• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги по вул. Київська в м. Ромни (окремих ділянок)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги по вул. Київська в м. Ромни (окремих ділянок) Класифікатор ДК 021:2015 – 45233142-6 Ремонт дороги

Завершена

6 577 373.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 886.87 UAH
Період оскарження: 21.05.2019 15:54 - 17.06.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога на неправомірне рішення Замовника

Номер: 7d28d0454bb64c6097ff9b0bba4e6f24
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-21-001545-c.b2
Назва: Вимога на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник надав тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації, а також не відповідає кваліфікаційним критеріям. Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що згідно Додатку 8 по предмету закупівлі «Технічним завданням» взагалі не передбачене використання автомобіля ГАЗ 2752, що орендується в ФОП Мішур Р.М. А отже, наявність чи відсутність даного автомобіля в листі №29 від 06.06.2019 в п.17 ніяк не може вплинути на виконання послуг по предмету закупівлі. Тому, наявність автомобіля в довідці № 29 від 06.06.2019 в п.17 не можна вважати як не відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі». Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд» було надано сканований договір поставки продукції № 1912 від «22» березня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» (Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальність «Гадячшляхбуд» (Покупець), де в п1.1 вищезгаданого Договору зазначено: «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця асфальтобетонну суміш (надалі – Продукцію) за кількістю, цінами та асортименті погодженому Сторонами, а покупець зобов’язується прийняти цю продукцію та оплатити її вартість відповідно до умов, вказаних у цьому договорі. Між вищевказаними Товариствами було домовлено, що згідно закупівлі UA-2019-05-21-001545-c Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» надало Лист №2-14/06 від 14 червня 2019 року в якому чітко зазначено, що Даним листом Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» надає згоду щодо постачання на договірних умовах ТОВ «Гадячшляхбуд» асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей у обсязі, необхідному для виконання поточного середнього ремонту дороги по вул. Київська в м. Ромни (окремих ділянок) відповідно до технічного завдання (додаток 8 до тендерної документації). Також даним Листом Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» гарантує безперебійне, своєчасне постачання в потрібній кількості всіх необхідних видів та типів асфальтобетону та щебенево-мастикових сумішей. Отже, для надання послуг/виконання робіт по даній закупівлі постачальником асфальтобетонної суміші в повному обсязі є Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС», що є фактичним підтвердженням наявності власних/орендованих асфальтних заводів, передбачених умовами тендерної документації.. Також, у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 3 на підтвердження наявності власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучено для виконання робіт згідно предмету закупівлі Учасником подано лист №24 від 06.06.2019, в якому на підтвердження п.3 про співпрацю з асфальтобетонним заводом ДС-117 за адресою : м. Лохвиця, вул. Героїв України, 61, надано лист-гарантію №151 від 06.06.2019р. Звертаємо Вашу увагу на те, що в аналогічній закупівлі («Поточний середній ремонт автомобільної дороги по вул. Полтавська в м. Ромни (окремих ділянок)») Закупівля UA-2019-05-31-001102-c Замовником надана така відповідь на аналогічні помилки іншого учасника: « Довідка № 588 ТОВ «МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД» від 14.06.2019 року містить відомості про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, а тендерною документацією Управління, в разі застосування орендованої техніки, вимагалося наступне:« *Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди)». Тобто лише договорів оренди на техніку. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД» міститься копія договору оренди на механізми та обладнання, а додаткове надання Учасником торгів документів на право володіння даною технікою взагалі не вимагалося. Учасник під час складання своєї довідки застосував скорочену назву обладнання та механізмів, а для розшифровки надав копії технічних паспортів, які не вимагалися в даному випадку. Це говорить про те, що одні і ті ж критерії оцінювання не застосовуються до всіх учасників однаково. Що говорить про грубе порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням., що також є підставою для оскарження в органах АМКУ, НАБУ, ГПУ. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Гадячшляхбуд» в повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статею 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу на те, що замовником у вищевказаному протоколі було зазначено наступне: тендерна пропозиція ТОВ «Гадячшляхбуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі». Ст.16 Закону передбачає наступні кваліфікаційні критерії: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Виходячи з цього, замовник з порушеннями Закону відхилив тендерну пропозицію нашого підприємства, яке в повному обсязі підтвердило свої кваліфікаційні критерії. На основі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення по закупівлі UA-2019-05-21-001545-c «Поточний середній ремонт автомобільної дороги по вул. Київська в м. Ромни (окремих ділянок)» щодо учасника ТОВ «Гадячшляхбуд" про відхилення його пропозиції, відповідно до ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» - а саме, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації на закупівлю робіт/надання послуг, а також умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Залишено без розгляду

Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 8204aa7805984eeda1e8e835447a6c38
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-21-001545-c.b1
Назва: Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Скасування рішення по закупівлі UA-2019-05-21-001545-c «Поточний середній ремонт автомобільної дороги по вул. Київська в м. Ромни (окремих ділянок)» щодо учасника ТОВ «Гадячшляхбуд" про відхилення його пропозиції, відповідно до ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» - а саме, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації на закупівлю робіт/надання послуг, а також умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2019 17:35
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Мішур Жанна 80509593971 zmishur@gmail.com