-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
Послуги з організації харчування пацієнтів
Завершена
3 815 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 078.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 078.01 UAH
Період оскарження:
19.03.2019 16:49 - 30.03.2019 23:00
Скарга
Відхилено
Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Номер:
49c5248fe3fe424fbe96c459e8ff9282
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000861-b.c1
Назва:
Скарга
що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
4 квітня 2019 року електронною системою закупівель було проведено електронний аукціон в межах процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 — Кейтерингові послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-19-000861-b )(далі – «Закупівля»). Одним із учасників Закупівлі є Приватне підприємство «КРАДА-СЕРВІС» (далі - «Скаржник»).
За результатами електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана пропозиція Фізичної особи-підприємця Дженджери Оксани Петрівни.
Частиною 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
10 квітня 2019 року Замовником оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, яким встановлено, що за результатом розгляду тендерної пропозиції ФО-П Дженджера О.П. є намір укласти договір.
Тобто, Замовник розглянув тендерну пропозицію ФО-П Дженджера О.П. на відповідність вимогам тендерної документації та встановив, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації Замовника, тендерною пропозицією ФО-П Дженджера О.П., Скаржником було виявлено, що насправді тендерна пропозиція ФО-П Дженджера О.П. не відповідає вимогам Тендерної документації на Закупівлю з огляду на наступне.
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні завантажити файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 1 до Тендерної документації). Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати серед іншого копії виконаних аналогічних договорів за останні два роки (2017-2018р.р.). Також Додатком 2 до Тендерної документації Замовника встановлено, що учасник повинен подати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Замовник у п. 1 розділу 3 Тендерної документації встановив, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. Винятками Замовник визначив лише оригінали чи нотаріально завірені документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Всупереч умовам п. 1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатків 1, 2 до Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції подано копії аналогічних договорів; документи, що підтверджують їх виконання, а також витягу, без підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (не зазначено прізвище, ініціали та посада особи) на кожній сторінці, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на це, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ФО-П Дженджера О.П. на підставі п. 4 ч. 1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Дії Замовника (зокрема встановлення відповідності тендерної пропозиції ФО-П Дженджера О.П. вимогам тендерної документації), порушують принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також не відповідають вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження (як учасника процедури закупівлі), керуючись ст.ст. 3, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника (Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер») скасувати рішення про визнання ФО-П Дженджера О.П. переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ФО-П Дженджера О.П.
4. За неможливості виправити допущені Замовником порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Кваліфікаційні критерії.pdf 19.04.2019 15:28
- 6. Інші документи.pdf 19.04.2019 15:28
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір.pdf 19.04.2019 15:28
- Протокол розгляду.doc 19.04.2019 15:28
- Скарга.pdf 19.04.2019 15:28
- ТД.doc 19.04.2019 15:28
- Квитанція по скарзі.pdf 19.04.2019 15:28
- Рішення від 23.04.2019 № 4934.pdf 24.04.2019 14:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2019 5943.pdf 15.05.2019 17:03
- рішення від 14.05.2019 № 5943.pdf 17.05.2019 23:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2019 15:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.05.2019 23:16