• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Сирні продукти

Сирні продукти код по ДК 021:2015 –15540000-5 (М'який сир кисломолочний фасований; твердий сир)

Завершена

637 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 512.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2019 17:57 - 01.06.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 4c0f1c70baa94396ab6e827818965a24
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002196-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: абвгд
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.06.2019 23:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.06.2019 23:37
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Соловйова Вікторія Станіславівна 380504717060 pokrovsktorg@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: ceaaa5918fee486c9354d21449b0e697
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-002196-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
06.06.2019р. відбувся аукціон про процедурі відкриті торги, на закупівлю сирних продуктів, ідентифікатор UA-2019-05-20-002196-a, Замовником яких є Відділ освіти Добропільської міської ради. Протоколом засіданням тендерного комітету Відділу освіти Добропільської міської ради № 162 від 07 червня 2019 року було визнано переможцем ФО-П Шур І.О. та прийнято рішення про намір укласти договір з ФО-П Шур І.О. (далі за текстом - Учасник). Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Скаржник виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем Учасника, вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з Учасником порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необґрунтованим, у зв'язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет не прийняв до уваги, що Учасник не виконав ряд умов тендерної документації, а саме: По-перше, згідно з п. 3.3 Додатку 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол № 147 від «20» травня 2019 року (далі за текстом – тендерна документація), Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції оригінал або належним чином посвідчену копію результату дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, виданий виробнику на продукцію, що є предметом закупівлі, акредитованою лабораторією згідно з Законом України №771/97-вр від 23.12.1997 р. зі змінами «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». ФО-П Шур І.О. в складі своєї пропозиції надав результат дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, який виданий атестованою, а не акредитованою лабораторією. Згідно ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» атестація лабораторій, як підтвердження компетентності замінена процедурою акредитації. Орган, який має право проводити в Україні акредитацію - Національне агентство з акредитації України, яке відповідає встановленим вимогам щодо незалежності, неупередженості та відсутності конфліктів інтересів. Згідно переліку державних лабораторій Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, які підпорядковані Головній організації метрологічної служби – Державному науково-дослідному інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи у Донецькій області, термін дії свідоцтва про атестацію № 45-081/2015 видане Покровській міжрайонній державній лабораторії, яка надала учаснику експертний висновок, закінчився 13.07.2018р. Вище викладене свідчить про те, що учасник не надав оригінал або належним чином посвідчену копію результату дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, виданий виробнику на продукцію, що є предметом закупівлі, акредитованою лабораторією згідно з Законом України №771/97-вр від 23.12.1997 р. зі змінами «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наявність яких передбачена чинним законодавством та є вимогою тендерної документації. Тобто Учасник не виконав вимог тендерної документації. По-друге, згідно п.11.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого у будь-який спосіб автотранспорту, пристосованого для перевезення продуктів харчування, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу/транспортних засобів вказаних у довідці, яким буде здійснюватися постачання товару; - у разі відсутності власного спеціалізованого транспортного засобу надати копії договорів, що підтверджують право користування транспортним засобом, зі всіма додатками до договорів. Транспортування і зберігання сиру кисломолочного здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються. Для перевезення сиру кисломолочного автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі-фургони або бортові автомобілі з укриттям вантажу брезентом. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні сиру кисломолочного становить від +8 до -2 град.C Учасником у складі пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – MERCEDES-BENZ, який є фургоном малотоннажним. Також, в складі тендерної пропозиції учасник надає висновок експерта Дегтяр О.І. та його свідоцтво. По-перше, свідоцтво дійсне до 27.06.2017р. По-друге, цим свідоцтвом Дегтяр О.І. присвоєно кваліфікацію 12.2 "Визначення вартості колісних транспортних засобів та розміру збитку, завданого власнику транспортного засобу". Так, згідно Положення про експертно-кваліфікаційні комісії та атестацію судових експертів, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2015р. №301/5, основним завданням автотоварознавчої експертизи є визначення ринкової вартості колісних транспортних засобів (далі – колісних ТЗ) та їх комплектуючих. Під час проведення автотоварознавчої експертизи також вирішуються питання розміру відшкодування матеріальних збитків, завданих внаслідок пошкодження колісного ТЗ. Так як, експерт є фізичною особою-підприємцем, а не державним експертом, він керується Інструкцією про особливості здійснення судово-експертної діяльності атестованими судовими експертами, що не працюють у державних спеціалізованих експертних установах, затвердженою Наказом Міністерства юстиції України 12.12.2011р. № 3505/5, згідно якої, для проведення експертизи за видом 12.2 використовується інструментальне оснащення та спеціальне обладнання, а саме: засіб для фіксації зображень; масштабна лінійка; дзеркало дооглядове на штанзі; набір луп; ліхтар; рулетки різної довжини вимірювання; набір інструментів універсальний; штангенциркуль; товщиномір; терези. Вищезазначене оснащення та обладнання не дає змоги визначити, чи обладнан колісний ТЗ холодильною установкою. До того ж, Методикою товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженою Наказом Міністерства юстиції України та Фондом державного майна України від 24.11.2003р. № 142/5/2092 не передбачає дослідження автотранспортного засобу на предмет визначення чи є автотранспорт рефрижератором (обладнаний холодильною установкою). Тобто, експерт ФОП Дегтяр О.І. не може надати жодного доказу про те, являється чи ні автотранспорт рефрижератором. Порядок переобладнання передбачає звернення до ДП «ДержавтотрансНДІпроект» для отримання Висновку науково-технічної експертизи, що містить Акт технічної експертизи про відповідність конструкції безпеки дорожнього руху, а також Сертифікат відповідності до нього. Крім того, після отримання Висновку необхідно отримати новий техпаспорт з внесеними змінами. А ще підкреслимо, що, згідно зі ст. 37 закону «Про дорожній рух» від 30.06.1993г. № 3353-ХІІ, експлуатація незаконно переобладнаних ТЗ в Україні забороняється. Такі траснпортні засоби доставляються на штрафмайданчик, а водієві загрожує штраф (ч. 1 ст.121 КпАП України). Таким чином, в Учасника відсутній автомобільний транспорт для виконання договірних зобов’язань за закупівлею для перевезення сиру кисломолочного. Тобто, учасник не відповідає вимогам тендерної документації, умовам закупівлі та вимогам ст. 16 Закону. По-третє, згідно п.11.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність складських приміщень, в якій зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан, технічні можливості підтримання температурного режиму згідно технічних умов Замовника, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - завірені Учасником копії правовстановлюючих документів (дійсні на дату подання Учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих (залучених в інший спосіб) складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень; - завірену Учасником копію діючого договору на проведення дезінсекції, дезінфекції та дератизації складських приміщень з актом наданих послуг (виконаних робіт), виданим датою, що передує місяцю оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу; - завірену Учасником копію акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути ранішою ніж в 2019 році) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю; - Погодження з Управління Держпродспоживслужби на участь в тендерній процедурі на постачання Учасником продовольчої сировини та продуктів харчування в дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади в 2019 році з асортиментом по предмету закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано довідку, в якій вказано, що у учасника є цех з переробки молока з холодильними агрегатами та морозильними ларами. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці учасник надав: - договір оренди нерухомого майна, п.1.3 розділу 1 якого визначено, що об'єкт оренди надається Орендарю з метою розміщення виробничих потужностей (цеху) з перероблення молока; - акт виконаних робіт на дезінфекцію приміщень молокопереробного цеху; - акту державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на цех по переробці молока; - Погодження з Управління Держпродспоживслужби, яке видано на підставі акту перевірки дотримання вимог санітарного законодавства щодо роботи переробного цеху. Окрім того, п.11.3 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати скановані оригінали експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти), передбачені ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або скановані оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), які він використовує у господарській діяльності. В складі своєї пропозиції учасник надає експлуатаційний дозвіл на цех по переробці молока. Експлуатаційних дозволів та/або повідомлень на автомобільний транспорт та холодильники не надає. Тобто у учасника немає складських приміщень та не має жодного документа, який підтверджує наявність холодильних агрегатів та морозильних ларів. Таким чином Учасник не виконав умови тендерної документації та не надав жодних пояснень стосовно цієї вимоги. По-четверте, згідно договору оренди нежитлового приміщення, цех по переробці молока знаходиться за адресою: Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Шостаківка, вул.Космонавтів, буд.1а. Але в витягу з реєстру платників єдиного податку, наданого учасником в складі тендерної пропозиції, місце провадження господарської діяльності зазначено адресу: Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Шостаківка, вул.Космонавтів, буд.1. Тобто учасник не надав копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість та/або Витягу з реєстру платників єдиного податку, який передбачався п.3 Додатку 2 тендерної документації. Таким чином Учасник не виконав умови тендерної документації та не надав жодних пояснень стосовно цієї вимоги. У зв’язку з чим пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. Відповідно до абзацу другого п.4 ст.28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.2, п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФО-П Шур І.О. має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, ФО-П Шур І.О. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.