-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб дезінфікуючий “Біопагдез (з ензимами)”
Засіб дезінфікуючий “Біопагдез (з ензимами)”
Завершена
32 895.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 164.48 UAH
Період оскарження:
20.05.2019 09:19 - 23.05.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
079c85ad51ce449d8a12475326f4cfbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-20-000077-b.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Чергова корупціна закупівля цього замовника-хабарника! За нашою інформацією, керівництво Замовника вимагає від постачальників 40% хабаря! Саме це і є головною причиною відхилення нашої економічно найвигіднішої пропозиції, тому що хабарів не даємо. ! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певній торговій марці, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані характеристики, які властиві лише зазначеній в документації торговій марці, вказані речовини, які не повинні міститись в дезінфікуючому засобі ( при чому безпечні речовини, які не пошкоджують матеріали та не викликають алергії) . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 15:53
Вирішення:
Шановний учаснику, основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. В КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" розроблено та організовано дотримання «Плану профілактичних заходів по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. Дезінфекція – обов’язкова складова вказаного Плану, її виконання здійснюється щоденно у відповідності до вимог вказаних документів,а ефективність оцінюється за комплексом критеріїв, включаючи результати мікробіологічного спостереження на основі досліджень епідемічно значущих об’єктів лікарняного середовища, чистоти повітря приміщень лікувального закладу. Саме на цьому базується вибір режимів знезараження для досягнення поставлених цілей, які обов’язково враховуються, на ряду із іншими критеріями, при підборі дезінфекційних засобів у ввіреному нам закладі. Зауважимо, що в закладі не використовуються робочі розчини дезінфекційних засобів, які неможливо приготувати із дотриманням точності і при цьому % похибки настільки великий, що загрожує неефективним проведенням дезінфекції. Фахівці в повній мірі дотримуються принципу економії та ефективності.
Враховуючи рекомендації Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р»КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" було використано «ПРОЗОРО» з метою відбору постачальника визначеного дезінфекційного засобу для проведення дезінфекції в закладі в поточному періоді часу. Дотримуючись принципу відкритості та прозорості нами були викладені медико-технічні характеристики до дезінфекційного засобу, який необхідний для проведення дезінфекційних заходів в даний період в лікувальному закладі. ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» проігноровано вказані вимоги та запропоновано дезінфекційний засіб, який не є еквівалентом оголошеному для закупівлі за рядом пунктів, про що вказано в Протоколі (рішення) КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" від 30 травня 2019р.
Фахівцями закладу при проведенні вибору дезінфекційного засобу для потреб закладу перевірено актуальність державної реєстрації деззасобів у відповідності до Постанови КМ України №908, 2006р., в т.ч. користувались відкритими реєстрами, що опубліковані на сайті МОЗ України в загальному доступі. Інформація ТОВ «ВІК ХХІ ВІК» щодо реєстрації, вірніше його заяви про відсутність державної реєстрації на дезінфекційний засіб, який є предметом даної закупівлі – неправдива.
Рекомендуємо учаснику перед тим як під копірку завішувати скарги, поповнити свої знання чинних нормативних документів щодо санітарно-епідеміологічного режиму, які регламентують дезінфекційні заходи в ЗОЗ та переглядати Державні реєстри дезінфекційних засобів.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення у, а якщоми на це не згодні то тодівідВас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів- це надане Вам право законодавствомУкраїни, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби українського виробника, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на Замовника та вимагаєте братии засоби, які не відповідають нашим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника.З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавстваУкраїни.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2019 09:13
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику, основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. В КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" розроблено та організовано дотримання «Плану профілактичних заходів по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. Дезінфекція – обов’язкова складова вказаного Плану, її виконання здійснюється щоденно у відповідності до вимог вказаних документів,а ефективність оцінюється за комплексом критеріїв, включаючи результати мікробіологічного спостереження на основі досліджень епідемічно значущих об’єктів лікарняного середовища, чистоти повітря приміщень лікувального закладу. Саме на цьому базується вибір режимів знезараження для досягнення поставлених цілей, які обов’язково враховуються, на ряду із іншими критеріями, при підборі дезінфекційних засобів у ввіреному нам закладі. Зауважимо, що в закладі не використовуються робочі розчини дезінфекційних засобів, які неможливо приготувати із дотриманням точності і при цьому % похибки настільки великий, що загрожує неефективним проведенням дезінфекції. Фахівці в повній мірі дотримуються принципу економії та ефективності.
Враховуючи рекомендації Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р»КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" було використано «ПРОЗОРО» з метою відбору постачальника визначеного дезінфекційного засобу для проведення дезінфекції в закладі в поточному періоді часу. Дотримуючись принципу відкритості та прозорості нами були викладені медико-технічні характеристики до дезінфекційного засобу, який необхідний для проведення дезінфекційних заходів в даний період в лікувальному закладі. ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» проігноровано вказані вимоги та запропоновано дезінфекційний засіб, який не є еквівалентом оголошеному для закупівлі за рядом пунктів, про що вказано в Протоколі (рішення) КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" від 30 травня 2019р.
Фахівцями закладу при проведенні вибору дезінфекційного засобу для потреб закладу перевірено актуальність державної реєстрації деззасобів у відповідності до Постанови КМ України №908, 2006р., в т.ч. користувались відкритими реєстрами, що опубліковані на сайті МОЗ України в загальному доступі. Інформація ТОВ «ВІК ХХІ ВІК» щодо реєстрації, вірніше його заяви про відсутність державної реєстрації на дезінфекційний засіб, який є предметом даної закупівлі – неправдива.
Рекомендуємо учаснику перед тим як під копірку завішувати скарги, поповнити свої знання чинних нормативних документів щодо санітарно-епідеміологічного режиму, які регламентують дезінфекційні заходи в ЗОЗ та переглядати Державні реєстри дезінфекційних засобів.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення у, а якщоми на це не згодні то тодівідВас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів- це надане Вам право законодавствомУкраїни, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби українського виробника, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на Замовника та вимагаєте братии засоби, які не відповідають нашим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника.З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавстваУкраїни.
Вимога
Вирішена
Додаток до вимоги хабарнику
Номер:
29e2f83236304775a2fc47cb519fff9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-20-000077-b.a3
Назва:
Додаток до вимоги хабарнику
Вимога:
А ще, хабарнику, поясніть, яким чином акцептується пропозиція "вашого улюбленця", коли засіб "Біопагдез" (з ензимами),який є предметом закупівлі, не зареєстрований в Україні як дезінфікуючий засіб!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 15:59
Вирішення:
Шановний учаснику, основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. В КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" розроблено та організовано дотримання «Плану профілактичних заходів по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. Дезінфекція – обов’язкова складова вказаного Плану, її виконання здійснюється щоденно у відповідності до вимог вказаних документів,а ефективність оцінюється за комплексом критеріїв, включаючи результати мікробіологічного спостереження на основі досліджень епідемічно значущих об’єктів лікарняного середовища, чистоти повітря приміщень лікувального закладу. Саме на цьому базується вибір режимів знезараження для досягнення поставлених цілей, які обов’язково враховуються, на ряду із іншими критеріями, при підборі дезінфекційних засобів у ввіреному нам закладі. Зауважимо, що в закладі не використовуються робочі розчини дезінфекційних засобів, які неможливо приготувати із дотриманням точності і при цьому % похибки настільки великий, що загрожує неефективним проведенням дезінфекції. Фахівці в повній мірі дотримуються принципу економії та ефективності.
Враховуючи рекомендації Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р»КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" було використано «ПРОЗОРО» з метою відбору постачальника визначеного дезінфекційного засобу для проведення дезінфекції в закладі в поточному періоді часу. Дотримуючись принципу відкритості та прозорості нами були викладені медико-технічні характеристики до дезінфекційного засобу, який необхідний для проведення дезінфекційних заходів в даний період в лікувальному закладі. ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» проігноровано вказані вимоги та запропоновано дезінфекційний засіб, який не є еквівалентом оголошеному для закупівлі за рядом пунктів, про що вказано в Протоколі (рішення) КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" від 30 травня 2019р.
Фахівцями закладу при проведенні вибору дезінфекційного засобу для потреб закладу перевірено актуальність державної реєстрації деззасобів у відповідності до Постанови КМ України №908, 2006р., в т.ч. користувались відкритими реєстрами, що опубліковані на сайті МОЗ України в загальному доступі. Інформація ТОВ «ВІК ХХІ ВІК» щодо реєстрації, вірніше його заяви про відсутність державної реєстрації на дезінфекційний засіб, який є предметом даної закупівлі – неправдива.
Рекомендуємо учаснику перед тим як під копірку завішувати скарги, поповнити свої знання чинних нормативних документів щодо санітарно-епідеміологічного режиму, які регламентують дезінфекційні заходи в ЗОЗ та переглядати Державні реєстри дезінфекційних засобів.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення у, а якщоми на це не згодні то тодівідВас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів- це надане Вам право законодавствомУкраїни, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби українського виробника, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на Замовника та вимагаєте братии засоби, які не відповідають нашим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника.З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавстваУкраїни.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2019 09:13
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику, основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. В КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" розроблено та організовано дотримання «Плану профілактичних заходів по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. Дезінфекція – обов’язкова складова вказаного Плану, її виконання здійснюється щоденно у відповідності до вимог вказаних документів,а ефективність оцінюється за комплексом критеріїв, включаючи результати мікробіологічного спостереження на основі досліджень епідемічно значущих об’єктів лікарняного середовища, чистоти повітря приміщень лікувального закладу. Саме на цьому базується вибір режимів знезараження для досягнення поставлених цілей, які обов’язково враховуються, на ряду із іншими критеріями, при підборі дезінфекційних засобів у ввіреному нам закладі. Зауважимо, що в закладі не використовуються робочі розчини дезінфекційних засобів, які неможливо приготувати із дотриманням точності і при цьому % похибки настільки великий, що загрожує неефективним проведенням дезінфекції. Фахівці в повній мірі дотримуються принципу економії та ефективності.
Враховуючи рекомендації Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р»КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" було використано «ПРОЗОРО» з метою відбору постачальника визначеного дезінфекційного засобу для проведення дезінфекції в закладі в поточному періоді часу. Дотримуючись принципу відкритості та прозорості нами були викладені медико-технічні характеристики до дезінфекційного засобу, який необхідний для проведення дезінфекційних заходів в даний період в лікувальному закладі. ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» проігноровано вказані вимоги та запропоновано дезінфекційний засіб, який не є еквівалентом оголошеному для закупівлі за рядом пунктів, про що вказано в Протоколі (рішення) КНП "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" від 30 травня 2019р.
Фахівцями закладу при проведенні вибору дезінфекційного засобу для потреб закладу перевірено актуальність державної реєстрації деззасобів у відповідності до Постанови КМ України №908, 2006р., в т.ч. користувались відкритими реєстрами, що опубліковані на сайті МОЗ України в загальному доступі. Інформація ТОВ «ВІК ХХІ ВІК» щодо реєстрації, вірніше його заяви про відсутність державної реєстрації на дезінфекційний засіб, який є предметом даної закупівлі – неправдива.
Рекомендуємо учаснику перед тим як під копірку завішувати скарги, поповнити свої знання чинних нормативних документів щодо санітарно-епідеміологічного режиму, які регламентують дезінфекційні заходи в ЗОЗ та переглядати Державні реєстри дезінфекційних засобів.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення у, а якщоми на це не згодні то тодівідВас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів- це надане Вам право законодавствомУкраїни, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби українського виробника, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на Замовника та вимагаєте братии засоби, які не відповідають нашим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника.З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавстваУкраїни.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
9316c3bfb15249298580f88d6101bf33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-20-000077-b.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. . Зазначений в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Запитуємо Вас, який наказ дає вам таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги дообмеження в складі ; 2) доповнити весь перелік дезінфекційних засобів виразом «або еквівалент». У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до департаменту ОЗ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2019 18:48
Вирішення:
Розглянувши скаргу (вимогу) від 20.05.2019 р. Повідомляємо наступне.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, щовартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зіз місту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, тобто даною нормою Закону, Замовнику надано право, а не встановлено обов’язок. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Відповідно до ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі – допорогова закупівля відсутня в даному переліку. Враховуючи вищевикладене дія Закону не поширюється на проведення допорогових закупівель.
Водночас, Наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» розділ ІІ п.2 Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи та інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі., що й було виконано замовником даної закупівлі.
Під час формування технічного завдання для закупівлі дезінфекційного засобу враховані вимоги чинних наказів МОЗ України щодо профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій, включаючи наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р. №236
«Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» в т.ч. щодо планування заходів попередження появи мікроорганізмів стійких до дії дезінфекційних засобів.
Отже, замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з урахування конкретної епідеміологічної ситуації в лікувальному закладі, умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобів
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2019 15:42
Підтвердження вирішення:
Розглянувши скаргу (вимогу) від 20.05.2019 р. Повідомляємо наступне.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, щовартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зіз місту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, тобто даною нормою Закону, Замовнику надано право, а не встановлено обов’язок. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Відповідно до ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі – допорогова закупівля відсутня в даному переліку. Враховуючи вищевикладене дія Закону не поширюється на проведення допорогових закупівель.
Водночас, Наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» розділ ІІ п.2 Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи та інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі., що й було виконано замовником даної закупівлі.
Під час формування технічного завдання для закупівлі дезінфекційного засобу враховані вимоги чинних наказів МОЗ України щодо профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій, включаючи наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р. №236
«Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» в т.ч. щодо планування заходів попередження появи мікроорганізмів стійких до дії дезінфекційних засобів.
Отже, замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з урахування конкретної епідеміологічної ситуації в лікувальному закладі, умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобів