-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
(євроконтейнер для роздільного збору відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Торги відмінено
13 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2019 18:50 - 11.08.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
оскарження перекваліфікації
Номер:
dad6bdce88a44782803af58a39d393af
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.b7
Назва:
оскарження перекваліфікації
Скарга:
у відповідності зі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 1865_190801032004_001.pdf 01.09.2019 20:10
- Скарга Полтава 13 (на кваліфікацію).pdf 01.09.2019 20:10
- Рішення від 04.09.2019 № 12340 (+лист Замовнику).pdf 04.09.2019 21:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2019 № 13314.pdf 20.09.2019 19:27
- Рішення від 19.09.2019 № 13314.pdf 25.09.2019 00:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2019 20:10
Дата прийняття рішення по скарзі:
25.09.2019 00:28
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
a548ad39d951408c999bcee01854cfe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.c6
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
на підставі наведених фактів у Вимозі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Скасувати рішення про допуск Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» до наступного періоду процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою.
Додатки:
1. Довідка про відкриття рахунку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- 28.08.2019 Вимога UA-2019-05-06-001997-a.pdf 28.08.2019 20:50
- Довідка про відкриття рахунку (1).pdf 28.08.2019 20:51
Дата подачі:
28.08.2019 20:51
Вирішення:
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашої вимоги інформуємо: Ваше ТОВ "НВП "Укрресурс" звернення, не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника ТОВ "НВП "Укрресурс" не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону, а містить чіткі вказівки щодо вчинення правочинів Замовником, що є прямим порушенням норм Закону ст.17 ц.1 п.1, тому залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
59da1bb18a44416a9f2058bf99728685
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.b5
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
На підставі наведених фактів в вимозі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Скасувати рішення про допуск Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» до
наступного періоду процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою.
Додатки:
1. Довідка про відкриття рахунку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- 28.08.2019 Вимога UA-2019-05-06-001997-a.pdf 28.08.2019 19:53
Дата подачі:
28.08.2019 19:53
Опис причини скасування:
не прикріплено було Довідку з банку по Автофаворит
Дата скасування:
28.08.2019 20:51
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог по UA-2019-05-06-001997-a
Номер:
9c70bfb8ec2545938ec9c6312aa1c09c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.c4
Назва:
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог по UA-2019-05-06-001997-a
Скарга:
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 (в реакції від 24.07.2019р.) до документації, та привести у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати замовника викласти технічні вимоги до предмету закупівлі згідно стандарту EN 840-3.
4. Зобов`язати Замовника внести зміни в Додаток 2 (в реакції від 24.07.2019р.) документації в частині гарантії та викласти : Гарантія на контейнери, в процесі їх експлуатації, має становити не менше 24 місяці з моменту поставки при належній експлуатації згідно інструкції виробника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. платіж_5т_1188_26-07-2019.pdf 28.07.2019 18:41
- 2. Копія Рішення АМКУ від 11.03.2019 № 2679.pdf 28.07.2019 18:41
- 3. Копія Рішення АМКУ від 21.06.2019 № 8205.pdf 28.07.2019 18:41
- 4. Рішення від 02.07.2019 №8733.pdf 28.07.2019 18:41
- 5. копія ДСТУ 8476-2015.pdf 28.07.2019 18:41
- 6. EN_840_3.pdf 28.07.2019 18:41
- 7. переклад_EN 840-3.pdf 28.07.2019 18:41
- 8. Порівняльна таблиця вимог Замовника_1.pdf 28.07.2019 18:41
- Скарга Полтава_UA-2019-05-06-001997-a.pdf 28.07.2019 18:41
- рішення від 31.07.2019 № 10389.pdf 31.07.2019 22:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2019 18:41
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2019 22:14
Скарга
Залишено без розгляду
скарга у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f62d91f6052b4d79a0f1791458665112
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.a3
Назва:
скарга у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 201907 Скарга Полтава 13 .pdf 28.07.2019 16:56
- Авторизаційний лист представника виробника Сантекс.pdf 28.07.2019 16:56
- платежка АМКУ.pdf 28.07.2019 16:56
- Технічні характеристики Сантекс.pdf 28.07.2019 16:56
- рішення від 31.07.2019 № 10388.pdf 31.07.2019 22:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2019 16:56
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2019 22:08
Скарга
Виконана замовником
скарга в порядку ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер:
9953985934614e278e344d7c108814c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.c2
Назва:
скарга в порядку ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
Скарга:
скарга умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 13.pdf 01.06.2019 23:42
- платіжне доручення.pdf 01.06.2019 23:42
- уточнена скарга.pdf 09.06.2019 23:44
- уточнена 13.pdf 19.06.2019 23:52
- рішення від 04.06.2019 № 7162.pdf 05.06.2019 11:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2019 № 8205.pdf 24.06.2019 16:54
- Рішення від 21.06.2019 № 8205.pdf 26.06.2019 17:39
- IMG_20190724_142842.jpg 24.07.2019 22:25
- IMG_20190724_142836.jpg 24.07.2019 22:25
- IMG_20190724_142822.jpg 24.07.2019 22:25
- IMG_20190724_142812.jpg 24.07.2019 22:25
- ТД нова редакція 5.docx 25.07.2019 14:36
- IMG_20190724_142822.jpg 25.07.2019 14:36
- IMG_20190724_142812.jpg 25.07.2019 14:36
- зміни.docx 25.07.2019 14:36
- протокол.pdf 25.07.2019 14:36
- протокол внесення змін.docx 25.07.2019 14:36
- IMG_20190724_142812.jpg 25.07.2019 14:38
- ТД нова редакція 5.docx 25.07.2019 14:38
- протокол.pdf 25.07.2019 14:38
- протокол внесення змін.docx 25.07.2019 14:38
- зміни.docx 25.07.2019 14:38
- IMG_20190724_142822.jpg 25.07.2019 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2019 23:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2019 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
25.07.2019 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
57f679f72f7d4ebd8df85e04c3ddeebc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-06-001997-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
1. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником з порушенням норм законодавства.
Це проявляється в тому, що Замовником досить детально прописує характеристики контейнера під конкретного Учасника.
2. Вимога Замовника стосовно подання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару», не дає можливості запропонувати еквівалент.
3. Зазначаючи у Додатку № 2 вимогу про те, що «Учасник, до моменту вкладання договору надає Замовнику для випробувань зразки товару, пропонованого Учасником (не менше 2-х екземплярів).», Замовник порушує норми чинного законодавства. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає умови про подання зразка товару.
4. Замовником у пункті 2.1. Додатку № 6 передбачено, що «Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору.» Таке зазначення створює неоднозначне сприйняття інформації. З даного пункту не зрозуміло в який строк необхідно здійснити поставку Товару.
5. У розділі № 5 проекту договору Замовник передбачив гарантійний термін та строк протягом якого Постачальник зобов’язаний усунути дефекти товару. Проте, Замовником не було передбачено, що у випадку не належної експлуатації порушивши вимоги інструкції, Постачальник не зобов’язаний здійснювати заміну Товару. Отже, Замовником у даному випадку порушено норму ч.1 ст.627 ЦК України.
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни в Додаток № 2 до тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційних вимог;
2. Виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару
3. Виключити з тендерної документації зазначення про подання зразка Учасниками закупівлі.
4. Визначити строк протягом якого Учасник зможе здійснити поставку 900 контейнерів.
5. Передбачити у договорі пункт який буде стосуватися експлуатації Товару відповідно до інструкції виробника.
Повний текст вимоги прикріплюється.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Полтава 13 500 000.pdf 23.05.2019 10:38
Дата подачі:
23.05.2019 10:38
Вирішення:
Шановний учасник , дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено