-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки веб-сайтів
послуги з програмування Веб-порталу Міністерства молоді та спорту України
Торги не відбулися
151 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 755.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 755.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2019 13:04 - 27.05.2019 14:00
Вимога
Відхилено
Не правомірна дискваліфікація
Номер:
590e3756fce8448ab890d01cee9d7bf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-22-000718-c.a1
Назва:
Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
1. В переліку документів є довідка ДФС про те що ФОП Шевченко О.О. працює на загальній системи опадаткування та ні є платником єдиного податку. Також Вам надана довідка "Відомості про участника" в якій чітко зазначено що Шевченко О.О. ні є платніком ПДВ та єдиного податку.
2. ФОП Шевченко О.О. всі угоди підписує особисто! Тому не бачемо розумного ценсу щоб він сам собі надавав повноваження. Вважаємо що це безглуздо!
3.В кваліфікаційних вимогах жодним словом не згадуєтся про додатки до договорів, навпаки, чітко вказано надати: "копією договору та копіями актів наданих послуг з підписами обох сторін" Але не зважаючі на це, ми надали додатки до всіх договорів о крім двох останніх, підписаних у поточному році.
Враховуючи всі перелічіні аргументи, вважаємо Ваше рішення не правоміним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.06.2019 19:20
Вирішення:
Добрий день,
Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентується, що у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕЗС протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату.
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
- стосовно системи оподаткування було враховано Ваше слушне зауваження відносно відсутності копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, або платника єдиного податку;
- стосовно повноважень підпису документу – Вам достатньо було б надати інформаційну довідку про право підпису документів, беручи до уваги, що існує можливість підпису документів за довіреністю;
- щодо надання копії договорів, то додатки до даних договорів вважаються невід’ємною частиною договорів, тому відсутність їх, вважається не в повному обсязі поданим документом.
Відповідно до статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг , вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуги та виконавця робіт для укладання договору.
Вивчивши пропозиції всіх учасників, проаналізувавши виконання попередньо укладених договорів в системі https://bi.prozorro.org, та наявність запитів, на які не було вчасно надано відповідь по технічним причинам, тендерним комітетом було вирішено доопрацювати тендерну документацію, внести правки та виставити повторно оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2019 11:56
Підтвердження вирішення:
надано відповідь
Добрий день,
Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентується, що у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕЗС протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату.
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
- стосовно системи оподаткування було враховано Ваше слушне зауваження відносно відсутності копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, або платника єдиного податку;
- стосовно повноважень підпису документу – Вам достатньо було б надати інформаційну довідку про право підпису документів, беручи до уваги, що існує можливість підпису документів за довіреністю;
- щодо надання копії договорів, то додатки до даних договорів вважаються невід’ємною частиною договорів, тому відсутність їх, вважається не в повному обсязі поданим документом.
Відповідно до статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг , вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуги та виконавця робіт для укладання договору.
Вивчивши пропозиції всіх учасників, проаналізувавши виконання попередньо укладених договорів в системі https://bi.prozorro.org, та наявність запитів, на які не було вчасно надано відповідь по технічним причинам, тендерним комітетом було вирішено доопрацювати тендерну документацію, внести правки та виставити повторно оголошення про закупівлю.