• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Комп’ютери - ноутбуки.

Завершена

669 183.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 691.83 UAH
Період оскарження: 20.05.2019 12:27 - 31.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій

Номер: 53b149c30ac7498fb1be868c940a5d29
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-000461-b.c2
Назва: СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій
Вимога:
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «органом оскарження є Антимонопольний комітет України». Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» ознайомившись із протоколом № 10 від 11.06.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" згідно п. 4 ч.1 ст. 30 Закону, оприлюднений 12 червня 2019 року вважає зазначене рішення Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ". Зазначене можемо обґрунтувати виходячи із наступних підстав: Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 цієї ж статті тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, на виконання зазначених вимог Закону тендерним комітетом ПрАТ "Експортно-кредитне агентство" під головуванням Шумейко О.А. 17.05.2019 року було затверджено протоколом № 7 тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери- ноутбуки) (далі – ТД) за процедурою закупівлі – відкриті торги. Відповідно до пункту 1.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити і далі встановлений перелік документів. Пунктом 1.2. ТД встановлено порядок оформлення визначених пунктом 1.1. ТД та вимогу, що усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника – вимоги щодо наявності вихідного номеру, дати складання, дати підпису документів не має. Ч. 2 пункту 1.3. ТД зазначено, що Учасники, у разі подання недостовірної інформації під час проведення зазначеної процедури закупівлі, несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання учасником. Для підтвердження чинності та достовірності поданих учасниками документів зазначено вимогу подати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що інформація, подана ними є чинною та достовірною. Саме такий документ ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" надає у складі своеї тендерної пропозиції (пункт 5.13 Реєстру наданих документів у складі пропозиції). Крім того, відповідно до пункту 1.4. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: описки чи граматичні помилки та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових, запозичених слів, абревіатур; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції. Наприклад: у відомостях про учасника не зазначення розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника. Допущення учасниками у тендерних пропозиціях саме таких формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Хоча Замовником наведено лише приклади формальних помилок, але навіть відсутність вихідного номеру та дата складання документу чітко підходять під наведений перелік, що не суперечить вимогам Закону. В цій частині рішення Замовника є незаконним, оскільки вимоги щодо вихідного номеру, дати складання та дати підпису документів ТД не вимагалось, а його відсутність належить до формальних (несуттєвих) помилок, як таких, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб), який повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Ч. 3 ст. 11 Закону на тендерний комітет покладені наступні завдання:  планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;  здійснює вибір процедури закупівлі;  проводить процедури закупівель;  забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;  забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;  забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;  здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Ч. 4 ст. 11 Закону встановлює, що Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Всупереч вимогам законодавства Замовником 12 червня 2019 року оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій № 10 від 11.06.2019, який також має ряд недоліків, а саме: 1. Пунктом 4 протоколу зазначено, що Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: (електронна торговельна площадка «e-tender.ua»): UA-2019-04-26-001384-b. Товариство з обмеженою відповідальністю не брало участі у зазначеній процедурі. 2. Не зазначене питання, яке виноситься на голосування. 3. Відсутні підписи голови та членів тендерного комітету. Зазначене свідчить про формальний, непрофесійний підхід тендерного комітету, необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, дискримінацію учасників та порушення одного з основних принципів публічних закупівель, як максимальна економія коштів. Враховуючи викладене вище, вважаємо дії Замовника такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до вимог статтей 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету № 10 від 11.06.2019 та визнати переможцем відкритих торгів ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» із пропозицією на загальну суму 549 000,00 грн. з ПДВ. 4. Надати ОБГРУНТОВАНУ відповідь згідно вимог чинного Законодавства!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша повторна вимога не відповідає зазначеним положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2019 16:25
Підтвердження вирішення: Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена і який вважає недостатньою аргументацію відхилення може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Враховуючи вищевикладене, Ваша повторна вимога не відповідає зазначеним положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога
Є відповідь

Щодо надання додаткових пояснень

Номер: 6a2d666af6e347d3828091d87b72c3f2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-000461-b.b1
Назва: Щодо надання додаткових пояснень
Вимога:
Відповідно до Статті 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. основними принципами здійснення закупівель є: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно ч. 3 статті 30 «Про Публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.: учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На підставі зазначеного Вимагаємо надати вичерпну інформацію щодо підстав, які стали причинами відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» за закупівлею: UA-2019-05-20-000461-b. З повагою, Директор ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» Нефедова Ю.І.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на Вимогу від 14.06.2019 від учасника щодо оформлення документів
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2019 17:15
Підтвердження вирішення: Відповідно до «Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», які затверджені наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Крім того, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимог статті 17 Закону, та відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, довідки, що надаються Учасниками торгів повинні бути створені не раніше 2019 року та чинними на дату розкриття тендерної пропозиції. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03 див пункт 4.4 Наказу Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55