-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікувальні засоби
Дезинфікувальні засоби
Торги не відбулися
36 046.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 180.23 UAH
Період оскарження:
21.05.2019 13:03 - 24.05.2019 09:00
Вимога
Вирішена
До написаного Замовником!
Номер:
9210e01d2b494f62852440e1e95c5e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-21-000890-c.a3
Назва:
До написаного Замовником!
Вимога:
До чого тут обмеження щодо предмету закупівлі??? Що це за писанина? Краще у відповідь хрестик поставте...Ми говоримо про суть Наказу №236.Чого ви по суті не відповідаєте??? Ще раз... Ви закуповуєте Манорм Гель з вмістом спирту 60%. Еконорм Гель містить 60% спирту. Яким вимогам не відповідає наша пропозиція? Хабар не пропонуємо! Ви розумієте, що всю цю переписку ми додаємо до нашого листа в контролюючі органи і там з вами будуть вже по іншому спілкуватись. Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупередженну оцінку, в іншому випадку ми направляємо листи до Департаменту охорони здоров"я, Державній аудиторській службі України, представникам Громадського контролю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2019 11:21
Вирішення:
Шановний учаснику! Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
e4d4d2ef08754c3e852adc3f36284791
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-21-000890-c.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції прямо вказує на корупційний зговір. Що значить, Еконорм Гель не відповідає Наказу №236??? Що це за новина? Тобто, Ви закуповуєте засіб Манорм Гель, в якому теж 60% спирту- це норма, засіб відповідає наказу №236 МОЗ, а Еконорм Гель - ні??? Ви розумієте суть Наказу №236? Мабуть, ні, бо якось дивно його трактуєте! Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Далі, де в медико-технічному завданні документації вказано про вміст спирту? Заборонено дискваліфіковувати пропозицію за невідповідність неіснуючим вимогам! Ви ще придумайте, що колір методичних вказівок вам не підходить!
Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2019 16:38
Вирішення:
Шановний учаснику! Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2019 11:04
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога!
Номер:
de67c3d541b2431188c658b6c312077a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-21-000890-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції прямо вказує на корупційний зговір. Що значить, Еконорм Гель не відповідає Наказу №236??? Що це за новина? Тобто, Ви закуповуєте засіб Манорм Гель, в якому теж 60% спирту- це норма, засіб відповідає наказу №236 МОЗ, а Еконорм Гель - ні??? Ви розумієте суть Наказу №236? Мабуть, ні, бо якось дивно його трактуєте! Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2019 16:33
Опис причини скасування:
111
Дата скасування:
28.05.2019 16:35