-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 13:34 - 09.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування Протоколу № 180 зассідання тендерного комітету Головного Управління Національної поліції в Кіровоградській області
Номер:
9f9be21712814aa1999f006433459631
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-001268-a.a1
Назва:
ВИМОГА
про скасування Протоколу № 180
зассідання тендерного комітету Головного Управління Національної поліції в Кіровоградській області
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області, було проведено закупівлю UA-2019-04-26-001268-a на Запасні частини до службових автомобілів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1) ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
3) ФОП Карпійчук Денис Федорович
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ» мотивуючи тим що, в ході розгляду та аналізу тендерної пропозиції, було встановлено невідповідність наданої пропозиції учасника вимогам тендерної документації з наступних причин.
П 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації, ФОП «Лисак Д.В.» в складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на товар який не є предметом закупівлі.
ФОП «Лисак Д.В.» не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних причин.
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність.
В тендерній документації V Оцінка тендерної пропозиції п. 2 зазначено що, відповідно до ст. 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- відсутність відбитка печатки на копіях документів, за умови що хоча б на одній сторінці такої копії документа є підпис та відбиток печатки;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника;
- технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції.
Так учасником ФОП «Лисак Д.В.», було надано довідку про товаровиробника, в якій розгорнуто та в повному обсязі надано інформацію про всі технічні, якісні та кількісні характеристики згідно вимог Замовника зазначених в Тендерній документації згідно Додатку 1.
В сертифікаті відповідності згідно ст 22 Закону зазначено неповний перелік інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, але така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника.
Данну помилку можна визначити як технічну описку яка не впливає на зміст пропозиції.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації замовників.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області скасувати Протокол № 180 про відхилення цінової пропозиції Учасника за системою електронних закупівель та дискваліфікації учасника ФОП «Лисак Д.В..»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Лисак Д.В.»
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області .pdf 20.05.2019 10:48
- протокол 180.pdf 20.05.2019 10:48
Дата подачі:
20.05.2019 10:48
Вирішення:
Фізична особа – підприємець Лисак Дмитро Вікторович приймав участь в відкритих торгах на закупівлю запасних частин до службових автомобілів, код за ДК 021:2015 – 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів, яка була оголошена ГУНП в області 26 квітня 2019 року, оголошення UA – 2019 – 04 – 26 – 001268 - а. За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція учасника ФОП Лисак Д.В., яка за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як учасником не надано інформацію щодо підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик товарів згідно з додатком 1 до тендерної документації. Натомість подано сертифікат відповідності (з попередньої закупівлі) з переліком товарів, які не є предметом закупівлі. В даному випадкунеподання документу не можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою.
Статус вимоги:
Відхилено