• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код 34330000-9 - (ДК 021:2015) «Запасні частини до вантажних транспортних засобів фургонів та легкових автомобілів» (Запасні частини до тракторів МТЗ)

Завершена

632 454.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 324.54 UAH
Період оскарження: 21.05.2019 13:36 - 01.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо обєктивного оцінювання пропозицій Учасників

Номер: 25ecf25b4f344377b664cc0bbeda38d4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-21-000321-b.b1
Назва: Щодо обєктивного оцінювання пропозицій Учасників
Вимога:
Шановний тендерний комітет Замовника! При оцінювані тендерної пропозиції ТОВ Авто ЗІП, яке за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, просимо звернути ОСОБЛИВУ увагу на те, що: 1. Відповідно до Додатку 2 Розділу І пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», для підтвердження Учасник мав надати Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (в довільній формі з зазначенням власна або орендована). Учасник надав Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, але не вказав власне чи орендоване майно. А це вимога Замовника і вона чітко прописана в даному пункті. 2. Відповідно до Додатку 2 Розділу І пункт 10 «Учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)», для підтвердження Учасник мав надати Інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що Учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Учасник надав таку інформацію, вказавши, що немає заборгованості, чим ввів в оману Замовника, та як на офіційному порталі ДФСУ за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner вказана інформація, що ТОВ«Авто ЗІП»є бюджетним боржником. Станом на 05.06.2019 платник податків «ТОВ АВТО ЗІП» має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. При оцінювані тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО Г.П просимо звернути ОСОБЛИВУ увагу на те, що: 1. Відповідно до Додатку 2 Розділу І пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», для підтвердження Учасник мав надати Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (в довільній формі з зазначенням власна або орендована). Учасник надав Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, але не вказав власне чи орендоване майно. А це вимога Замовника і вона чітко прописана в даному пункті. 2.Відповідно до Додатку 2 Розділу І пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», для підтвердження Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору. Копія документу передбаченого умовами договору (оформлену(их)/заповнену(их) відповідним чином згідно нормативних актів видаткову(их) накладну(их), або акту(ів) прийому-передачі, тощо), що підтверджує виконання договору ( таки документи мають бути подані на всю суму договору) або лист-відгук від контрагента, з підтвердженням виконання договірних зобов’язань в повному обсязі.Учасник не підтвердив дану кваліфікаційну вимогу Замовника. Крім цього, проаналізувавши дві тендерні пропозиції, можна зробити висновок, що в них прослідковуються антиконкурентні узгоджені дії учасників торгів, тобто змова. А саме: 1. Учасники ТОВ АВТО ЗІП та ФОП ХАРЧЕНКО Г.П. у складі тендерної пропозиції надали ідентичні довідки на однакових бланках. Шрифт та розмір однаковий деякі слова по тексту підкреслені однаково.При цьому, законодавством не встановлено форми вищенаведених документів. Не може спеціаліст, якщо він не один і той самий, підготовити однакові документи і вказати одні і ті ж помилки. 2 Ціни в пропозиції цих Учасників відрізняються на однаковий коефіцієнт. 3 Пропозиції цих Учасників містять одинакові помилки, одинакові мовні звороти в тексті документів. Вищенаведені дії є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, ми маємо право звернутися до територіального відділення Антимонопольного комітету України, посилаючись на п.3 ч.1 ст.36 Закону України «Про захист економічної конкуренції» з встановленням та підтвердженням даного факту – змова. Шановний тендерний комітет Замовника! У зв’язку з вище викладеним, просимо Вас об’єктивно поставитись до оцінювання пропозицій Учасників та відхилити їх, як такі, що не відповідають статтям 16, 17 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У зв’язку з отриманням звернення до Замовника за роз'ясненнями від Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОІНВЕСТ", щодо об’єктивного оцінювання пропозицій Учасників, на етапі розгляд та оцінка, яке суперечить та порушує норми чинного законодавства, тендерний комітет Замовника вимушений надавати відповідь. Щодо питання про зазначення інформації власне чи орендоване майно учасником в довідці «наявність обладнання та матеріально – технічної бази», повідомляємо. В довідці «наявність обладнання та матеріально – технічної бази» учасник ТОВ «Авто ЗІП» зазначив наступне: Складські приміщення (Договір оренди №1047 від 04.01.2013) знаходяться за адресою м. Київ, вул. Пирогівський шлях 34 та складаються з: приміщень складу – 120 кв. м., офісного приміщення – 27 кв. м. чим виконав вимогу тендерної документації. Щодо питання про наявність чи відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), повідомляємо. Згідно ч.2 ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Тобто, дане рішення приймає виключно Замовник. Щодо оцінки тендерної пропозиції ФОП Харченко Г.П., повідомляємо наступне. Відповідно ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Щодо аналізу тендерних пропозицій ФОП Харченко Г.П. та ТОВ «Авто ЗІП» в яких за твердженням ТОВ "АВТОІНВЕСТ" прослідковуються антиконкурентні узгоджені дії, тобто змова, хочемо зазначити наступне. У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників. Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції. При цьому органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадові особи зобов'язані передавати Антимонопольному комітету України та його територіальним відділенням відомості, що можуть свідчити про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (стаття 22 Закону про АМКУ). Тобто, пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Отже, законних підстав відмови в участі учасників та обов’язку відхилити ФОП Харченко Г.П. та ТОВ «Авто ЗІП» тендерний комітет станом на сьогодні не має.
Статус вимоги: Не задоволено