-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт
Завершена
14 644.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2019 15:20 - 24.05.2019 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація учасника
Номер:
720fa6e54cf64b21ba39cf50cb9ee41f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001166-c.b3
Назва:
Дискваліфікація учасника
Вимога:
Законодавство України допускає застосування у цивільних відносинах факсиміле. Згідно з п. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Аналогічний дозвіл використовується у ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію»
Таким чином, для використання факсиміле необхідно укласти письмову угоду між сторонами про можливість використання факсимільного відтворення підпису на документах. У цій угоді необхідно розмістити зразки аналогів власноручних підписів, тобто зразки підписів осіб або особи, аналоги підпису якої планується використовувати.
Дана угода відсутня у тендерній пропозиції учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2019 20:50
Вирішення:
Учасником не порушено вимоги тендерної документації, а саме: тендерна документація не містить вимоги щодо Тендерна документація не містить вимог або умов щодо оформлення та підписання тендерної пропозиції учасником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація учасника
Номер:
6398a4a8086d499fab3f862906f1997d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001166-c.b2
Назва:
Дискваліфікація учасника
Вимога:
Тендерному комітету Вищого навчального закладу "Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося" В И М О Г А Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вищим навчальним закладом "Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося" було проведено закупівлю ID: UA-2019-05-22-001166-c на технічний нагляд за виконанням будівельних робіт (по об’єкту Капітальний ремонт заміна вікон в І навчальному корпусі Вищого навчального закладу «Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося» за адресою м. Київ, вул. академіка Білецького, 16 Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ" 3. ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ Детально ознайомившись з пропозицією ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам встановленим замовником в оголошенні на закупівлю. Так згідно до п. 4 оголошення на закупівлю Замовником встановлено вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді складі своєї пропозиції наступні документи: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копію відповідного дозволу або ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її подовження. - довідка у довільній формі за підписом з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучення до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності\кваліфікації, досвіду роботи за фахом. - цінову пропозицію; - контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, податкового номеру, місцезнаходження, поштової адреси, номеру телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний номер телефону. На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ розмістив на електронному майданчику наступні файли: 1. Цінова пропозиція.pdf Витяг платник єдиного податку 2019.pdf Довідка не платник ПДВ.pdf Довідка про персонал.pdf Довідка про підприємтсво.pdf Довідка щодо ліцензії.pdf Лист згода обсяг робіт.pdf Лист згода оплата.pdf Лист згода.pdf Лист техзавдання.pdf Лист надання документів.pdf Наказ про призначення директора.pdf Протокол зборiв про призначення директора.pdf Сертификат Тимченко.pdf Статут.pdf Цінова пропозиція остаточна. Файли 1. Цінова пропозиція.pdf, Довідка не платник ПДВ.pdf, Довідка про персонал.pdf, Довідка про підприємтсво.pdf, Довідка щодо ліцензії.pdf, Лист згода обсяг робіт.pdf, Лист згода оплата.pdf, Лист згода.pdf, Лист техзавдання.pdf, Лист надання документів.pdf, Цінова пропозиція остаточна.pdf складені шляхом накладення зображення з підписом та печаткою на електронний документ, замість сканування оригіналів або копій відповідних документів, що містять власноручний підпис уповноваженої особи та печатку Учасника, як того вимагає замовник у оголошенні. Отже дані документи не існують у паперовій формі. Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Учасником порушено вимоги тендерної документації, адже документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції підписані з порушенням законодавства України. Не відомо ким, та яким способом використовується зображення з підписом та печаткою Учасника, та чи відомо посадовій особі Учасника про таке використання. Окрім того, Учасником закупівлі ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ не виконано вимоги Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг", а саме: відсутній електронно-цифровий підпис уповноваженої особи на наданій даним учасником тендерній пропозиції. Вказані вимоги визначені статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг" де вказано, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа». Також повідомляємо, що п. 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ і приступити до розгляду пропозиції наступного Учасника. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Дискваліфікувати Учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ. 2. Перейти до розгляду наступних тендерних пропозиції Учасників. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор ТОВ «БКП «РУМБ» А.В. Проценко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2019 15:40
Вирішення:
1. Відповідно до статті 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів. Статтею 5 цього Закону визначено, що електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. У статті 6 цього Закону написано, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Порядок отримання, використання електронного підпису та ін. регулюється Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до вимог тендерної документації, учасником у складі пропозиції надаються документи в електронному (сканованому) вигляді. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» надано тендерну пропозицію у сканованому вигляді. Такі документи, не відносяться до електронних і не потребують накладення електронного підпису.
Крім того, Тендерна документація не містить вимог про накладення електронного підпису на пропозицію.
Допорогові закупівлі регулюються наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (із змінами) (наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність 19.03.2019р.). Цей наказ також не містить вимоги щодо обов’язкового підписання Учасником тендерної пропозиції.
2. Разом з тим звертаємо увагу, що Учасником не порушено вимоги тендерної документації, а саме: тендерна документація не містить вимоги щодо завіряння документів власноручним підписом уповноваженої особи Учасника. Також зазначаємо, що законодавство України не забороняє використання факсимільного підпису.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ УЧАСНИКА
Номер:
d70e0cc77fca4618a2177838cd7e27dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-001166-c.b1
Назва:
ВИМОГА ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ УЧАСНИКА
Вимога:
Тендерному комітету
Вищого навчального закладу "Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося"
В И М О Г А
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вищим навчальним закладом "Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося" було проведено закупівлю ID: UA-2019-05-22-001166-c на технічний нагляд за виконанням будівельних робіт (по об’єкту Капітальний ремонт заміна вікон в І навчальному корпусі Вищого навчального закладу «Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося» за адресою м. Київ, вул. академіка Білецького, 16
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"
3. ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Детально ознайомившись з пропозицією ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам встановленим замовником в оголошенні на закупівлю.
Так згідно до п. 4 оголошення на закупівлю Замовником встановлено вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію відповідного дозволу або ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її подовження.
- довідка у довільній формі за підписом з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучення до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності\кваліфікації, досвіду роботи за фахом.
- цінову пропозицію;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, податкового номеру, місцезнаходження, поштової адреси, номеру телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний номер телефону.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ розмістив на електронному майданчику наступні файли:
1. Цінова пропозиція.pdf
Витяг платник єдиного податку 2019.pdf
Довідка не платник ПДВ.pdf
Довідка про персонал.pdf
Довідка про підприємтсво.pdf
Довідка щодо ліцензії.pdf
Лист згода обсяг робіт.pdf
Лист згода оплата.pdf
Лист згода.pdf
Лист техзавдання.pdf
Лист надання документів.pdf
Наказ про призначення директора.pdf
Протокол зборiв про призначення директора.pdf
Сертификат Тимченко.pdf
Статут.pdf
Цінова пропозиція остаточна.
Файли 1. Цінова пропозиція.pdf, Довідка не платник ПДВ.pdf, Довідка про персонал.pdf, Довідка про підприємтсво.pdf, Довідка щодо ліцензії.pdf, Лист згода обсяг робіт.pdf, Лист згода оплата.pdf, Лист згода.pdf, Лист техзавдання.pdf, Лист надання документів.pdf, Цінова пропозиція остаточна.pdf складені шляхом накладення зображення з підписом та печаткою на електронний документ, замість сканування оригіналів або копій відповідних документів, що містять власноручний підпис уповноваженої особи та печатку Учасника, як того вимагає замовник у оголошенні. Отже дані документи не існують у паперовій формі.
Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Учасником порушено вимоги тендерної документації, адже документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції підписані з порушенням законодавства України. Не відомо ким, та яким способом використовується зображення з підписом та печаткою Учасника, та чи відомо посадовій особі Учасника про таке використання.
Окрім того, Учасником закупівлі ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ не виконано вимоги Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг", а саме: відсутній електронно-цифровий підпис уповноваженої особи на наданій даним учасником тендерній пропозиції. Вказані вимоги визначені статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг" де вказано, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа».
Також повідомляємо, що п. 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ і приступити до розгляду пропозиції наступного Учасника.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Дискваліфікувати Учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ.
2. Перейти до розгляду наступних тендерних пропозиції Учасників.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор ТОВ «БКП «РУМБ» А.В. Проценко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2019 22:07
Вирішення:
На розгляд переможця є 5 банківських днів, при прийняті рішення буде розглянуто вашу вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так