• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі (Меблі різні)

КЕКВ 2210

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 15:08 - 28.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 770d227e308145cdbff1d1f0137a6439
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-001528-a.c2
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ФЕНІКС МЕБЛІ"
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2019 19:52
Автор: ТОВ "ФЕНІКС МЕБЛІ", Сорокін Сергій +380676189898 feniks.tender@gmail.com http://www.f-mebel.ua
Вимога
Без відповіді

Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19

Номер: 2b67a7e99da5474faafc1f20d3dbca97
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-001528-a.a3
Назва: Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19
Вимога:
18.05.2019 ID: UA-2019-04-08-001528-a.c1 Звернення до Замовника зі скаргою ФОП Семеняко Сергія Сергійовича Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19 тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ РАДІАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК було проведено закупівлю ID UA- 2019-04-08-001528-a на ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі (Меблі різні). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників: 1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ» 3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ 4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» 5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ» 6. ТОВ Меблеві Технології 7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» Пропозицію ФОП Семеняко Сергія Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації. Заявник, ФОП Семеняко Сергій Сергійович , не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі». Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне: 1. Однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те що не була підтверджена в повному обсязі інформація стосовного того що учасник не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав. В своїй тендерній пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича надав Довідку щодо відсутності підстав для відмови учаснику закупівель відповідно до ст. 17 Закону, в якій повідомив що він не пропонує представнику Замовника, іншого державного органу винагороду у будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, чим виконав вимогу Замовника зазначену у тендерній документації. Згідно із п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. В протоколі засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника №21/19 від 07.05.2019 не наведено незаперечних доказів стосовно порушення вимоги Учасником п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі». Сам факт неможливості підтвердити, або перевірити надану учасником інформацію не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції і не може бути підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те, що Учасником не надана інформація про відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закон України «Про публічні закупівлі», а саме не надав підтвердження стосовного того що учасник не є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав. В п.7 ч.1 ст.17 Закону визначено що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Оскільки під час засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника відповідно до Протоколу №21/19 від 07.05.2019, його Голова, заступник голови та члени Тендерного комітету публічно повідомили про те що вони не є посадовими особами та представниками учасників, членами сімей учасників (тобто пов’язаними особами) в тому числі ФОП Семеняко Сергія Сергійовича, в зазначеній процедурі закупівлі, то і відхилення тендерної пропозиції є безпідставними. На підставі вище наведеного вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, прошу: 1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

відміна протоколу №21/19 від 07.05.19

Номер: b4165d285bd14b29a3c28108b6012034
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-001528-a.c1
Назва: відміна протоколу №21/19 від 07.05.19
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ РАДІАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК було проведено закупівлю ID UA- 2019-04-08-001528-a на ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі (Меблі різні). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників: 1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ» 3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ 4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» 5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ» 6. ТОВ Меблеві Технології 7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» Після дискваліфікації пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергій Сергійович ціна учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації. Заявник, ТОВ «Фенікс Меблі», не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі». Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне: Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерною документацією Замовника пункт 5 вимагалося надати у складі тендерної пропозиції учасника довідку у довільній формі завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність договору(ів) аналогічного(их) предмету закупівлі. Учасником, ТОВ «Фенікс Меблі» було надано довідку №5/3 від 16.04.2019р. про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. А саме у кількості трьох аналогічно виконаних договорів. Законом передбачено наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто достатньо одного договору. Документи у складі поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС МЕБЛІ» наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції Замовника та ст.16 ЗУ України «Про Публічні Закупівлі». Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фенікс Меблі» в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фенікс Меблі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника (далі – Тендерний комітет) уважно розглянута вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» до процедури закупівлі «Меблі (Меблі різні)», код ДК 021:2015: 39100000-3, орієнтовний термін проведення «квітень», очікуваною вартістю 360 000,00грн, згідно оголошення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу 08.04.2019 № UA-2019-04-08-001528-a (далі – Закупівля) зареєстрована 08.05.19 о 11:49 год на сайті Уповноваженого органу № UA-2019-04-08-001528-a.c1 та за результатом розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.3 ст.30 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог п.1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до норм п.2 ст.32 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до норм ст.18 Закону оскарження рішень замовника реалізується учасниками шляхом подання скарги до органу оскарження, яким, відповідно до п.14 ст.1 Закону є Антимонопольний комітет України. Враховуючи все вищевикладене, можна дійти висновку про те, що вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендерної закупівлі чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Законом не передбачається вимога оскарження та скасування рішення Тендерного комітету замовника. Проте, враховуючи основні принципи публічних закупівель наведені у ст.3 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Ваша скарга розглянута по суті та встановлено наступне. Тендерна документація на Закупівлю затверджена рішенням Тендерного комітету 08 квітня 2019 (протокол №12/19-ТК) зі змінами відповідно до рішення від 22 квітня 2019 (протокол №19/19-ТК) (далі – Тендерна документація). Слід зазначити про те, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до рішення Тендерного комітету від 08.05.2019 пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» відхилена на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв’язку із не відповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації враховуючи наступне. Відповідно до вимог Тендерної документації, на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник мав надати довідку про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі та копії усіх договорів, зазначених у довідці та актів приймання-передавання за вказаними договорами та/або видаткові накладні та/або інші документи, які підтверджують виконання договорів. Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, копію договору від 02.04.2018 №21 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Металстіл». При цьому, як вбачається із інформації наведеної у вищезазначеному договорі, а саме п.3.1., ціна і кількість товарів визначається за рахунків-фактур, які є невід’ємною частиною даного договору. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні рахунки-фактури які є невід’ємними частинами договору. Таким чином, учасником надано копію договору від 02.04.2018 №21 не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації. Наголошуємо на тому, що згідно умов Тендерної документації учасник мав надати копії усіх договорів зазначених у довідці про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, твердження учасника щодо «достатньо одного договору» є хибним та не відповідає вимогам зазначеним у Тендерній документації. Таким чином, оскільки замовником прийнято рішення виключно в рамках Закону, підстави для його змінення відсутні.
Статус вимоги: Відхилено