• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-95

Дизельне паливо - 4640 літрів, бензин А-95 – 23230 літрів

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 257 днів назад

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2019 18:23 - 01.06.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 351c0cbb0e91449baacf92388a47d431
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.b6
Назва: Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детальніше у файлах, що додаються
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 16.08.2019 17:47
Автор: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Валентин Петров +380679169879 valentin.petrov@glusco.swiss
Вимога
Є відповідь

Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 12a15b15f6004f72a4e843aac3f303b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.b5
Назва: Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", у огляду на наступне. 1) Замовник у протоколі розгляду пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначає, що накладні, надані ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" до аналогічного договору ТТР-Д-894/132, не підтверджують здійснення господарської операції. Разом з цим, згідно з відповідними умовами тендерної документації учаснику необхідно було надати копію аналогічного договору та накладної. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" у складі своєї тендерної пропозиції надало аналогічний договір ТТР-Д-894/132 та видаткову накладну від 22.03.2019 № Т-47 до нього. Інших вимог, у тому числі, щодо оформлення накладної тендерна документація не містила. Також тендерна документація не містила умов, згідно з якими накладна мала б підтверджувати здійснення саме здійснення господарських операцій. Крім того, невідповідність дати довіреності, на яку є посилання у накладній від 22.03.2019 № Т-47, даті накладній також не може бути підставою для відхилення, оскільки тендерна документація таких умов не містила. Слід зазначити, що скан-копія накладної від 22.03.2019 № Т-47 була надана у двох екземплярах, один з яких надавався контрагенту для внутрішнього обліку за договором ТТР-Д-894/132, а інший (оригінал) - з підписами і печатками обох сторін. При цьому, оформлення накладної від 22.03.2019 № Т-47 саме у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", тому, з урахуванням визначення формальних помилок, наведених у Законі України "Про публічні закупівлі" та тендерній документації, це не може бути підставою для відхилення його пропозиції. Зауважуємо, що існує узагальнена практика органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з цього питання, згідно з якою, подібні підстави відхилення вважаються неправомірними (зокрема, рішення Колегії АМКУ від 23.04.2018 № 3813-р/пк-пз). 2) Замовник у протоколі розгляду пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначає, що в протоколі зборів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" № 20/12/18 міститься помилка. Разом з цим, така технічна (механічна) описка (помилка) є формальною у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації і не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА". Крім того, згідно з умовами тендерної документації: "Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору". Тобто підтвердити повноваження можливо було не лише протоколом, а й наказом або іншим документом. При цьому, ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" надало як відповідний протокол № 20/12/18, так і наказ на призначення уповноваженої посадової особи вказаного учасника (генерального директора Кожухаря С. П.), а також статут (як "інший" документ), витяг з ЄДР (також як "інший" документ). Тобто, ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" надало належне документальне підтвердження наявності повноважень у генерального директора на підписання тендерної пропозиції та договору. Крім цього, тендерна документація не містила окремих вимог до оформлення протоколу засновників (виписки з протоколу засновників). Зауважуємо, що існує узагальнена практика органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з цього питання, згідно з якою, подібні підстави відхилення вважаються неправомірними. Враховуючи викладене, вимагаємо негайно скасувати ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», оформлене протоколом № 15/07 від 15.07.2019. Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою. Сподіваємось на об'єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області прийнято рішення щодо відхилення вимоги ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга у відповідності до статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: bb1c0e96410f49c5a55b6498ee7a206f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.b4
Назва: Скарга у відповідності до статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детальніше у файлі, що додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2019 20:00
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2019 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято рішення про виконання вимог Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Глуско карт Україна +380444944008 glusco_kart_zakupki@glusco.swiss
Вимога
Є відповідь

Щодо умов тендерної документації.

Номер: c9ab6d18165a4ac1a648adf88affccfe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.c3
Назва: Щодо умов тендерної документації.
Вимога:
ТОВ «ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» Голові тендерного комітету Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Захаровій О, В. Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області (надалі - Замовник) проводиться процедура закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09130000-9 - - «Нафта і дистиляти» (дизельне паливо. бензин А-95) очікуваною вартістю 840 000.00 гри (в електронній системі публічних закупівель за номером UА-2019-05-20-002239-а). ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД". взяло участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та було визнане переможцем вказаного тендеру за рішенням Замовника (протокол від 07 червня 2019 р. Ме 01/06). ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" розглянуло звернення (в системі електронних закупівель А-2019-05-20-002239-а62) від ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» щодо оскарження рішення Замовника та повідомляє, що посилання на нібито порушення вимог умов тендерної документації ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", свідчить лише про не суттєві описки, які не впливають на зміст пропозиції. Разом з цим, зазначаємо, що відповідно до абз. 8 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у тому числі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції В свою чергу. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» надали тільки документи відповідно до абз. 14 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації про повноваження щодо підпису договору за результатами проведення процедури закупівлі, які підтверджується: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення та трудовим договором. "Також, відповідно до змісту додатку 3 тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати у тому числі копії підтверджуючих документів щодо права власності на АЗС або договорів оренди/суборенди або договорів партнерства (співпраці) разом з гарантійними листами від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику, на яких буде зберігатися пальне Замовника протягом строку дій талонів (строк визначено в технічній документації) та з гарантійними листами від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику щодо відвантаження пального при пред'явленні талонів на кількість літрів палива, що відповідає потребі Замовника, а також надати гарантійний лист від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику щодо підтвердження якості пального, визначеного технічним завданням Замовника, яке буде відвантажене Замовнику на кожній АЗС партнерів, при пред'явленні талонів за даною закупівлею. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» в свою чергу надало лист-гарантію АЗС партнера щодо гарантії та підтверлження цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС протягом всрого періоду (терміну, строку) дії договору, який буде укладений між Головним територіальним управлінням юстиції у. Дніпропетровській Області та ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», шодо видачі фіскального чеку при здійсненні отоварювання автомобіля Замовника, щодо відвантаження пального при пред'явленні талонів на кількість літрів палива, що відповідає потребі Замовника, щодо якості пального, визначеного технічним завданням Замовника. Але документ, який гарантує зберігання пального Замовника протягом строку дії талонів в пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" відсутній. Крім того, в протоколі №20/12/18 позачергових Загальних зборів учасників, який надало ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначено:дата проведення Загальних зборів: 20 грудня 2018 року, а дата складання протоколу: 20 грудня 2017 року, що свідчить про складання протоколу раніше, ніж сам факт проведення зборів, щодо повноважень керівника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" щодо оскарження рішення Замовника за результатом проведеної процедури закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, бензин А-95) з очікуваною вартістю 840 000,00 грн (в системі електронних закупівель № UA-2019-05-20-002239-a).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога у відповідності до статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 5b5cebc4aa7d44e9b86a10f0af2a93cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.b2
Назва: Вимога у відповідності до статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Детальніше у файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" щодо оскарження рішення Замовника за результатом проведеної процедури закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, бензин А-95) з очікуваною вартістю 840 000,00 грн (в системі електронних закупівель № UA-2019-05-20-002239-a).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень у відповідності до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: ee3996206a4345309ef18b3983436e59
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002239-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень у відповідності до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" планує взяти участь у даному тендері. Разом з цим, тендерна документація містить дискримінаційну по відношеню до нас умову, а саме: "У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів щодо права власності на АЗС або договорів оренди/суборенди" (додаток 3 ТД), яка перешкоджає нам взяти участь у процедурі закупівлі, чи порушені наші права та законні інтереси. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" не має на правах власності жодної АЗС, так само, як і не має діючих договорів оренди/суборенди АЗС, зокрема, у м. Дніпро та Дніпропетровській області. Разом з цим, АЗС у м. Дніпро та Дніпропетровській області, заправку транспортних засобів на яких ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" планує запропонувати замовнику даного тендеру, є в наявності у ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" на підставі інших законтрактованих правочинів. Так, між ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» та ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» укладений договір про співпрацю та партнерство, згідно з яким реалізація пального здійснюється, зокрема, шляхом застосування бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт на АЗС (АЗК), що знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ». Слід зауважити, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» як емітент бланків-дозволів (талонів, скретч-карт) має право продавати випущені власні талони, скретч-карти тощо іншим особам, зокрема, шляхом участі у публічних закупівлях України (тендерах). Тобто, вищевказані АЗС знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» і на підставі договору партнерства (а також укладеного договору поставки) цими АЗС можуть користуватись як контрагенти ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" (у тому числі, замовник даного тендеру), так і ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна", зокрема, шляхом отримання палива із застосуванням бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт. Зауважуємо, що ціна, яку може запропонувати ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" за даними торгами, може бути найбільш економічно вигідною для замовника, що дозволить у значній мірі зекономити бюджетні кошти. У зв'язку з наведеним вище, вимагаємо у терміни, передбачені законодавством, усунути вищевказані порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, зокрема, розширивши перелік підтверджуючих документів щодо наявності у учасника АЗС, виклавши наведену вище умову додатку 3 ТД у наступній редакції: "У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів щодо права власності на АЗС або договорів оренди/суборенди або договорів партнерства (співпраці)". Також зазначаємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав і законних інтересів до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) зі скаргою, що через діючі законодавчі норми може призупинити процедуру закупівлі. Заздалегідь дякуємо за розуміння і сподіваємось на подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу, яка надійшла через систему електронних закупівель 22.05.2019, 09:47. ID: UA-2019-05-20-002239-A.A1 від ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна", задоволено.
Статус вимоги: Задоволено