• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

детально зазначено в тендерній документації

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 600.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2019 09:14 - 08.06.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

До написаного Замовником-хабарником

Номер: 4062bbc0531a4e4cb439aad6785a18e0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-000075-c.a3
Назва: До написаного Замовником-хабарником
Вимога:
Чудово! Ви розумієте, що проводите відкриті торги і повинні допускати до розгляду еквіваленти?! На засіб "Санімакс", згідно зазначених в документації вимог медико-техічного завдання, не існує в природі еквіваленту! Тобто саме ви порушуєте процедуру проведення відкритих торгів, і робите це навмисно для протягування у переможці "свого" постачальника! На підтвердження еквівалентності засобу Септолайн по тих законних критеріях, що ми зазначили, ми надали всі супроводжуючі документи! Більше не витрачаємо час на спілкування з корупціонером, направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді корупціонера

Номер: ab08b46f11684da6b56045a8a8f19ed7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-000075-c.b2
Назва: Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Ми вказали, за якими законними критеріями ми надали еквіваленти - уважно вивчайте написане. Враховуючи формальні відписки хабарника не по суті, остервеніле бажання виправдати свої корупційні дії, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ, бо є підозра та деякі докази того, що кошти, отримані злочинним шляхом посадовими особами-корупціонерами, будуть використані для фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учаснику! На сам перед ще раз зазначаємо, що Замовником було проведено порівняння препарату запропонованого Вами, а саме дезінфекційний засіб «Септолайн», як еквівалент дезінфекційного засобу «Санімакс», та було встановлено, що засіб дезінфекційний «Септолайн» не відповідає вимогам «Опису предмета закупівлі, у тому числі необхідним технічним та іншим параметрам» на заявлений до закупівлі засіб «Санімакс», а отже не є еквівалентом! (детальний порівняльний опис дивимося в протоколі № 87 від 18.06.2019 року). Якщо Ви надали на Вашу думку еквівалент, за своїми критеріями, то де тоді, згідно «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція, яку Учасник подає Замовнику відповідно до вимог тендерної документації, повинна містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником, таке підтвердження. В протоколі № 87 від 18.06.2019 року та у відповіді на Вашу вимогу від 18.06.2019 року надана детальна інформація щодо підстав дискваліфікації пропозиції. З повагою, тендерний комітет КЗОЗ «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: ddd14e045ecc48f08d59fd28766253d0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-22-000075-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Типова корупційна закупівля замовника-корупціонера з наступним дерібаном бюджетних коштів та отриманням 40% хабаря. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, Ph засобів, режими використання, які властиві лише зазначеним в документації торговим маркам. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також в листі, який ми направимо до контролюючих органів ми акцентуємо увагу,що два останні Учасники, суми яких близькі до бюджету закупівлі є пов"язаними особами, а в процесі аукціону навіть не намагалися конкурувати,бо впевнені, що цей спектакль-закупівля пройде для них успішно!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ Шановний учаснику! Щодо Ваших заяв про сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, то звертаємо Вашу увагу, що частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов), тобто еквіваленти. Вами була подана пропозиція щодо предмету закупівлі, та запропоновані еквіваленти щодо предмету закупівлі. Згідно «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція, яку Учасник подає Замовнику відповідно до вимог тендерної документації, повинна містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником. При розгляді тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано документ «Таблиця відповідності запропонованого товару» (вих. №3594 від 10.06.2019 р.). В документі вказана назва запропонованих ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» дезінфекційних засобів і по кожному найменуванню товару вказано, що «запропонований товар відповідає вимогам згідно методичних вказівок» і що «методичні вказівки додаються». Замовником було проведено порівняння препарату запропонованого Вами, а саме дезінфекційний засіб «Септолайн», як еквівалент дезінфекційного засобу «Санімакс», та було встановлено, що засіб дезінфекційний «Септолайн» не відповідає вимогам «Опису предмета закупівлі, у тому числі необхідним технічним та іншим параметрам» на заявлений до закупівлі засіб «Санімакс» а отже не є еквівалентом! (детальний порівняльний опис дивимося в протоколі № 87 від 18.06.2019 року). Виходячи з вищенаведеного вбачається, що ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» в таблиці відповідності запропонованого товару (вих. №3594 від 10.06.2019 р.) вказав недостовірну інформацію або заради прибутку навмисно водить в оману Замовника. Підтвердження цієї думки можна також знайти в оскарженні рішення замовника ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» від 18.06.2019 року. Спочатку на думку Учасника Замовником викладені технічні характеристики які унеможливлюють надання еквівалентів, але незважаючи на факти наведенні Замовником в протоколі № 87 від 18.06.2019 року, ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» все одно стверджує, що ним були подані повні еквіваленти. Таким чином Ви суперечити собі самі в вашій позиції, та не зважаєте на наведені факти. Відповідно до п.4. ст..28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а відповідно до пп.4 п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Щодо заяв про нібито «деребан бюджетних коштів та отримання 40% хабаря» то ця інформація є неправдивою. Перед поширення неправдивої інформації, а в даному випадку наклепу на наш заклад та посадових осіб, то спочатку радимо прочитати постанову Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи». Дякуємо за участь у торгах. З повагою тендерний комітет КЗОЗ «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ»
Статус вимоги: Відхилено