-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул. Ярослава Мудрого, 75 в м. Славута Хмельницької області»
Завершена
1 735 835.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 173.58 UAH
мін. крок: 0% або 173.58 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 11:36 - 08.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
9a74fe6aab6c42f29112ec0ccf1df967
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000722-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
вих. № 125 від 18.05.2019р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль - ВМП» не погоджеється з рішенням Тендерного комітету Протокол №11 від 16 травня 2019р Державним професійно-технічним закладом « Славутський професійний ліцей» про розгляд тендерної пропозиції та прийняттям рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
Оскільки документи згідно тендерної документації були надані ТОВ «Тернопіль-ВМП» в повному обсязі.Поскільки Тендерним комітетом Державним професійно-технічним закладом « Славутський професійний ліцей» документи були розглянуті не в повному обсязі по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. Згідно закону «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад « Славутський професійний ліцей» ,мав запросити для уточнення по тендерній пропозиції закупівлю робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. ТОВ «Тернопіль-ВМП» для уточнення та усунення недоліків ,згідно ст.Закону України «Про публічні державні закупівлі».
Поскільки Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» не звертався до учасника ТОВ «Тернопіль-ВМП» у якого найнижча, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція по закупівлі робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
ТОВ «Тернопіль-ВМП» вимагає тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» переглянути додатково, більш ретельніше пропозицію ТОВ «Тернопіль-ВМП» яка є найбільш економічно- вигідною по закупівлі робіт по «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a. , або скасувати дану Державну закупівлю.
Якщо Тендерний комітет Державне професійно-технічний заклад« Славутський професійний ліцей» без підставно повторно відхилить нашу пропозицію «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» по вул.Ярослава Мудрого,75 в м. Славута Хмельницької області (код ДК 021:2015:45000000-7-«Будівельні роботи та поточний ремонт)» Закупівля:UA-2019-04-26-000722-a.
ТОВ «Тернопіль –ВМП» буде змушений звернутися до антимонопольного комітету України та до інших органів які здійснюють корупційний нагляд зі всіма витікаючими обставинами до Голови тендерного комітету.
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2019 18:37
Вирішення:
На Вашу Вимогу надаємо грунтовні пояснення.
Відповідно до абз. 4, ч. 5, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції».
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (не до учасника). У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Разом з тим, ст. 30 Закону визначає:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дана норма Закону не носить рекомендаційний характер, вона зобов»зує замовника відхилити тендерну пропозицію вразі невідповідності її згідно підстав передбачених ст. 30 Закону.
Крім того, тендерним комітетом проведено повторний розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" код 41681223.
За результатами повторного розгляду встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" код 41681223 не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям а саме:
1) Відповідно до ч. 6.4.10. Тендерної документації «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій».
Проте, учасником надано в складі пропозиції не надано лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що не відповідає ч. 6.4.10 Тендерної документації.
2) Відповідно до ч. 5.2.1. Тендерної документації «… З метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.».
Проте, учасником не надано гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів, що не відповідає ч. 5.2.1. Тендерної документації.
3) Відповідно до ч. 5.1.8. Тендерної документації «Відповідно до ч.7 ст.28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом».
Проте, учасником не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником, що не відповідає ч. 5.1.8. Тендерної документації.
4) Відповідно до ч. 3.6.7. Тендерної документації «Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції про що учасником надається гарантійний лист погодження з цим».
Проте, учасником не надано відповідного гарантійного листа, що не відповідає ч. 3.6.7. Тендерної документації.
5) Відповідно до ч. 3.6.5. Тендерної документації «Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
• електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
Проте, учасником не надано вищевказаного файла, що не відповідає ч. 3.6.5. Тендерної документації.
6) Відповідно до ч.3.5.2. п.3 п.п. 3.2 Тендерної документації «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт у 2018 році повинен бути не менше 10 млн.гривень, що підтверджується звітом про фінансові результати (форма № 2 або форма № 2-м). До уваги береться лише інформація за 2018 рік».
Проте, учасником не надано звіт про фінансові результати, що не відповідає ч.3.5.2. п.3 п.п. 3.2 Тендерної документації.
7) Відповідно до ч. 3.5.2. п.2 п.п. 2.2. Тендерної документації «Також учасниками надається копія протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці виконроба та інженера по охороні праці»
Проте, учасником не надано копію протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці виконроба та інженера по охороні праці, що не відповідає ч.3.5.2. п.2 п.п. 2.2 Тендерної документації.
8) Відповідно до ч. 3.1.1. Тендерної документації тендерна пропозиція учасника має містити довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції.
Учасником в складі пропозиції надано вищевказану довідку із зазначення строку дії тендерної пропозиції 60 календарних днів, шо не відповідає ч. 3.4.1. Тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення Вашої Вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено