• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики

Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2019 11:48 - 01.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо умов закупівлі

Номер: b73cf1c4707247aa8e7354a1dce09f0d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-21-000801-a.a2
Назва: Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! Предмети закупівлі не мають такої фізичної ваги та розмірів, які потребують перевезення вантажним транспортом(а тим більше 2-ох одиниць). Тож з метою усунення коррупційної складової та недискримінації учасників прошу вас внести зміни в документацію що стосуються даних вимог. Яка є законна обгрунтованість вимоги надати учасником : "- складені Учасником податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2019 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку" ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник Вимога Тендерної документації про наявність двох спеціалізованих автотранспортних засобів та відповідно кількість працівників обумовлена стислим терміном поставки товару та тим, що у Замовника відсутні працівники, які можуть здійснити розвантаження ноутбуків. Стосовно питання, про надання податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2019 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку надання податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб пояснюємо наступне, що незалежно від того, чи юридична або фізичною особою він є, він зобов’язаний, згідно ст.176.2. Податкового кодексу України надавати податкову звітність, зокрема податковий розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. З огляду на те, що Податковим кодексом України, зокрема підп.. б) ст. 176.2 та Наказом МінФіну № 4 вiд 13.01.2015 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» встановлені строки надання такої звітності: один раз у квартал, то підтвердити наявність працівників можливо лише наявною, прийнятою органами ДФС України податковою звітністю, а саме: податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період, тобто за перший квартал 2019 року. Іншим чином, підтвердити фактичну наявність працівників є неможливим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику!

Номер: 768230381149443a8987d6a2403a6656
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-21-000801-a.c1
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступне формулювання: «Всі повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями) не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи, одночасно Учасник надає гарантійний лист, що саме за участю цих робітників буде здійснюватися зборка та встановлення ШКІЛЬНИХ МЕБЛІВ;». В той час, як предметом закупівлі є ноутбуки та проекційне обладнання. Також документація містить вимогу «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» «Вказані документи переможець торгів особисто надає Замовнику із супровідним листом у якому зазначається дата подання даних документів.» Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, ОСОБИСТО у паперовій формі Законом не передбачено. Для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації та прибрати цю вимогу або прописати можливість надання необхідних документів поштою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник стосовно першого питання до документації будуть внесені зміни. Стосовно другого запитання статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає, як він бажає отримати документи Переможця процедури закупівлі, які передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», одночасно із цим пояснюємо, що данні документи можуть бути надані і поштою в становлений Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Статус вимоги: Задоволено