• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

свинина, тушка куриці, філе куряче, печінка птиці, сало

Завершена

237 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 370.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2019 14:55 - 02.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: a606c3e11acc4c79a280cd6aa54bba23
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-002329-a.a2
Назва: СКАРГА на дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме. По-перше, відповідно до Додатоку № 2до тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету, Протокол від 04.04.2019 року (далі за текстом – тендерна документація), в графі «виробник» тендерної пропозиції Учасникам необхідно ввести назву виробника товару. Крім того, Замовником в примітках к додатку 2 тендерної пропозиції зазначено, що в графі «виробник» назву виробника «зазначити ОБОВ'ЯЗКОВО». Учасником надано тендерну пропозицію (сторінка 2) де у графі «виробник» прописано «Україна». Згідно з п.4 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. Відповідно до Угоди про Правила визначення країни походження товарів у Співдружності Незалежних Держав в редакції від 18.10.2011, яка є чинна на теперішній час, "країна походження товару" - країна, у якій товар було цілком вироблено чи піддано достатній обробці (переробці) відповідно до цих Правил. Тобто, Учасником зазначено країну походження товару, а не виробника, як того вимагає тендерна документація. Тому, Учасником не виконано вимог тендерної документації – не зазначено в тендерній пропозиції виробника товару. По-друге, Учасником в графі «виробник» тендерної пропозиції зазначено, що виробником печінки птиці є України. Але, згідно з документом щодо якості товару, наданим учасником у складі пропозиції (сторінка 132) надано сертифікат якості від 22.01.2019 де зазначено, що продавцем товару є виробник-відправник з Польщі. Тобто, країною виробника печінки птиці є Польща. Учасник, надавши недостовірну інформацію в тендерній пропозиції, вводить в оману Замовника. Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації. По-третє, відповідно до п.1 частини ІІ Додатку 4 до тендерної документації товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів».Згідно з частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен подати документально підтверджену інформацію про його відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме: транспорт, що поставляє продукти має відповідати діючим санітарним нормам та правилам.Учасником на виконання вимог вищевказаних пунктів надано довідку про санітарну обробку транспортних засобів (сторінка 97) та договір №1 від 03.01.2019 про надання послуг з дератизації, дезінфекції та дезінсекції (сторінка 121).Відповідно до санітарних норм і правил дезінфекційна обробка транспорту, що перевозить швидкопсувні продукти проводиться не рідше 1 разу на 10 днів.Відповідно до п.3.5 договору №1 від 03.01.2019 про надання послуг з дератизації, дезінфекції та дезінсекції, здавання послуг та приймання послуг за договором оформлюється актом здачі-приймання наданих послуг. Тобто, факт здійснення санітарної обробки автотранспорту підтверджується актом здачі-приймання наданих послуг.У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний акт. Тому, Учасником документально не підтверджена інформація про те, що транспорт, що поставляє швидкопсувні продукти харчування, якими є предмет закупки, відповідає діючим санітарним нормам і правилам, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».Тому, Учасником не виконано вимог тендерної документації. В четверте, відповідно до п.2 розділу «В складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:» Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати експлуатаційний дозвіл для продуктів тваринного походження (статті 1, 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Замість нього Учасник надав пояснення щодо ненадання експлуатаційного дозволу на продукти тваринного походження (сторінка 133), в якому зазначив, що не є виробником продукції і тому, відповідно до п.2 ст.23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на нього не поширюється обов’язок отримувати експлуатаційний дозвіл. Також Учасник зазначив, що зареєстрований Держпродспоживслужбою. Відповідно до п.1 ст. 23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Абзацом четвертим п.2 ст. 23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» зазначено, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Товар, який є предметом закупівлі, не може зберігатися при температурі вище 10°C. У складі пропозиції міститься Рішення про державну реєстрацію потужностей №03-03/374 від 07.02.2018 (сторінка 100) де зазначено, що вид діяльності, який здійснює учасник – зберігання. Також, відповідно до якісних документів на товар (сторінки 125-132) Учасник не отримує товар безпосередньо у виробника, щоб здійснити пряму поставку товару без зберігання його в учасника. Тобто, товар, який є предметом закупівлі та який потребує дотримання температурного режиму при зберіганні – не вище 10 °C (до речі це зазначено в деклараціях виробників, які надав учасник до складу своєї пропозиції), зберігається у Учасника, і відповідно Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» учасник зобов’язаний був отримати експлуатаційний дозвіл для харчових продуктів тваринного походження. У зв’язку з тим, що в Учасника відсутній експлуатаційний дозвіл для харчових продуктів тваринного походження, а ця норма передбачена тендерною документацією та Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Учасник не відповідає вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Тому, Учасник не відповідає вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та умовам тендерної документації. Тобто, пропозиція Учасника згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена Замовником. По-пяте, відповідно до п.6 розділу IІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Учасникам необхідно було надати технічну специфікацію (опис предмету закупівлі). У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. В шосте, у складі тендерної пропозиції Учасника міститься Погодження від 11.01.2019 за №21.02-17/12, видане Торецьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби України (сторінка 102).Дане Погодження надає право Учаснику на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в навчально-виховних установах міста Торецьк Донецької області в 2019 році. Тобто, учаснику не надано Погодження на участь в тендері в закладах соціального захисту населення. Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника. В сьоме, пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким. Документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ (сторінка 125). Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника. По-восьме, відповідно до розділу ІІ «Вимоги щодо якості товару» Додатку 4 до тендерної документації товар, який закуповує Замовник, повинен бути наступним: тушка куряча, охолоджена чи заморожена, 1 категорії, без потрухів.У складі пропозиції Учасника містяться документи щодо якості товару (сторінки 125-132), але в документах відсутній товар, який би відповідав вимогам Замовника, відсутні якісні документи на тушку курячу 1 категорії. Таким чином, Учасником не виконано вимог тендерної документації та пропозиція Учасника повинна бути відхилена. В девяте, відповідно до п.2 Додатку 4 до тендерної документації товар, який закуповує Замовник, повинен бути наступним: Свинина ( лопатка, окіст). У складі пропозиції Учасника містяться експертний висновок 2112/10 від 25.04.2019 (сторінки 128) на м'ясо свинини - туша. Тобто, Учасник пропонує Замовнику саме туші свинини, що суперечить вимогам Замовника.Таким чином, Учасником не виконано вимог тендерної документації та пропозиція Учасника повинна бути відхилена. В десяте, відповідно до п.1.1 додатку 3 до тендерної документації учасникам необхідно у складі пропозиції надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з п.5 розділу IІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен подати документально підтверджену інформацію про його відповідність наступним кваліфікаційним критерія: - Автотранспорт повинен бути обладнаний холодильним обладнанням; - Транспорт, що поставляє продукти має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (сторінка 96) в якій зазначено, що Учасник орендує два транспортні засоби: у ФОП Рибак І.А. автомобіль ГАЗ 33021 212 СПГ (згідно зі свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу тип автомобілю є вантажний бортовий (сторінки 109-110)) та у Сидоренко С.В., який не є фізичною особою підприємцем, автомобіль RENAULT S – 150 (згідно зі свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу тип автомобіля є фургон-рефрижератор (сторінка 117)).Замовник закуповує товар, опис якого зазначено Додатком 4 дотенденої документації, а саме м’ясо свиней заморожене чи охолоджене, печінка птиці заморожена, філе куряче заморожене чи охолоджене, м'ясо куряче (тушка патрана) заморожене, сало.Відповідно до діючих санітарних норм і правил транспортування і зберігання мяса здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, які не витримують перепадів температур. Для перевезення мороженого чи охолодженого мяса автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі з ізотермічними кузовами. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні: мяса мороженого - не вище -12 град.C, мяса та птиці охолодженої – від 0 до -1 град.C. Тобто, автомобіль марки ГАЗ 33021 212 - вантажний бортовий, який Учасник законно орендує у ФОП Рибак І.А. не пристосований для транспортування предмету закупівлі.Щодо автомобільного транспорту, який Учасник орендує у фізичної особи Сидоренко С.В. (договір оренди на сторінках 113-116). Відповідно до п.2 ст.799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно з п.3 ст.640 Цивільного кодексу України договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. Пунктом 1 статті 220 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.Отже, враховуючи вимоги чинного законодавства України, договір, який надан у складі пропозиції Учасником щодо оренди автомобілю, який пристосований для перевезення мяса, а саме RENAULT S – 150 (фургон-рефрижератор), є нікчемним, тобто відсутній. Тобто, в учасника відсутня матеріально-технічна база для транспортування товару, який є предметом закупівлі. Отже, Учасником не виконано умов тендерної документації, а саме п.5 розділу IІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - учасником документально не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям: Наявність обладнання та матеріально- технічної бази; Автотранспорт повинен бути обладнаний холодильним обладнанням; Транспорт, що поставляє продукти. Має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. Також Учасником не виконано вимог ст.. 16 Закону України «Про публічні закупілві».Тому, пропозиція Учасник, яка не відповідає умовам тендерної документації та вимогам закону підлягає відхиленню. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28 Закону України "Про публічні закупівлі", -ПРОШУ:Зобов'язати замовника - Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) військово-цивільної адміністрації м.Торецьк Донецька обл., код ЄДРПОУ 41977909 скасувати своє Рішення про намір укласти договір від 08.05.2019, відповідно до якого переможцем визначено ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764, а тендерну пропозицію відхилина
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.06.2019 23:34
Автор: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Людмила Ворожцова +380502071404 vorozhtsova58@mail.ua
Вимога
Без відповіді

Оскарження прийнятого замовником рішення щодо визнання переможцем ФОП Кокозей Ірина Олександрівна

Номер: 43ee7f270b184fe98800d5c7eabfe8d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-002329-a.a1
Назва: Оскарження прийнятого замовником рішення щодо визнання переможцем ФОП Кокозей Ірина Олександрівна
Вимога:
пропозиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме. По-перше, відповідно до Додатоку № 2до тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету, Протокол від 04.04.2019 року (далі за текстом – тендерна документація), в графі «виробник» тендерної пропозиції Учасникам необхідно ввести назву виробника товару. Крім того, Замовником в примітках к додатку 2 тендерної пропозиції зазначено, що в графі «виробник» назву «зазначити ОБОВ'ЯЗКОВО». Учасником надано тендерну пропозицію (сторінка 2) де у графі «вироник» прописано «Україна». Згідно з п.4 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. Відповідно до Угоди про Правила визначення країни походження товарів у Співдружності Незалежних Держав в редакції від 18.10.2011 "країна походження товару" - країна, у якій товар було цілком вироблено чи піддано достатній обробці (переробці) відповідно до цих Правил. Тобто, Учасником зазначено країну походження товару, а не виробника, як того вимагає тендерна документація. Тому, Учасником не виконано вимог тендерної документації – не зазначено в тендерній пропозиції виробника товару. По-друге, Учасником в графі «виробник» тендерної пропозиції зазначено, що виробником печінки птиці є України. Але, згідно з документом щодо якості товару, наданим учасником у складі пропозиції (сторінка 132) надано сертифікат якості від 22.01.2019 де зазначено, що продавцем товару є виробник-відправник з Польщі. Тобто, країною виробника печінки птиці є Польща. Учасник, надавши недостовірну інформацію в тендерній пропозиції, вводить в оману Замовника. Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації. По-третє, відповідно до п.1 частини ІІ Додатку 4 до тендерної документації товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Згідно з частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен подати документально підтверджену інформацію про його відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме: транспорт, що поставляє продукти має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. Учасником на виконання вимог вищевказаних пунктів надано довідку про санітарну обробку транспортних засобів (сторінка 97) та договір №1 від 03.01.2019 про надання послуг з дератизації, дезінфекції та дезінсекції (сторінка 121). Відповідно до санітарних норм і правил дезінфекційна обробка транспорту, що перевозить швидкопсувні продукти проводиться не рідше 1 разу на 10 днів. Відповідно до п.3.5 договору №1 від 03.01.2019 про надання послуг з дератизації, дезінфекції та дезінсекції, здавання послуг та приймання послуг за договором оформлюється актом здачі-приймання наданих послуг. Тобто, факт здійснення санітарної обробки автотранспорту підтверджується актом здачі-приймання наданих послуг. У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний акт. Тому, Учасником документально не підтверджена інформація про те, що транспорт, що поставляє швидкопсувні продукти харчування, якими є предмет закупки, відповідає діючим санітарним нормам і правилам, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Тому, Учасником не виконано вимог тендерної документації. В четверте, відповідно до п.2 розділу «В складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:» Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати експлуатаційний дозвіл для продуктів тваринного походження (статті 1, 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Замість нього Учасник надав пояснення щодо надання експлуатаційного дозволу на продукти тваринного походження (сторінка 133), в якому зазначив, що не є виробником продукції і тому, відповідно до п.2 ст.23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на нього не поширюється обов’язок отримувати експлуатаційний дозвіл. Також Учасник зазначив, що зареєстрований Держпродспоживслужбою. Дійсно абзацом другим п.2 ст. 23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» зазначено, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції. Але, абзацом четвертим п.2 ст. 23 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» зазначено, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Товар, який є предметом закупівлі, не може зберігатися при температурі вище 10°C. У складі пропозиції міститься Рішення про державну реєстрацію потужностей №03-03/374 від 07.02.2018 (сторінка 100) де зазначено, що вид діяльності, який здійснює учасник – зберігання. Також, відповідно до якісних документів на товар (сторінки 125-132) Учасник не отримує товар безпосередньо у виробника, щоб здійснити пряму поставку товару без зберігання. Тобто, товар, який є предметом закупівлі та який потребує дотримання температурного режиму при зберіганні – не вище 10 °C (до речі це зазначено в деклараціях виробників, які надав учасник до складу своєї пропозиції), зберігається у Учасника, і відповідно Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» учасник зобов’язаний був отримати експлуатаційний дозвіл для продуктів тваринного походження. У зв’язку з тим, що в Учасника відсутній експлуатаційний дозвіл для продуктів тваринного походження, Учасник не відповідає вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Тому, Учасник не відповідає вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-пяте, відповідно до п.6 розділу IІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Учасникам необхідно було надати технічну специфікацію (опис предмету закупівлі). У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ. Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. В шосте, у складі тендерної пропозиції Учасника міститься Погодження від 11.01.2019 за №21.02-17/12, видане Торецьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби України (сторінка 102). Дане Погодження надає право Учаснику на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в навчально-виховних установах міста Торецьк Донецбкої області в 2019 році. Тобто, учаснику не надано Погодження на участь в тендері в закладах соціального захисту населення. Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника. В сьоме, пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким. Документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ (сторінка 125). Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764 та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник