-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - код за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс)
Торги не відбулися
296 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2019 11:03 - 26.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційний вимог
Номер:
fbf4ae0313bf4a0bb68348255271c57d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.b6
Назва:
Усунення дискримінаційний вимог
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати: «Копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2019 17:17
Вирішення:
Шановні учасники! Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. Публічні закупівлі регламентує ЗУ "Про публічні закупівлі", інші вимоги регламентуються відповідними профільними Законами та нормативно-правовими документами. Звертаємо увагу на те що всі документи, що передбачені у документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не носять дискримінаційних характер щодо обмеження участі. Такі документи може отримати будь-яка компанія, організація чи підприємство.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики
Номер:
b46b2c6e9b3e41d4b1d50f2f211d1bb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.b5
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2019 17:14
Вирішення:
Шановні учасники! Умови тендерної документації містять достатню кількість вимог щодо надання документів, які підтверджують якість товару та його технічні характеристики. Також, однією з вимог є надання авторизаційного листа для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника та номера оголошення торгів від виробника/розробника/правовласника предмету закупівлі, або інший документ, що регулює відносини між виробником/розробником/правовласником та Учасником, якщо пропозиція подається не виробником/розробником/правовласником, а його партнером/представником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Справжність ISO
Номер:
b975f22ab4914d63869061e327a6810a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.c4
Назва:
Справжність ISO
Вимога:
На сьогоднішній день сертифікация систем ISO 9001:2015 на систему управління якістю здійснюється акредитованими НААУ органами відповідно с ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Частина 1. Вимоги., Наказ НОС (УкрНДНЦ) №470 от 26.12.2017 г. Якщо сертифікати ISO видані не акредитованими органами = ці папірці не мають ніякої законної сили. Підтвердить що сертифікати ISO повинні бути видані акредитованими НААУ органами чи міжнародними органами акредитації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2019 17:13
Вирішення:
Шановні учасники! Всі документи подаються учасниками відповідно до діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо порушення законодавства
Номер:
fdb8cda946574cada1f466ff8fe320ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.c3
Назва:
Щодо порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, Додатком 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте, щоб у комплект з Портативним комп'ютером вчителя (ноутбуком) входив "електронний навчально-методичний посібник з біології. Включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т. і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання. Ліцензія не менше ніж на 1 рік." Зазначена Вами вимога порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, добросовісна конкуренція серед учасників. Факт порушення законодавства підтверджується тим, що: По-перше, вищезгаданий електронний навчально-методичний посібник не входить до ПЕРЕЛІКУ засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року, що виключає її необхідність у навчальному процесі. По-друге, використання прописаного Вами електронного навчально-методичного посібнику є платним. Ви купуєте ліцензію на один рік. Яким чином Ви будете використовувати його потім? Оскільки бюджетні кошти виключно на продовження ліцензії виділятись не будуть, так як згаданий електронний навчально-методичний посібник не є обов'язковим для використання в навчальних закладах (згідно Наказу МОН №704). По-третє, розробником електронного навчально-методичного посібнику згідно Ваших вимог в Україні є лише одна компанія. В інших Постачальників, що мають бажання взяти участь у Вашій закупівлі та запропонувати Вам дійсно якісне обладнання немає можливості придбати такий електронний навчально-методичний посібник, оскільки його немає у продажу. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та рішень Антимонопольного комітету України товар, що закуповується та відповідає вимогам Замовника, повинен виготовлятись мінімум двома виробниками. Таким чином з метою уникнення порушень законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо поставки "електронний навчально-методичний посібник з біології. Включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т. і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання. Ліцензія не менше ніж на 1 рік".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2019 11:16
Вирішення:
Шановні учасники! Звертаємо увагу, що зазначена вимога не порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Метою включення електронного навчально-методичного посібника з біології, що включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в
електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т. і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання, є наповнення навчальним контентом, програмним забезпеченням обладнання, що закуповується для використання у навчальному процесі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
f570dedc25b64d3492963898f70f798a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.b2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель"
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність копії титульної сторінки технічних умов є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2019 10:02
Вирішення:
Шановні учасники! Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є інтерактивний комплекс, як єдиного виробу. Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво інтерактивних комплексів і немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь-яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також нема.
Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами п. 2.4. Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і
науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0628-08). Даний наказ також встановлює вимоги щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків, та сертифікатів відповідності. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 та є обов’язковим для виконання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога Замовнику
Номер:
00b516b10b0441d18f770be793d66cdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000509-a.c1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці 22 гарачі клавіши УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання. Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2019 09:12
Вирішення:
Шановні учасники! Дякуємо за пропозицію, але внесення змін не передбачається.
Статус вимоги:
Відхилено