи такого листа, гарантує замовнику, що ознайомлений з умовами та строками поставки товару, який він продукує та документально підтверджує можливість поставки товару у потрібних об’ємах та у встановлені строки, що забезпечить нормальне функціонування медичного закладку. Слід зазначити, що при підготовці тендерної документації, тендерний комітет підприємства керувався, перш за все принципами публічних закупівель, а метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки – «Ціна»), а також забезпечення умов виконання договору, з метою осягнення основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг населенню. Тобто, гарантійний лист також гарантує своєчасну поставку заявленого товару.
Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, Ви маєте на це право.
Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, тендерний комітет підприємства на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов.
Статус вимоги:
Відхилено