• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у Киселівському опорному загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів Кіцманського району, Чернівецької області

послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у Киселівському опорному загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів Кіцманського району, Чернівецької області

Завершена

1 073 752.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 370.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2019 11:10 - 11.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству в сфері публічних закупівель

Номер: 4c9284af88694fda81449092d7042d56
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-000410-a.a1
Назва: Скарга на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству в сфері публічних закупівель
Скарга:
Управлінням праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації (надалі за текстом Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднено оголошення та тендерну документацію за № UA-2019-03-29-000410-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: Послуги їдалень (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у Киселівському опорному загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області) (код ДК 021:2015 – 55510000-8 ). Очікувана вартість предмета закупівлі – 1073752,00 грн. За результатами проведеного 16.04.2019 року аукціону були розкриті цінові пропозиції від наступних учасників аукціону: 1. ТОВ «АТОМСЕРВІС» - 1011630,00 грн. 2. ТОВ «БЕНЕФІТ ФУД» - 1012630,00 грн. 3. Приватне багатопрофільне підприємство «КЛІПСИДРА» - 1073649,20 грн. За результатами розгляду і оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АТОМСЕРВІС» Замовник визначив цього учасника переможцем тендерних торгів, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської РДА №11 від 18.04.2019р. який у цей же день було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу. ТОВ «БЕНЕФІ ФУД» не погоджується з цим рішенням та вважає, що воно було прийняте всупереч невідповідності вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» та підлягає скасуванню. Свою позицію ТОВ «БЕНЕФІТ ФУД» обрунтовує наступними порушеннями тендерної документації у закупівлі з боку ТОВ «АТОМСЕРВІС». 1. Невідповідність підтвердження інформації про транспорт, яким здіснюється поставка продуктів харчування для надання послуг Відповідно до пункту 5 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації від 29.03.2019р. Замовником визначаються документи, які має подати Учасник, як частину його пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Так, на підтвердження критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасники мали подати: 1) Перелік обладнання, що буде використовуватись для надання послуг. 2) Інформація про транспорт, яким здійснюється поставка продуктів харчування для надання послуг. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АТОМСЕРВІС» надав «Довідку про транспорт» (вих.№4 від 15.04.2019р.), у якій повідомляє, що поставка продуктів харчування для надання послуг здійснюється на підставі договорів надання послуг з вантажного перевезення. Необхідно зазначити, що надана Учасником ТОВ «АТОМСЕРВІС» довідка про транспорт на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не відповідає зазначеним вище вимогам, оскільки не містять інформації про транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка продуктів харчування для надання послуг, як того вимагають умови тендерної документації, а лише вказує на підставу здійснення вантажних перевезень (договір). Наведене свідчить, що Замовник, маючи таку можливість, та визначивши її у тендерній документації, не перевірив належним чином інформацію, надану Учасником – ТОВ «АТОМСЕРВІС» про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а отже не здійснив ретельний розгляд тендерних пропозицій та не звернув увагу на подання зазначеним учасником документів, які не відповідають вимогам тендерної документації, що є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, гарантований ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТОМСЕРВІС» не міститься документів з інформацією про транспорт, яким здійснюється поставка продуктів харчування, що не відповідає вимогам Документації в цій частині. Відповідно до п.3 розділу 5 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно абз.1 п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 цього Закону. 2. Невідповідність підтвердження інформації ТОВ «АТОМСЕРВІС» про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Відповідно до пункту 5 розділу 3 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації від 29.03.2019р. Замовником визначаються документи, які має подати Учасник, як частину його пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасники мали подати: 1) Перелік працівників, залучених до надання послуг; 2) Інформацію та підтверджуючі документи про проходження медичного огляду працівниками, пов’язаними з організацією харчування; 3) Інформація про графіки надання послуг та маршрути постачання продуктів харчування. Так, зазначеними документами Учасники мали би підтвердити наявність працівників, їх кваліфікацію, знання та досвід, проходження працівниками медичного огляду, а також згідно підпункту 3 графіка надання послуг та маршрути постачання продуктів харчування. Учасником ТОВ «АТОМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції подана довідка про працівників, які будуть залучені до надання послуг (вих.№5 від 15.04.2019р.), в якій зазначається інформація про чотирьох працівників, які працюють кухарями зазначеного підприємства. При цьому зазначена довідка не містить інформації про досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг. Тому вважаємо, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» відсутня повна інформація на підтвердження критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і тому з цих підстав та керуючись ч.3 розділу V тендерної документації мала бути відхилена Замовником. 3. Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АТОМСЕРВІС» Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. В тендерній документації, затвердженій рішенням Тендерного комітету від 29.03.2019р. визначено перелік формальних (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Отже, відсутність ЕЦП не віднесено Замовником до формальних помилок, що зобов’язує його відхилити тендерну пропозицію учасника без ЕЦП. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» подана без накладення ЕЦП, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 4. Надання неправдивої інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТОМСЕРВІС». У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «АТОМСЕРВІС» надав ІНФОРМАЦІЮ про відсутність підстав ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (вих.№11 від 15.04.2019р.), в якій у тому числі зазначив про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). На Єдиному державному веб-порталі відкритих даних «Портал відкритих даних», що розміщений за адресою: https://data.gov.uа розміщена інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг (посилання: https://data.gov.ua/dataset/af37e83b-5d0d-4d70-b8dc-d38ebc8054eb). Зазначена інформація доступна шляхом завантаження із зазначеного ресурсу у вигляді архівної папки borg.zip, де розміщена інформація у вигляді таблиці (додається). У рядку 889951 таблиці міститься інформація про наявність податкового боргу ТОВ «АТОМСЕВІС» в сумі 89,66555 тис.грн. 889951 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АТОМСЕРВІС" 39927581 ЛЕСЕЧКО ІРИНА ВІТАЛІЇВНА ГУ ДФС У М.КИЄВІ (ПЕЧЕРСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА) ДЕМЧЕНКО ЛЮДМИЛА ДМИТРІВНА 89,66555 У Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю послуг їдалень, затвердженої рішення тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської РДА від 29.03.2019р. зазначено, що Замовник самостійно буде перевіряти інформацію про переможця у відкритих єдиних державних реєстрах. Відповідно до п.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у ч.1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином, Учасником ТОВ «АТОМСЕРВІС» у складі тендерної пропозицію була зазначена недостовірна інформація стосовно стану заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), яка Замовником не була перевірена належним чином. Відповідно до ч.2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до п.3 розділу 5 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Викладені обставини обгрунтовують наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника внаслідок допущення Замовником ряду порушень процедури закупівлі внаслідок бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч.9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладено вище, враховуючи протиправність не відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» в порушення вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись положеннями ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі з боку замовника Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації. 3. Зобов’язати Управління праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації скасувати прийняте ним рішення від 18.04.2019 року про визначення учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» переможцем тендерних торгів на закупівлю товару Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у Киселівському опорному загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області) (оголошення № UA-2019-03-29-000410-a ) та наміру укласти договір про закупівлю на загальну вартість 1011630,00 грн. Додаток: 1. Платіжне доручення про здійснення сплати за подання скарги. 2. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій 3. Копія тендерної документації 4. Копія тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» 5. Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщена в архівній папці borg.zip Директор І.В.Завадовська
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.05.2019 23:41
Автор: ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВ", Завадовська Ірина Володимирівна +380683723135 benefit6153@gmail.com