• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

1 083 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2019 10:40 - 03.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення щодо відхилення тендерної прпозиції

Номер: d27ad0c24e724202a62c737b24943cfb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-000431-a.a2
Назва: Оскарження рішення щодо відхилення тендерної прпозиції
Скарга:
Дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, про що зазначається нижче у Скарзі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2019 22:06
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Солоджук Сергій 380442288440 diatom@diatom.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: 381c46b8115b4d1fb8483a59b13640e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-000431-a.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону. Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) . Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість своєчасного постачання товару у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону. Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 5 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про його повноваження), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Учасником, що надав вимогу, не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дистриб’юторів) він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа. У Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
Статус вимоги: Не задоволено