• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (лот №1- Приладдя для венепункції та забору крові; лот №2 – шприци; лот №3 - медичні рукавички; лот №4 – перев’язувальні матеріали; лот №5 – пакети для забору крові)

Більш детальна інформація у тендерній документації до закупівлі

Завершена

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2019 09:19 - 01.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога по вилученні дискримінаційних вимог зазначених в тендерній документації Замовника торгів

Номер: ae51ecd24dcc435ab06452828c8f0317
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-20-000112-a.b1
Назва: Вимога по вилученні дискримінаційних вимог зазначених в тендерній документації Замовника торгів
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо виключити дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації , а саме : Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, оприлюдненої через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) Снігурівською ЦРЛ ( далі – Замовник торгів) було оголошено закупівлю в процедурі відкритих торгів , Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-000112-a відповідно за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1- Приладдя для венепункції та забору крові; лот №2 – шприци; лот №3 - медичні рукавички; лот №4 – перев’язувальні матеріали; лот №5 – пакети для забору крові): ,- вбачаємо в діях Замовника торгів намагання порушення принципів здійснення публічних закупівель щодо уникнення конкуренції серед потенційних учасників торгів , неефективному використанню бюджетних коштів , запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників та втручанням в господарську діяльність потенційних учасників торгів. 1. Детально проаналізувавши тендерну документацію зазначену в оголошенні Замовника торгів ,- вбачаємо в медико-технічних вимогах додатку №1 до тендерної документації предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали наявність ознак дискримінаційних дій до потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , ознак антиконкурентних узгоджених дій Замовника торгів та учасника торгів , ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, втручання в господарську діяльність потенційних учасників торгів та порушують наше право брати участь у даних торгах . В складі інших вимог до учасників п.11 Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів , зазначено , що учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати у складі тендерних пропозицій: скан-копію оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Зазначені вимоги є дискримінаційними: У відповідності до спільного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 19.12.2018 року № 3301-04/55905-03/01.7/338010 надано рекомендації щодо здійснення публічних закупівель. Згідно з зазначеними рекомендаціями, Замовникам торгів при розробці тендерної документації не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання товару, та в окремих випадках ( як у випадку цієї процедури закупівлі), може спричинити дискримінацію потенційних учасників торгів. Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у ст.22 п.4 Закону зазначено, що документація Замовника не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з цього, вимагаємо виключити протизаконну вимогу п.11 додатку № 1 тендерної документації Замовника торгів. Гарантією поставки товару Замовнику торгів згідно чинного законодавства України є укладений за результатами торгів договір, у рамках якого Постачальник виконує свої зобов'язання, як щодо строків поставки та і щодо асортименту , кількості , гарантії якості товару. Документи на запропонований товар надаються у складі тендерної пропозиції, тобто Замовник ще до укладення договору може визначитися чи влаштовує його запропонований учасником товар і умови поставки товару. Закон зазначає, що закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Вимоги що встановлюються Замовником в решті ніяк не сприяють розширенню кола учасників, за для економії бюджетних коштів, оскільки авторизацію матиме виключно один учасник, який встановлюватиме ціну. Враховуючи вищевикладене, (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів. Замовник торгів вимагаючи у потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам п.11 Додатку № 1 тендерної документації замовника торгів , перевищив свої повноваження надані їм Законом . У відповідності до вимог статті 16 (Кваліфікаційні критерії ) Замовник торгів : 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищевикладене, (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів. Зазначені вимоги Замовника торгів відповідно до Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників , максимальній економії та ефективності , відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель , недискримінації учасників , об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій , запобіганню корупційним діям і зловживанням . Вимагання тендерного комітету Замовника торгів надання від потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам до Додатків №1 до тендерної документації Замовника торгів є протизаконним та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до : - недопущення інших учасників в процедурі закупівлі , усуненню та обмеженню конкуренції; - обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин; - суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків; - усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - спотворення результатів торгів ; - не добросовісної конкуренції серед учасників; - не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель; - дискримінації учасників; - не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; - корупційних дій і зловживань; - неефективного використання бюджетних коштів. З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів : 1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII. 2.Приведення медико – технічних характеристик , до вимог чинного законодавства України , що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів . Зазначені зміни до Медико – технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до : - залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі , посиленню конкуренції; - відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - посилить вхід на ринок медичної техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - не спотворення результатів торгів ; - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності ; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобіганню корупційним діям і зловживанням; - ефективного використання бюджетних коштів. У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене , вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Вирішення: Снігурівська центральна районна лікарня залишає тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено