-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки документації із землеустрою
Завершена
3 200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2019 10:43 - 31.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
2a047e96ec9646eaadcf5e2d9da87e09
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000427-a.b4
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
ТОВ «Добробут-Земвпоряд», ознайомившись з пропозицією учасника державної закупівлі (ідентифікатор UA-2019-05-13-000427-a «Послуги з розробки документації із землеустрою»,
Замовник - АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"- повідомляємо про те, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Подільський Земельний Центр» не відповідає умовам тендерної документації.
В учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Подільський Земельний Центр» допущено ряд помилок у наступних документів:
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації, а саме:
В формі «Тендерна пропозиція» кількість та одиниця виміру послуг не відповідає технічним вимогам, викладених в додатку 5 до тендерної документації та взагалі розрахунок тендерної пропозиції не зрозуміло як рахувався: в графі одиниці виміру зазначено гектари (відповідно до протоколу № ТЕ-53/5-Р розгляду тендерних пропозицій Замовником зазначено, що в «тендерній пропозиції» потрібно було зазначати одиниці виміру штуки), кількість зазначено «380», але якщо розрахувати дані відповідно до зазначеної таблиці 380 (гектарів) множимо ціну за одиницю 7469,88 дорівнює загальна вартість без ПДВ 2 838 554,40 грн. В тендерній пропозиції ТОВ «Подільський Земельний Центр» загальна вартість без ПДВ зазначена 3 100 000,20. Дана таблиця (детальніше в загруженому файлі) заповнена незрозуміло та не відповідає дійсності.
Чомусь Замовник визнав переможцем ТОВ «Подільський Земельний Центр», а ТОВ «Добробут-Земвпоряд» відхилив, який запропонував значно меншу вартість та форма «Тендерної пропозиції» була заповнена вірно??? Цікаво якими переконаннями керувався тендерний комітет під час прийняття відповідного рішення?
Тендерна пропозиція не відповідає умовам викладеним у Додатку 2 (Зміни 3) тендерної документації, а саме:
пункту 1 розділу 1 – «...безпілотні літальні апарати, літакового типу обладнаних цифровою повно форматною фотокамерою та GNSS приймачем (наявність документів про підтвердження права власності (користування) та надання технічних характеристик, що підтверджується довідкою виробника - не менше 2 одиниць;». Відсутні довідки виробників про технічні характеристики безпілотних літальних апаратів, літакового типу обладнання цифровою повноформатною фотокамерою та Відсутні довідки виробників про технічні характеристики безпілотних літальних апаратів, літакового типу обладнання цифровою повноформатною фотокамерою та GNSS приймачем (не менше 2 одиниць).
Даний документ ТОВ «Подільський Земельний Центр» взагалі НЕ НАДАВ але незважаючи на дане грубе порушення Замовних «не помітив» цього та визнав його переможцем у даній закупівлі. Хоча ТОВ «Добробут-Земвпоряд» надав технічні характеристики безпілотних літальних апаратів але цього Замовник не помітив та написав видумані зауваження.
Виходячи з вище перерахованого можна зробити висновок, що Замовник ставиться до кожного з учасників закупівлі по «ОСОБЛИВОМУ» та визнав переможця не правомірно та з грубими порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі»!!!
І ще ряд порушень щодо вимог тендерної документації.
Просимо тендерний комітет ретельно перевірити пропозицію ТОВ «Подільський Земельний Центр» на відповідність вимогам вашої тендерної документації та прийняти справедливе, толерантне, виважене рішення при визначенні переможця тендерної пропозиції, яке відповідає законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 27.06.2019 15:01
Дата подачі:
27.06.2019 15:01
Вирішення:
На ваш запит повідомляємо наступне. Протоколом засідання тендерного комітету №ТЕ-53/6-Р від 26.06.2019 року тендерна пропозиція ТОВ «Подільський Земельний Центр» визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, причини для відхилення пропозиції відсутні.
Замовник не погоджується з зауваженнями ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" щодо визначення переможця торгів, з наступних причин.
1. Запитувач зазначає, що в формі «Тендерна пропозиція» кількість та одиниця виміру послуг не відповідає технічним вимогам, викладених в додатку 5 до тендерної документації.
Слід зазначити, що інші розрахунки та вартісні показники у формі, розраховані вірно.
З наданих у складі тендерної пропозиції документів, можна зробити висновок, що учасником була допущена формальна помилка, яка не чинить вплив на виробничу потужність та конкурентоздатність учасника, вона є несуттєвою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Крім того, допущення вищезазначеної помилки не впливає на дотримання замовником принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до ч.1 розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- неповне завірення копії документа згідно з вимогами цієї документації (наприклад, завірення копії необхідного документа лише печаткою (у разі її використання) учасника);
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- недотримання форми документу, що встановлена документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- надання в складі тендерної пропозиції документів з порушенням вимог документації у разі, якщо такі документи не вимагались умовами документації;
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток (у разі її використання) на окремих документах (наприклад, відсутність нумерації чи відсутність підпису/печатки (у разі її використання) на окремих сторінках документів, наданих у складі тендерної пропозиції), технічні помилки (наприклад, відсутність реквізитів, номера та дати у відповідних довідках, складених учасником торгів у довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції) та описки (граматичні помилки, помилки у правописі. У розділових знаках тощо, які не впливають на зміст тендерної пропозиції);
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених ст. 3 Закону.
Протоколом засідання тендерного комітету АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" від 26.06.2019 року вищезазначену помилку було визначено формальною та було вирішено не відхиляти пропозицію учасника по цій причині.
2. Запитувач зазначає, що у складі пропозиції ТОВ «Подільський Земельний Центр» відсутні довідки виробників про технічні характеристики безпілотних літальних апаратів, літакового типу обладнання цифровою повноформатною фотокамерою та відсутні довідки виробників про технічні характеристики безпілотних літальних апаратів, літакового типу обладнання цифровою повноформатною фотокамерою та GNSS приймачем (не менше 2 одиниць).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Подільський Земельний Центр» міститься файл під назвою «Документи на обладнання та матеріально-технічну базу.pdf». У цьому файлі на сторінці 60 містяться вищезазначені технічні характеристики.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Подільський Земельний Центр». Учасник визначений переможцем правомірно.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування не законного рішення
Номер:
b073610a02e849b798552083091a902f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000427-a.b5
Назва:
Вимога про скасування не законного рішення
Вимога:
Чому Замовник не надає обгрунтовану відповідь? Зауваження щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Добробут-Земвпоряд" є надуманими. Наша пропозиція відповідає усім нормам ЗУ "Про публічні закупівлі". Чому більш економічно вигідну пропозицію було відхилено, а прийнято до уваги пропозицію з більшою ціною та грубими порушеннями???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 16:49
Вирішення:
Уся інформація викладена в протоколі про відхилення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування не законного рішення
Номер:
4a54575cc1b8470faecff8704a0a5e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000427-a.b3
Назва:
Вимога про скасування не законного рішення
Вимога:
ШАНОВНИЙ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ! Детально ознайомившись із протокольним рішенням № ТЕ-53/5-Р, Наше товариство категорично не згідне з прийнятим рішення, та вважає його не законним та не обгрунтованим з наступних причин:
Перше зауваження щодо «тендерної пропозиції» та її заповнення: «тендерна пропозиція» була заповнена відповідно до зразка, який надав Замовник (Додаток 1), де не було прописано, які одиниці виміру та кількість має бути зазначена, так як в технічному завданні одиниці виміру зазначені в метрах квадратних (тай взагалі даний вид робіт/послуг вимірюється в метрах квадратних, гектарах тощо), даний документ було заповнено відповідно до наданого зразка.
По другому зауваженні щодо літальних апаратів та відсутності довідки виробників про технічні характеристики літальних апаратів. ТОВ «Добробут-Земвпоряд» було надано договір оренди мультикоптерів термін дії договору від 02 січня 2019 року по 02 січня 2020 року. А також додатково надано гарантійний лист від орендодавця, що даний договір буде продовжений на весь період виконання робіт/послуг та дані від виробника про технічні характеристики літальних апаратів в складі тендерної документації надано файл «матеріально технічна база Земвпоряд 90» сторінки 39-40 розміщена дана інформація. Тому не розуміємо даного зауваження.
Щодо договору позички між ФОП Кодісовим та ТОВ «Добробут-Земвпоряд» даний договір є договором позички та в пункті 4.2. розділу 4 зазначено, що договір може бути продовжений на аналогічний термін за повідомленням користувача. Тому до даного договору було надано оновлене свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, яка відбулася 15 квітня 2019 року, даний документ підтверджує подальше продовження даного договору та співпрацю між Нашим товариством і ФОП Кодісовим.
Договора оренди на транспортні засоби оформлені та підписані відповідно до вимог Цивільного кодексу, в письмовій формі, а питання законності та суперечливості чинному законодавству являється прерогативою судових органів.
В тендерній документації надані гарантійні листи від власників автомобілів про продовження терміну дії договору на весь період виконання робіт/послуг.
Також у складі тендерної документації надано усі документи, які підтверджують трудові відносини, а саме накази на призначення, копії трудових книжок, копії сертифікатів та загальна інформація про працівників товариства. Вимога щодо надання штатного розкладу є незрозумілою, так як згідно положень ПСБО є лише штатний розпис, який містить інформацію про заробітню плату, що є закритою, конфедеційною інформацією.
На рахунок дипломів, які складені російською мовою - прошу тендерний комітет ознайомитися з Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2015року «Порядок визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів вищої освіти», де зазначено що дипломи отримані до 1992 року визнаються та не потребують перекладу.
В пропозиції учасника не вказаний загальний стаж роботи. Повідомляємо Довідка щодо наявності працівників ...., заповнена відповідно до зразка наданого Замовником у складі тендерної документації, а саме Додаток № 2, зразок №2.
Просимо тендерний комітет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиціїТОВ «Добробут-Земвпоряд».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2019 10:36
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
e0928ef9726e46d286c15b5f1fbf26f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000427-a.b2
Назва:
Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Просимо виключити з кваліфікаційних критеріїв дискримінаційну вимогу Замовника, щодо наявності безпілотних літальних апаратів обладнаних цифровою повно форматною фотокамерою та GNSS приймачем не менше 2 одиниці встановлений в Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно п. 7. Додатку 5 Технічні вимоги на закупівлю послуг включають наступні етапи робіт:
- аналіз наявних вихідних даних;
- підбір проектних, картографічних матеріалів, необхідних для надання послуг (робота з архівними матеріалами);
- отримання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями*;
- сканування графічних матеріалів;
- складання плану зовнішніх меж землекористування;
- за дорученням Замовника підготовка клопотань до органів державної виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про надання дозволу (згоди) на розробку документації із землеустрою (в тому числі підготовка графічних матеріалів з позначенням місця розташування земельних ділянок з їх орієнтовними розмірами площі). Супровід документів для отримання дозволів (згоди) органів державної, виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування на розробку документації із землеустрою*;
- проведення топографо-геодезичних робіт по встановленню (відновленню) зовнішніх меж землекористування;
- кадастрова (геодезична) зйомка;
- складання плану зовнішніх меж земельних ділянок;
- планова прив’язка поворотних точок меж земельних ділянок;
- обчислення площ земельних ділянок;
- виготовлення кадастрових планів земельних ділянок;
- складання матеріалів перенесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість);
- складання пояснювальної записки;
- виготовлення електронних документів (що містять відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді та формуються з метою внесення даних до Державного земельного кадастру);
- складання актів приймання - передачі межових знаків на зберігання;
- складання акту перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель (у разі їх наявності).
- формування (розробка) документації із землеустрою на земельні ділянки;
- передача на погодження розробленої документації із землеустрою в порядку, встановленому статтями 186 та 186-1 Земельного кодексу;
- передача документації до уповноваженого органу для проведення обов’язкової державної експертизи документації із землеустрою згідно вимог чинного законодавства (ст. 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»);
- за дорученням Замовника подання розробленої документації із землеустрою на реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі України*;
- за дорученням Замовника підготовка проектів клопотань до органів державної виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок у користування*.
Тобто Замовник надає графічні матеріали, тобто у обстежені земельної ділянки з повітря не має необхідності.
Дискримінаційна вимога, встановлена Замовником, зменшує кількість учасників. І як наслідок вартість надання послуг підвищується. Встановивши таку вимогу Замовник свідомо витрачає державні кошти не раціонально.
Прошу прибрати вимогу щодо наявності безпілотних літальних апаратів обладнаних цифровою повно форматною фотокамерою та GNSS приймачем не менше 2 одиниці з кваліфікаційних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2019 16:19
Вирішення:
1. Наявність у Виконавця робіт з виговлення документації із землеустрою літальних апаратів,обладнаних цифровою повноформатною фотокамерою та GNSS приймачем обумовлена необхідністю здійснення в ході виконання робіт із землеустрою моніторингу електромереж з прив’язкою до даних державного земельного кадастру , уточнення та звіряння наявних ортофотопланів ( невеликі розміри земельних ділянок, що пропонуються до відведення , ускладнюють отримання необхідних вихідних даних для здійснення проектувальних робіт по будівництву та обслуговуванню об’єктів енергетики). Крім того, в переліку об’єктів , що запропоновані для розробки документації із землеустрою наявні повітряні лінії із значною кількістю повітряних опор,та відповідно земельних ділянок під ними. 2. Виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробка результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС, здійснюється юридичними та фізичними особами, що мають необхідне технічне і технологічне забезпечення та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, відповідальний за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, дотримання технічних вимог до них, норм та правил їх виконання, встановлених Мінагрополітики, за наявності Реєстраційного посвідчення (свідоцтва) установленого зразка. Визначена тендерною документацією кількість інженерів геодезистів та загальна кількість фахівців, що мають геодезичну та землевпорядну освіту, залучених до виконання робіт, обумовлена значною кількістю земельних ділянок під об’єктами електроенергетики, повітряними лініями , що проектуються до відведення. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідність до неї включити. Згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12 1998 року №353-XIV, Стаття 5. «Суб'єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт». В цей час, відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи значний обсяг та стислий термін виконання робіт, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця робіт мати за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих-геодезистів в складі двох геодезичних бригад, в результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт») та загальна кількість фахівців , залучених до виконання робіт – не менше 10 осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту. Так як обмежень для сертифікації інженерів-геодезистів та інженерів землевпорядників немає, дискримінація для учасників відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії
Номер:
eb476920754d4c3f8211d534c0e07848
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000427-a.a1
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Прошу виключити кваліфікаційний критерій щодо навяності безпілотних літальних апаратів обладнаних цифровою повно форматною фотокамерою та GNSS приймачем не менше 2 одиниці встановлений в Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно Додатку 5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ Тендерної документації не передбачено здійснення фотофіксації земельних ділянок (аерофотознімків).
Згідно Закону України "Про землеустрій" розробка проектів землеустрою не потребує наявності безпілотних літальних апаратів в учасника.
Також площа земельних ділянок дуже маленька і необхідності візуального огляду на літальних апаратах немає.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності безпілотних літальних апаратів обладнаних цифровою повно форматною фотокамерою та GNSS приймачем не менше 2 одиниці порушує принцип недискримінації учасників, що визначений ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та Учасники у яких відсутні такі літальні апарати не можуть прийняти участь у закупівлі. Враховуючи непотрібність таких літальних апаратів для надання послуг,
Прошу внести зміни то Тендерної документації шляхом виключення такого кваліфікаційного критерію повністю.
Також прошу внести зміни до тендерної документації шляхом зміни наступних кваліфікаційних критеріїв встановлених в Додатку 2 До Тендерної документації.
В Зразку №2 Додатку 2 до Тендерної документації вказано надати наступні документи:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації обов'язково повинна містити наступних фахівців:
- сертифіковані інженери - землевпорядники – не менше 2-х осіб ( за основним місцем роботи);
- сертифіковані інженери-геодезисти – не менше 2-х осіб ( за основним місцем роботи);
загальна кількість фахівців , залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи.
Встановлення кваліфікаційного критерію щодо загальної кількості фахівців, залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту порушує принцип недискримінації учасників, що визначений ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже замовник встановивши такий критерій не допускає до участі в закупівлі Учасників у яких кількість працівників з геодезичною та землевпорядною освітою менше 10-ти осіб.
Згідно Статті 26 Закону України "Про землеустрій" - Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно статті 5 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:
юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним
та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем
роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за
якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Крім того у разі недостатньої кількості працівників для виконання робіт виконавець може доприйняти на роботу достатню кількість працівників.
Тому, прошу внести зміни до тендерної документації щодо зміни критерію "загальна кількість фахівців , залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи." на "загальна кількість фахівців , залучених до виконання робіт – не менше 4-х осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 20:31
Вирішення:
1. Наявність у Виконавця робіт з виговлення документації із землеустрою літальних апаратів,обладнаних цифровою повноформатною фотокамерою та GNSS приймачем обумовлена необхідністю здійснення в ході виконання робіт із землеустрою моніторингу електромереж з прив’язкою до даних державного земельного кадастру , уточнення та звіряння наявних ортофотопланів ( невеликі розміри земельних ділянок, що пропонуються до відведення , ускладнюють отримання необхідних вихідних даних для здійснення проектувальних робіт по будівництву та обслуговуванню об’єктів енергетики). Крім того, в переліку об’єктів , що запропоновані для розробки документації із землеустрою наявні повітряні лінії із значною кількістю повітряних опор,та відповідно земельних ділянок під ними.
2. Виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробка результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС, здійснюється юридичними та фізичними особами, що мають необхідне технічне і технологічне забезпечення та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, відповідальний за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, дотримання технічних вимог до них, норм та правил їх виконання, встановлених Мінагрополітики, за наявності Реєстраційного посвідчення (свідоцтва) установленого зразка.
Визначена тендерною документацією кількість інженерів геодезистів та загальна кількість фахівців, що мають геодезичну та землевпорядну освіту, залучених до виконання робіт, обумовлена значною кількістю земельних ділянок під об’єктами електроенергетики, повітряними лініями , що проектуються до відведення.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідність до неї включити.
Згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12 1998 року №353-XIV, Стаття 5. «Суб'єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт». В цей час, відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи значний обсяг та стислий термін виконання робіт, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця робіт мати за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих-геодезистів в складі двох геодезичних бригад, в результаті створені топографо-геодезичні і картографічні матеріали підписуються керівником суб'єкта господарювання та сертифікованим інженером-геодезистом (Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт») та загальна кількість фахівців , залучених до виконання робіт – не менше 10 осіб, що мають геодезичну та землевпорядну освіту. Так як обмежень для сертифікації інженерів-геодезистів та інженерів землевпорядників немає, дискримінація для учасників відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено