-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Завершена
102 333 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 204 666.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 204 666.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2019 16:29 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Номер:
11a2e99bab9e4d2f8d2892ae4ab23bc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-21-001697-c.b2
Назва:
Вимога
щодо усунення порушення під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Вимога:
висновки членів тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області вважаємо безпідставними, Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області від 19 липня 2019р. необґрунтованим, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 25.07.2019 09:07
- рішення від 18.07.2019 № 9725 .pdf 25.07.2019 09:07
- відповідь на вимогу.pdf 29.07.2019 13:31
Дата подачі:
25.07.2019 09:07
Вирішення:
Роз'яснення щодо вимоги Учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2019 13:35
Підтвердження вирішення:
Служба автомобільних доріг у Луганській області розглянула Вашу вимогу від 25.07.2019 року № 541 щодо відхилення тендерної пропозиції та вважає її необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Для документального підтвердження залучення для виконання робіт машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан-копії з оригіналів договорів оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт та підтверджувати надавання кожної одиниці техніки що буде вказана Учасником у таблиці як залучена у спосіб оренди/лізингу/надання послуг.
На підтвердження залучення машин механізмів і техніки Учасник надав у складі документів до тендерної пропозиції договір оперативної оренди основних засобів № 1/01-А від 02.01.2018 року.
Відповідно до п. 8. 1 вищезазначеного договору передбачено наступне: «Цей договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку оперативної оренди, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
За пунктом 9.1 цього же договору «Строк дії договору починається з моменту його підписання та діє до 31.12.2018 р. Якщо за місяць до закінчення строку дії договору жодна сторона не виявить бажання щодо розірвання договору, то строк дії даного Договору вважається подовженими на кожний наступний рік на тих самих умовах».
Відповідно ст 284 ГКУ істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.
Тобто договором встановлено два окремих строки, для дії договору (п.9.1) та для дії оперативної оренди техніки (п.8.1).
У наданих Учасником до договору № 1/01-А від 02.01.2018 року додатках та додаткових угодах по переліку майна що передане у оперативну оренду, строк оперативної оренди, відповідно до приписів п. 8. 1 договору № 1/01-А від 02.01.2018 р., на який це майно передано Орендодавцем, не встановлений.
При переданні основних засобів складається акт приймання – передачі у довільній формі. Форма такого Акту підприємство може розробляти самостійно, але при цьому слід зазначити обов’язкові реквізити первинного документа, які передбачені п. 2 ст. 9 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996 від 22.06.2000р. та Положення «Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Строк дії договору у цілому та механізм його подовження не конкретизує чи розповсюджується цей строк на строк оперативної оренди саме означеної у переліках та актах (додатках до договору) орендованої техніки, яка буде безпосередньо залучена до виконання умов закупівлі.
Замовник вважає відсутність у ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 40090765) підтвердження строку оперативної оренди техніки невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією.
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
9fa140cd65514433b1a83866df183f05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-21-001697-c.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» вважає, що окремі її положення, умови та вимоги необґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, норми законодавства України, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію, та потребує коригування.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СЛАВДОРСТРОЙ.PDF 31.05.2019 16:45
- Платіжне доручення №7779 від 31.05.2019р..PDF 31.05.2019 16:45
- рішення від 05.06.2019 № 7231 + лист Замовнику.pdf 05.06.2019 22:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2019 № 8140.pdf 21.06.2019 17:01
- рішення від 20.06.2019 № 8140.pdf 25.06.2019 22:28
- протокол Р-66.pdf 26.06.2019 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2019 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2019 22:28
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2019 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін до Тендерної документації