-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
інтерактивний комплекс
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2019 08:18 - 16.05.2019 08:17
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику!
Номер:
7a689f486c924cff9c58030a74fcb716
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000026-a.b2
Назва:
Шановний Замовнику!
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо повернути на перекваліфікацію учасника Фізична особа-підприємець Лапа Ірина Ієрофіївна, так як учасником було подано письмове пояснення з посиланням на законодавчі акти!
А саме: Процедура здійснення допорогових закупівель та вимоги до учасників регулюються кількома нормативно-правовими актами, зокрема Закон України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 No 922-VIII та Наказ «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13 квітня 2016 року No 35. Так, відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 No 922-VIII.
Відповідно п.4 ст.16 Закону - документи, що не передбачені законодавством для учасників
- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у
складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у
разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкова умова наявності
сервісного центру на території Замовника. Договори між учасником та спеціалізованими
сервісними центрами являються конфіденційними та відносяться до комерційної таємниці.
Відносно листа від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань
сертифікованими фахівцями - мало того, що не передбачено законодавством, ще і взагалі не
може вимагатися замовником. Так як, на учасника нормами права не покладено повноважень
спонукати, зобов’язувати третіх осіб – сервісних центрів надавати яких – небудь листи, пояснень і т.п. Тим паче, що гарантійне, сервісне обслуговування Законодавчо регламентовано.
Відповідальність і гарантії виробника та постачальника щодо якості продукції, сервісного
та гарантійного обслуговування, врегульовано кількома НПА, зокрема Законом України «Про
захист прав споживачів» від 12.05.1991 No 1023-XII. Таким чином, така відповідальність і
гарантії передбачені законодавчо, і додаткового підтвердження не потребують.
Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до
участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Зазначені вище
вимоги та в результаті підстави дискваліфікації, являються дискримінаційними та
протиправними, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 No 922-VIII та п. 6.2, 6.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13 квітня 2016 року No 35.
Просимо Замовника, проводити державні закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» і не порушувати законодавство.
Пропозиція наступного учасника ПП " Лібра-Лайн" на 15% перевищує пропозицію ФОП ЛАПА І. І..
Дії замовника свідчать про повʼязаність з ПП " Лібра-Лайн", так як даний учасник також має недоліки в тендерній документації, якими Замовник знехтував.
Шановний Замовнику! Просимо повернути на перекваліфікацію учасника Фізична особа-підприємець Лапа Ірина Ієрофіївна, не порушувати законодавство України та не розтрачувати державні кошти!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2019 17:47
Вирішення:
Шановний учасник Фізична особа-підприємець Лапа Ірина Ієрофіївна стосовно Вашої Вимоги повідомляємо наступне: закупівля ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання не регламентується законом України «Про публічні закупівлі», оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель.
При проведенні закупівель з використанням електронної системи закупівель Національний університет фізичного виховання і спорту України дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема таких як максимальна економія та ефективність.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7f0270e4f382461e98c984354563e697
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000026-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора InFocus InV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері.
Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2019 16:04
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог, що містить Тендерна документація - ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо закупівлі 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання повідомляємо наступне: п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ». На виконання вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для закупівлі. Крім того Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням.( читайте уважно додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент) ) Також повідомляємо Вам, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимогу (норму) на яку Ви посилаєтесь, а саме: «Повинна бути можливість запропоновати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками». Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою Ви керуєтесь щодо усунення дискримінаційних вимог є Порядком оскарження процедур закупівлі органом оскарження - АМКУ. Доводимо до Вашого відома, що Ви як учасник відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» маєте право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за Роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з Вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо Вам що Тендерна документація Замовника – ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ не містить дискримінаційних вимог та складена з додержанням вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено