• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари)

Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2019 15:48 - 25.04.2019 15:50
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4deaa0d052f54ee1ab7f942e324c270a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-22-001214-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Добрий день. Шановний замовнику- Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація - в особі Світлани Віталіївни, прошу відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «ОТ» в зв’язку з грубими порушеннями технічних вимог, а саме: в технічній документації під порядковим №43 вимагаються: Маркер перманентний 2,5 мм, конусоподібний кінчик, чорний – 15шт. ТОВ «ОТ» пропонує «Маркер перманентний BUROMAX 8004, 2,5мм конусоподібний кінчик, чорний», насправді під цим артикулом «BUROMAX 8004» офіційно представлений- стержень кульковий, синій, 110м. Також в технічній документації вказано: папки-куточки прозоро-глянцеві кольорові А4, 180мкм -100уп. Що автоматично означає 1000шт, ТОВ «ОТ» пропонує Папку-куточок А4, ECONOMIX 180мкм, прозоро-глянцева, асорті -100шт., такі порушення значно впливають на загальну вартість пропозиції. Зверніть увагу ТОВ «ОТ» пропонує «Файли для документів 80мкм Optima А4+, фактура глянець, 50шт» по ціні 45,76грн з ПДВ за пачку. Довідкова інформація про вартість цієї продукції станом з 22.04.2019р по 11.05.2019р. становить: від 56,00 - 86,49грн/уп. На разі з підсумками Київської торгово-промислової палати ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу/скаргу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2019 11:33
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! Голосіївською районною в місті Києві державної адміністрацією (далі - Замовник) було розглянуто Вашу вимогу (UA-2019-04-22-001214-b.b1) стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ «ОТ» при проведенні закупівлі Офісного устаткування та приладдя різного код ДК 021:2015-30190000-7 (канцелярські товари) По суті порушеного питання повідомляємо наступне: У відповідності до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (далі – Наказ), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників електронною системою закупівель формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Таким чином, за результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ". Під час розгляду було зазначено, що в документації електронних торгів позиція «Папки-куточки прозоро- глянцеві кольорові A4, 180 мкм» була вказана у кількості 100 уп., при цьому кількість штук в упаковці замовником зазначено не було. Тому, для запобігання невизначеності підрахунку (деякими учасниками кількість штук була вказана 1000 а не 100) для об’єктивного та неупередженого оцінювання пропозицій учасників торгів, було вирішено проводити порівняння зазначеної позиції пропозицій з урахуванням кількості не 100 шт. а 1000 шт. Таким чином, з урахуванням вищенаведеного коригування, загальна сума пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" становила б 116978,71 грн. (первинна) та 101658,00 грн. (остаточна) та залишалася б при цьому найбільш економічно вигідною пропозицією, визначеною системою, що жодним чином не порушує прав інших учасників. Додатково, згідно вимог документації електронних торгів зразки товару повинні затверджуватися покупцем (Замовником). Представлені учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" зразки запропонованого товару (в тому числі маркери, папки куточки і файли) є сертифікованими та повністю відповідають технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи те, що одним з головним принципів проведення закупівель за бюджетні кошти є максимальна економія та ефективність, Замовник не вбачає правових та інших підстав для відміни прийнятого рішення.