• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (Заміна вікон на енергозберігаючі металопластикові вікна на сходовій клітці 1-го та 2-го під’їздів житлового будинку №12 по вул. Хвильового у м. Львові (поточний ремонт))

Торги не відбулися

213 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 065.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2019 14:53 - 28.04.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 67a274597ac54943b3d71b7581cd0915
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-16-001161-c.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ДІМ», учасник відкритих торгів згідно коду ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (Заміна вікон на енергозберігаючі металопластикові вікна на сходовій клітці 1-го та 2-го під’їздів житлового будинку №12 по вул. Хвильового у м. Львові (поточний ремонт)), номер закупівлі UA-2019-04-16-001161-c. 17.05.2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ДІМ» зробили аналіз документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІКНА ВІКОНДА» (далі – ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА») в ході якого було виявлено, що ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» у своїй тендерній пропозиції допустив помилки, а саме:  у тендерній документації, а саме у додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору», а саме у розділі «12. Додатки до договору», зазначено, що додатками є «Технічне завдання» та «Календарний план ремонту». Повідомляємо, що у тендерній документації ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» не було надано додатку до договору «Календарний план ремонту», що суперечить вимогам Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2019 22:52
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ДІМ", Давидчук Оля 380989602002 tovcomfortdim@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника

Номер: 3443418f388b42db8f22edf20d957620
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-16-001161-c.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ДІМ», учасник відкритих торгів згідно коду ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (Заміна вікон на енергозберігаючі металопластикові вікна на сходовій клітці 1-го та 2-го під’їздів житлового будинку №12 по вул. Хвильового у м. Львові (поточний ремонт)), номер закупівлі UA-2019-04-16-001161-c. 15.05.2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ ДІМ» зробили аналіз «Протоколу розгляду тендерних пропозицій», в ході якого було виявлене неправомірне відхилення тендерною пропозиції. Оскільки, згідно ст. 24 КЗпП України, при укладанні трудового договору додержання письмової форми є обов'язковим: 1) при організованому наборі працівників; 2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я; 3) при укладенні контракту; 4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; 5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім; 6) при укладенні трудового договору з фізичною особою; 7) в інших випадках, передбачених законодавством України. В свою чергу, Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт Дім»: - не проводило організованого набору працівників, як зазначено в п. 1 ст. 24 КЗпП України; - не укладало трудових договорів про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я, як зазначено в п. 2 ст. 24 КЗпП України; - не укладало контрактів, як зазначено в п.3 ст. 24 КЗпП України; - працівники не наполягали на укладенні трудових договорів у письмовій формі, як зазначено в п. 4 ст. 24 КЗпП України; - не укладало трудових договорів з неповнолітнім, як того вимагає ст. 187 та п. 5 ст. 24 КЗпП України; - ТОВ «Комфорт Дім» є юридичною особою, а не фізичною, як зазначено в п. 6 ст. 24 КЗпП України; - а також відсутні інші підстави, передбачені законодавством України. Оскільки жодна з перелічених вимог не зобов’язує ТОВ «Комфорт Дім» дотримуватись письмової форми трудового договору, такі договори є усними, тому і не були подані в складі тендерної документації. Прийняття на роботу працівників підтверджується Наказами про прийняття на роботу та трудовими книжками, подання яких не вимагалося в складі тендерної документації, проте долучаються до даної скарги на підтвердження вище наведеного. А також повідомляємо, що копія штатного розпису була нами підготовлена для подачі та завірена належним чином, проте з технічних причин не була завантажена разом з іншими документами. Оскільки надання документів зазначених в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2 від 10.05.2019 р. не може вплинути на основні критерії оцінки тендерної пропозиції, а саме на ціну, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та істотні умови договору, просимо визнати їх технічними помилками, прийняти та долучити до поданої нами раніше тендерної документації. Додатки: 1. Копія штатного розпису ТОВ «Комфорт Дім»; 2. Копія наказів про призначення: Стриганін М.В., Нікульський І.В., Давидчук О.В., Лежняк Ю.М., Никончук В.О.; 3. Копія трудових книжок Стриганін М.В., Нікульський І.В., Лежняк Ю.М., Никончук В.О..
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу на закупівлю «Заміна вікон на енергозберігаючі металопластикові вікна на сходовій клітці 1-го та 2-го під’їздів житлового будинку №12 по вул. Хвильового у м. Львові (поточний ремонт)» (ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи) (оголошення UA-2019-04-16-001161-c), подану 15.05.2019р. о 20:18 через систему електронних закупівель, повідомляємо. Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до п. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відповідно до п. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до п. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. В Тендерній документації на закупівлю, а саме у Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником на виконання вимог ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено інформацію та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, Тендерною документацією на закупівлю «Заміна вікон на енергозберігаючі металопластикові вікна на сходовій клітці 1-го та 2-го під’їздів житлового будинку №12 по вул. Хвильового у м. Львові (поточний ремонт)» встановлено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та зазначено спосіб документального підтвердження, а саме надання учасником у складі тендерної документації: 1) інформаційної довідки в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада/кваліфікація; досвід роботи за спеціальністю; трудовий договір, договір ЦПХ, інше. Однак, учасником не дотримано даної вимоги, а саме не надано інформацію щодо трудових відносин між роботодавцем та працівниками, а саме зазначення «трудовий договір, договір ЦПХ, інше», яка була обов’язковою для надання. 2) завіреної копії штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників), однак, до закінчення строку подання тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Комфорт Дім» не було надано у складі тендерної пропозиції завіреної копії штатного розпису. Слід зазначити, трудові відносини з працівником регулюються Кодексом законів про працю України (далі – КЗпП України). Відповідно до статті 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Враховуючи норми КЗпП України роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, роботодавець може укласти трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду. Учасником, ТзОВ «Комфорт Дім» у скарзі на рішення замовника зазначено, що прийняття працівників на роботу здійснюється на підставі Наказу про прийняття на роботу, тобто враховуючи норми КЗпП України учасник уклав трудові відносини з працівником у формі Наказу. Однак, всупереч вимогам тендерної документації, у інформаційній довідці вих. №1 від 02.05.2019 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання умов договору поданої учасником на участь у процедурі закупівлі не містяться відомості щодо оформлення таких відносин. Щодо ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії штатного розпису, слід наголосити, що, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та тендерної документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються ті помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. Відсутність певного документу у тендерній пропозиції, що передбачено тендерною документацією, не може вважатись технічною помилкою, оскільки впливає на її зміст. Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Принагідно наголошуємо, відповідно до п.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Тендерний комітет, відповідно до п.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та бере до розгляду інформацію яку було надано учасником до кінцевого терміну подання пропозицій. З огляду на викладене, відхилення учасника ТзОВ «Комфорт Дім» на підставі п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є правомірним та перегляду не підлягає, оскільки тендерна пропозиція ТзОВ «Комфорт Дім» не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено