• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

повірка приладів обліку теплової енергії

Джерело фінансування місцевий бюджет

Торги відмінено

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2019 15:07 - 07.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: f46f90b04b1a4dae9804f5456eed87d8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.a6
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)Скаржник: Державне підприємство «Миколаївський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Миколаївстандартметрологія») Юридична адреса: 54029, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр-т. Центральний, 11/5, Адреса для листування (місцезнаходження): 54029, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Центральний, 11/5, Тел. (0512)34-40-66 e-mail: director@ncsms.com.ua Банківські реквізити: Р/р 26002053205951 в МВ МРУ «Приватбанк» МФО 326610 Код за ЄДРПОУ: 02568259 Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Юридична адреса: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 Тел. (0512)36-02-84 e-mail: depgkh@i.ua Банківські реквізити: р/р 31412556700003 в Управлінні Державної Казначейської Служби України у м. Миколаїв (Заводський район), МФО 826013 Код за ЄДРПОУ 03365707 Відомості про процедуру закупівлі: Назва про процедуру закупівлі: відкриті торги Дата та час проведення аукціону: 12.06.2019 11.30 – 12.06.2019 11:57 Предмет закупівлі: ДК 021:2015: (50410000-2) – послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва) Tender ID: UA-2019-05-17-001205-b ID: 75647d65963c4754bc0957d56bc5d534
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2019 20:40
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2019 09:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення Замовника про визнання переможця процедури закупівлі - скасовано
Автор: ДП "Миколаївстандартметрологія", Коротка Катерина Володимирівна +380512242114 pidnebesna@ncsms.com.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо надання протоколів рішень ТК

Номер: c24f5fd50e2141af9cafaf6dc8460bd2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.c5
Назва: Щодо надання протоколів рішень ТК
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», до функцій тендерного комітету серед інших віднесено забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Виходячи з вищезазначених положень, тендерним комітетом Замовника повинно було прийматися рішення, оформлене протоколом, про віднесення помилок, зазначених у вимогах ДП «Миколаївстандартметрологія» № UA-2019-05-17-001205-b.a1, поданої 19.06.2019 о 14:25, № UA-2019-05-17-001205-b.a2, поданої 19.06.2019 о 14:37, № UA-2019-05-17-001205-b.a3, поданої 19.06.2019 о 14:55, до формальних (несуттєвих). Однак, до Ваших відповідей не додані протоколи про прийняття рішення з розглядуваних питань, у тексті відповідей відсутня інформація про те, що з даних питань були прийняті відповідні рішення, що дозволяє зробити висновок, що рішення з зазначеного питання не приймалось. Окрім того, у відповіді на вимогу UA-2019-05-17-001205-b.a1, подану 19.06.2019 о 14:25 щодо невідповідності документів, які підтверджують наявність у ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» працівників відповідної кваліфікації, вимогам тендерної документації, Замовником зазначено наступне: «У невідповідності даних в наказі на Бузника В.П. може мати місце технічна помилка (описка), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім того, Бузник В.П. міг працювати на підприємстві на підставі цивільно-правої угоди, що не суперечить вимогам трудового законодавства, а згодом прийнятий на підставі трудового договору продовжуючи працювати на раніше займаній посаді». Слід зауважити, що дана аргументація є лише домислом Замовника. Завданням Замовника є лише розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), а не висування припущень з приводу наявності або відсутності тих чи інших фактів у тендерній пропозиції Учасника та самостійних добудов версій стосовно зазначеної у поданих документах інформації. Просимо розглянути вимоги ДП «Миколаївстандартметрологія» до закупівлі UA-2019-05-17-001205-b на засіданні тендерного комітету та надати протоколи рішень ТК до 10:00 27.06.2019, для розгляду питання щодо прийняття ДП «Миколаївстандартметрологія» рішення про здійснення оскарження публічної закупівлі до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» документом, який приймається на підставі розгляду пропозиції учасника є протокол розгляду. Законом не передбачено складання окремих протоколів щодо віднесення технічних пилок або описок до формальних (несуттєвих). З огляду на вищевикладене, надати такі протоколи не представляється можливим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 3330effa145c4e2d8ea49a755c8ea203
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.c4
Назва: Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме: Згідно п. 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації, тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. У складі тендерної пропозиції допускається подання документів іншою мовою з одночасним наданням автентичного перекладу українською мовою. В порушення цієї вимоги, Учасником ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» подано «Акты приёмки выполненных строительных работ с расчётами единичной стоимости за червень 2017 года» (файли «Відгук УО Акт 1.pdf», «Відгук УО Акт 2.pdf», «Відгук УО Акт 3.pdf») російською мовою, без автентичного перекладу українською мовою. Довідка № 25 від 10.06.2019, надана ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС», не може виступати заміною автентичного перекладу. Вимога подання документів іншою мовою з одночасним наданням автентичного перекладу українською мовою викладена Замовником чітко та однозначно. Учасник ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» стверджує, що Замовник за договором на надання послуг № 187, наданим у якості підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 – Управління освіти Первомайської міської ради «не вимагало складання кошторисів українською мовою, тому кошториси було зроблено в програмі АВК-5 російською мовою. Копія актів виконаних робіт зроблена з оригіналу документа». Однак, це жодним чином не створювало перешкод Учаснику у виготовленні автентичного перекладу зазначеного документу під час складання тендерної пропозиції для участі у даному тендері і не може виступати причиною відсутності автентичного перекладу українською мовою. Недотримання зазначеної умови тендерної документації є суттєвим порушенням з боку Учасника, оскільки впливає на зміст пропозиції, зокрема у частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, ненадання автентичного перекладу не може бути віднесено до формальних технічних помилок та описок, оскільки надання ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» довідки № 25 від 10.06.2019 свідчить про свідоме порушення Учасником умов тендерної документації. Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Правомірність відхилення замовником пропозиції учасника з підстав ненадання перекладу на українську мову, якщо це вимагалося тендерною документацією, підтверджується рішенням Антимонопольного комітету № 244-р/пк-пз від 18.01.2017 (п.3.2) Слід зауважити, при проведенні Замовником процедури відкритих торгів з придбання, посадки та догляду за квітами в термочашах розташованих в м. Миколаєві на об'єктах благоустрою закріплених за департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-03-001069-b) згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 28.05.2019 було відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дромашко Олександра Григоровича з наступної підстави: «Акт № 1 від 24.12.2018 щодо надання ландшафтних послуг (посадка та догляд за квітниками в відкритому ґрунті) поданий на російській мові та всупереч вимогам тендерної документації не містить одночасного надання автентичного перекладу на українську мову», з посиланням на ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 4 ч. 1 – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ігнорування вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави ненадання автентичного перекладу українською мовою при проведенні даної закупівлі буде свідчити про неоднаковий підхід до учасників закупівель та суперечить статті 3. Закону України "Про публічні закупівлі" а саме об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник процедури закупівлі! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку до ч. 7 ст. 28  Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 6f89d6e5cbaa41c4be53adf03d1ae670
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.a1
Назва: Вимога в порядку до ч. 7 ст. 28  Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Брижатому О.В. Вимога в порядку до ч. 7 ст. 28  Закону України «Про публічні закупівлі». Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС». Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме: Згідно з наказом (розпорядженням) № 6-к від 29.05.2019, працівник Бузник Віталій Петрович прийнятий на роботу з 30.05.2018 на посаду головного інженера. Даний документ містить недостовірні відомості, оскільки згідно з ч.3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Таким чином, працівник Бузник В.П. не міг працювати на посаді головного інженера ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» з 30.05.2018 на підставі наказу № 6-к від 29.05.2019. Окрім того, у довідці № 15 від 10.06.2019 «Перелік працівників учасника, які будуть залучатися до виконання послуг», посада Бузника В.П. зазначена як «інженер-механік», у наказі № 6-к – «головний інженер», посада Мавродієва С.М. у довідці № 15 від 10.06.2019 «Перелік працівників учасника, які будуть залучатися до виконання послуг» зазначена як «інженер з електронного устаткування», водночас згідно з наказом № 2-к від 08.02.2019 Мавродієв С.М. призначений на посаду інженера. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» у зв’язку з виявленням недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та невідповідністю умовам тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку ч. 7 ст. 28 цього Закону. Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Це ж підтверджується і зазначенням прикладів формальних помилок, що міститься в тендерній документації. У невідповідності даних в наказі на Бузника В.П. може мати місце технічна помилка (описка), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім того, Бузник В.П. міг працювати на підприємстві на підставі цивільно-правої угоди, що не суперечить вимогам трудового законодавства, а згодом прийнятий на підставі трудового договору продовжуючи працювати на раніше займаній посаді. Щодо посад працівників Мавродієва С.М. та Бузника В.П., треба відзначити, що як у довідці про працівників так і в наказах, посади обох працівників співпадають - «інженер». Відмінність в класифікації посад «інженерів» не є підставою для визнання інформації недостовірною та відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 927873e336a24a1bb5fc5b0d65d8b6c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.a2
Назва: Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Брижатому О.В. Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі». Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС». Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації: Згідно з вимогами тендерної документації, учасником надається оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору, який наданий як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку щодо повного виконання договору, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента. Наданий учасником ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» відгук від управління освіти Первомайської міської ради за № 706/04.06-01-14 від 27.05.2019 не містить прізвище, ім’я, по-батькові контрагента (лише прізвище та ініціали), а також не містить інформацію про термін наданих послуг, що є порушенням вимог тендерної документації. Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону. У відгуку за № 706/04.06-01-14 від 27.05.2019, який надано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС», містяться прізвище та ініціали імені і по-батькові відповідальних осіб контрагента. Враховуючи, що передбачена в тендерній документації форма відгуку не визначає конкретного обов’язку щодо зазначення імені і по-батькові повністю (а не ініціалами) відхилення учасників з даної причини є безпідставним. Стосовно термінів наданих послуг, то слід зазначити, що вказаний відгук містить інформацію про відсутність порушень умов договору, що стосується в тому числі строків надання послуг. Пунктом 3.1. аналогічного договору передбачено термін надання послуг до 01.08.2017, а тому інформація зазначена у відгуку дозволяє визначити термін надання послуг.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b706f6b22baa4e5a9e2f0474ef3b0398
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001205-b.a3
Назва: Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Брижатому О.В. Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі». Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС». Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме: Згідно п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, сканований в окремий файл у форматі PDF. Учасником в одному файлі «Наказ про повноваження та довідки» скановано довідки № 14 від 03.06.2019, № 23, 15, 20, 16, 17, 19, 18, 22, 21, 25 від 10.06.2019, що є окремими документами, що є порушенням вимог тендерної документації. Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону. Водночас, відповідно до ч. 3 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Завантаження ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» документів групами файлів не впливає на зміст тендерної документації та не є суттєвим фактором при оцінці документів учасника. Вказане кореспондується з рішенням органу оскарження за № 5409-р/пк-пз від 10.08.2017.
Статус вимоги: Не задоволено