• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби).

(Антисептичні та дезінфекційні засоби).

Завершена

94 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 947.68 UAH
Період оскарження: 23.04.2019 13:02 - 05.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

До відповіді хабарника

Номер: 3126439a622f4dd99b8e67d06db4bbe4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-001590-b.a4
Назва: До відповіді хабарника
Вимога:
Знахабнілий розкрадач бюджетних коштів так намагається виправдати свої корупційне рішення, що не знає, що ще придумати. Вже пише про спирт 65%.Чому не 64%? Жоден Наказ МОЗ не вимагає від полікомпонентного засобу вміст спирту 65%!!! Ви ще про невідповідність кольору етикеток напишіть. Знахабній хабарнику та дерібанщик бюджетних коштів, ми направили листи до контролюючих органів. Дуже сподіваємось, що рішення, яке вони приймуть після перевірок вашої шарашкіної корупційної контори буде правильним - притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів та їх звільнення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. У зв’язку з вищезазначеною інформацією подальша дискусія не має ніякого сенсу.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

До нашої вимоги

Номер: d072652203634589bfdb6f1cdf213303
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-001590-b.a3
Назва: До нашої вимоги
Вимога:
По-перше, Хабарник-Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі не відповів на нашу вимогу у термін, який передбачений в положеннях вищевказаного Закону, чим його порушив. По-друге, Хабарник вирішив направити відповідь на нашу електрону пошту, яка відповідю не може бути зарахована, тому що відповідь повинна розміщуватись тільки на сторінці аукціону. Більш того, аргументи, наведені у листі, не дають відповідь на нашу вимогу, а саме, що еквівалентів неможливо підібрати згідно медико-технічного завдання документації, тому що там прописаний склад. Ви же проводите відкриті торги і обов"язково повинні розглядати еквіваленти! Хабарник вирішив погратися в алергії, про що зазначив у своєму листі, але це не більш ніж брехня, навмисно придумана, щоб виправдати свої корупційні дії. Згідно Трудового Кодексу, алергії - це Надзвичайна Подія, яка повинна була належним чином зареєстрована, випадок зафіксований лікарем -алергологом, повинні були викликані представники постачальника та виробника продукції, написана заява в поліцію, але а ні до нашої компанії, а ні до виробника ніхто не звертався. Замовник цинічно бреше і ми це доведемо контролюючим органам, куди вже направили заяву!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. По - перше в чому полягає Ваша вимога? Так як крім наклепу, психологічного тиску та погроз у тексті нічого не має. По – друге «Хабарник» можливо це нова назва вашої організації, а ми ВСП КЗОЗ «ОКПТД» м. Слов’янськ. По – третє строк оскарження умов закупівлі був до 05 травня 2019 року. Ви сиділи мовчки і Вас усе влаштовувало. Згідно тендерної документації, медико-технічної характеристики у першому заявленому дез. Засобі повинен бути вміст спирту не менше ніж 65% . А Ви втюхіваєте нам у якості еквівалента дез. Засіб з вмістом спирту 55%. Щодо наявності виявлення алергічної реакції у працівників, то це зовсім не стосується нашої справи зараз. Скаржитись та писати заяви в контролюючи органи, це Ваше Законне право. А ми маємо право оскаржити будь яке рішення через суд на протязі 10 днів. Дякуємо за увагу!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

До вимоги

Номер: 7e53a43af4fe4f01823564d38a4711b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-001590-b.a2
Назва: До вимоги
Вимога:
По-перше, Хабарник-Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі не відповів у термін, який зазначений в положеннях вищевказаного Закону, чим його порушив. По-друге, хабарник вирішив направити відповідь на нашу електрону пошту, яка відповідю не може бути зарахована, тому що відповідь повинна розміщуватись тільки на сторінці аукціону. Більш того, аргументи наведені у листі не дають відповідь на нашу вимогу, а саме, що еквівалентів неможливо підібрати згідно медико-технічного завдання, тому що прописаний склад. Ви же проводите відкриті торги і обов"язково повинні розглядати еквіваленти! Хабарник вирішив погратися в алергії, про що зазначив у своєму листі, але це не більш ніж брехня навмисно придумана, щоб виправдати свої корупційні дії. Згідно Тробового Кодексу, алергії - це Надзвичайна Подія, яка повинна була належним чином зареєстрована, випадок зафіксований лікарем -алергологом, повинні були викликані представники постачальника та виробника продукції, написана заява в поліцію, але а ні до нашої компанії, а ні до виробника ніхто не звертався. Замовник цинічно бреше і ми це доведемо контролюючим органам, куди вже направили заяву.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата скасування: 22.05.2019 14:49
Вимога
Без відповіді

Вимога!

Номер: 597b6de019ac4b178dcc1ce72611aa48
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-001590-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Не запропонували вам 40% хабаря на відміну від вашого улюбленого учасника - ось головна причина дискваліфікації. Те що зазначено в протоколі відхилення, жодній здоровій людині до голови не прийде. Всіх хабарник дискваліфікував, а акцептував свого улюбленця з пропозицією впритул до очікуваної вартості закупівлі, який, навіть, не намагався конкурувати по ціні, який відомий всій Донецькій області своїми пропозиціями хабарів! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режими використання, Ph, спектр антимікробної дії, миюча здатність властиві лише зазначеним в документації торговим маркам одного виробника. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Розмірковування хабарника, що в запропонованому засобі "Саніліт" немає у складі бікарбонату натрію та карбонату натрію не відповідає дійсності, тому що ці речовини зазначені у складі. Хабарнику треба протерти очі. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.