-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Завершена
252 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 263.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 263.50 UAH
Період оскарження:
10.05.2019 16:04 - 14.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ №UA-2019-05-10-001906-a
Номер:
1b2f05ec0c794d459beff8e4fc4e6325
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-10-001906-a.c2
Назва:
Скарга до АМКУ №UA-2019-05-10-001906-a
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.05.2019 № 94/юр/19 .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 17.05.19.pdf 17.05.2019 18:37
- Платіжне доручення.pdf 17.05.2019 18:37
- 80гр -PPC-IK.pdf 17.05.2019 18:37
- Berga Speed 80.pdf 17.05.2019 18:37
- DolphinR EVERYDAY_SCP.pdf 17.05.2019 18:37
- рішення від 22.05.2019 № 6349 + лист Замовнику.pdf 22.05.2019 21:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2019 № 7166.pdf 05.06.2019 15:09
- Рішення від 04.06.2019 № 7166.pdf 07.06.2019 19:47
- Пояснення по суті скарги ТОВ Український папір від 17.05.2019.pdf 24.05.2019 14:04
- протокол 71 від 10.06.2019.pdf 10.06.2019 17:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2019 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2019 19:48
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2019 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2019 № 7166-р/пк-пз Одеським обласним центром зайнятості внесено відповідні зміни до тендерної документації щодо даної процедури закупівлі
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5da2e3f849c549259e5e10cc34f16d88
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-10-001906-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-05-10-001906-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)» де Замовником виступає Одеський обласний центр зайнятості.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-10-001906-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 93, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,1, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 92, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,4, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108/0,47, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2019 15:04
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо встановлення технічних вимог до конкретної марки паперу.
Інформація, викладена у вимозі № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо відповідності заявленим у тендерній документації параметрам лише конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, аналіз ринку паперу офісного підтвердив, що вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція щонайменше 2-х виробників, що вказує на відсутність дискримінаційних параметрів до офісного устаткування та приладдя різного (паперу офісного для друку формату А4 у пачках) у тендерній документації замовника.
З огляду на викладене, вимога за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 не підлягає задоволенню, оскільки заявлена у вимозі інформація не підтверджується.
Статус вимоги:
Відхилено