• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 - 44210000-5 конструкції та їх частини (Вікна, двері)

Торги не відбулися

1 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 15:26 - 08.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам ТД

Номер: 7fba13c301cc4fad8b067c38f921f75e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001760-a.c4
Назва: Невідповідність вимогам ТД
Вимога:
Просимо замовника звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції учасника СПІЛЬНА ФІРМА "САЛАНГ" У ФОРМІ ГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ. Зазначений учасник надав у складі своєї Тендерної пропозиції копію статуту, останні зміни до якого згідно наданих документів було внесено 28.02.2012 року. Проте, у відомостях з ЄДРПОУ зазначено, що остання реестраційна дія була здійснена 19.12.2019 року і адреса підприємства ввже відрізніється від визначеної статутом. Отже, учасник надав копію установчого документу не чинну на дату подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником розглянуто Ваше звернення щодо невідповідностей тендерної пропозиції учасника СПІЛЬНА ФІРМА "САЛАНГ" У ФОРМІ ГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, за результатами якого повідомляємо наступне. Так, Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію статуту з додатками в редакції від 28.02.2012 року. Відповідно до відомостей з ЄДРПОУ наданих в складі тендерної пропозиції учасника остання реєстраційна дія була 19.12.2017 року. Учасником здійснено перевірку з даного питання, шляхом запиту повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб — підприємців та громадських формувань, згідно якого 19.12.2017 року учасником проводилось внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах, а саме: зміна видів діяльності. Тож підстави вважати, що учасником надано не останню редакцію статуту відсутні. Щодо адреси Учасника, радимо ознайомитись зі змістом змін до Статуту учасника, згідно яких було змінено адресу місцезнаходження Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Про перегляд рішення про визначення переможця

Номер: 6d4ae5a11a0149fbacbd1466effd5a0c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001760-a.b5
Назва: Про перегляд рішення про визначення переможця
Вимога:
Звернення до замовника за роз’ясненням, щодо невідповідності вимогам тендерної документації СФ ТОВ «Саланг» 1. Технічним завданням (додаток 5 до тендерної документації) передбачено, що: На підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної документації сертифікат відповідності ДСТУ ISO 90001:2009. Окрім цього, п. 7 розділу 1 тендерної документації вимагає :Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Усі документи іноземною мовою в складі тендерної документації повинні мати автентичний переклад на українську мову. Учасником СФ ТОВ «Саланг» надано у складі пропозиції не сертифікат відповідності ДСТУ ISO 90001:2009, а копію сертифікату ISO 9001:2008 (а не ДСТУ ISO 9001:2009), викладеного іноземною мовою без автентичного перекладу, з копією печатки ТОВ «ПСВ Груп» та печаткою СФ ТОВ «Саланг», зі змісту якого вбачається, що термін даного сертифікату на наш погляд закінчився 14.09.2018 року. Про належність даної копії СФ ТОВ «Саланг» у тексті документу інформація відсутня (невідомо кому даний документ видано), Ніяких додаткових пояснень учасник СФ ТОВ «Саланг» не надав, хоча за відсутності вказаного документу (а саме ДСТУ ISO 9001:2009) він повинен був надати лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства України. Виходячи з вищевикладеного, вважаю, що СФ ТОВ «Саланг» не надано у складі тендерної документації сертифікат відповідності ДСТУ ISO 90001:2009 (скан з оригіналу а не завірена копія). 2. Учасником СФ ТОВ «Саланг» надано у складі пропозиції копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки серед яких роботи на висоті відсутні, а термін дії дозволу закінчився 07.06.2017 року, тобто на момент подання пропозиції є недійсним. Замість вказаного у документації дозволу надано декларацію про відповідність матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що не вимагалась тендерною документацією. Вважаю, що дозвіл на виконання робіт на висоті учасником СФ ТОВ «Саланг» не надано у складі тендерної пропозиції. 3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право на: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. у якому відсутні критерії, що відносяться до сфери охорони праці. Вважаю вимогу про надання дозволів на роботи підвищеної небезпеки для роботи на висоті неправомірною. 4. Учасником СФ ТОВ «Саланг» надано у складі пропозиції надано гарантійний лист про достовірність всієї наданої у складі пропозиції інформації (вих. №26 від 07.05.2019). Виходячи з вищевикладеного, даний лист не відповідає дійсності. Враховуючи всю надану інформацію, вважаю, що пропозиція СФ ТОВ «Саланг» не відповідає всім вимогам тендерної документації та рішення про оголошення переможцем СФ ТОВ «Саланг» має бути відмінено.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Рішенням учасника звернення відкликається.
Дата скасування: 21.06.2019 14:35
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо не правомірних дій тендерного комітету при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» та про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 391ecfd5fec04e68899870b50925e5e3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001760-a.b3
Назва: ВИМОГА щодо не правомірних дій тендерного комітету при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» та про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати зазначаю наступні: Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно із ч.2 ст.18 зазначеного закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ "Лідер Буд-Центр" вул. Привокзальна, 18В м. Знам'янка, 27406 Про розгляд вимоги Відділом освіти Новгородківської райдержадміністрації розглянуто лист від 12.06.2019 № 1 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Буд-Центр", за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі по суті інформуємо: Відділ освіти Новгородківської РДА (далі - Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Замовником було оголошено тендерну процедуру закупівлі відриті торги по предмету закупівлі: ДК 021: 2015 - 44210000-5 конструкції та їх частини (Вікна, двері) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-04-26-001760-a) за адресою www.prozoro.gov.ua. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 03.05.2019 року (в новій редакції). Перелік змін до тендерної документації оформлено та оприлюднено в порядку, що передбачений частиною 2 статті 23 Закону, на підтвердження чого надається скриншот сторінки закупівлі з електронної системи закупівель. Таким чином, твердження про порушення порядку оприлюднення змін до тендерної документації є помилковим, а висновки учасника щодо "несуттєвості" змін до тендерної документації такими, що намагаються ввести в оману Замовника. Стосовно "виконання", на думку учасника, вимог за тендерною документацією повідомляємо наступне. Згідно приписів Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за таким принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено обов'язок Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до приписів статті 22 Закону, замовником розроблено та затверджено тендерну документацію на закупівлю товару за предметом предмету закупівлі: ДК 021: 2015 - 44210000-5 конструкції та їх частини (Вікна, двері). 03.05.2019 р., керуючись правом наданим частиною 2 статті 23 Закону, а саме: замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У відповідності до приписів абз. 2 ч. 2 ст. 23 до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів для ознайомлення всіх учасників зі змінами та підготовки належним чином тендерних пропозицій. Окрім того, звертаємо увагу Учасника, що Закон не містить положень про суттєві чи несуттєві вимоги до тендерних пропозицій. Пунктом 5 розділу І тендерної документації передбачалось надання учасниками гарантійного листа з інформацією що учасник закупівлі не перебуває у списку суб'єктів господарювання до яких застосовані санкції. Законом не передбачено права на самостійний пошук інформації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Також, вимогами тендерної документації встановлено надання учасниками інформації (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та Інформаційну довідку (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. Дані документи, також були відсутні в складі тендерної пропозиції, невзираючи на те, що до даних положень не були внесені зміни. Аргументація щодо надання такої інформації в складі інших документів пропозиції не може бути прийнятна з наступних підстав. Згідно умов Статуту ТОВ "Лідер Буд-Центр" директор підприємства має обмеження на укладення угод сума яких перевищує 750 тис. грн. Копія наказу директора підприємства № 64 від 06.05.2019 року про призначення уповноваженої особи для підписання тендерної пропозиції та підписання договору в разі отримання повідомлення про намір укласти договір на виконання робіт не може бути підставою для надання таких повноважень, оскільки згідно умов того ж Статуту ТОВ "Лідер Буд-Центр" уповноваження на підписання договорів сумою, що дорівнює та більше ніж 750 тис. грн. є виключною компетенцією Загальних Зборів Товариства, які є вищим органом управління ТОВ "Лідер Буд-Центр". Також, вимогами тендерної документації встановлено надання учасниками гарантійного листа про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов договору в цілому без попередньої оплати для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі. Як вже зазначалось, Законом не передбачено права на самостійний пошук інформації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Ризик не надання будь-яких документів чи нерозуміння будь-яких положень тендерної документації відноситься на ризик учасника. Те ж стосується й вимоги щодо документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору. Серед таких документів замовником передбачено надання копії аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) щодо постачання аналогічних товарів. Аналогічним договором в цій тендерній документації вважається договір на постачання товару, що є предметом закупівлі. Учасником не надано документів, що за своїм змістом відповідають вимогам тендерної документації. Тому, та з урахуванням роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих.№ 3302-05/22361-03 від 09.07.2015 року) щодо прийняття рішення замовником про відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а і виходячи зі змісту інформації наданої учасниками процедури закупівлі, тендерна пропозиція ТОВ "Лідер Буд-Центр" не відповідала вимогам тендерної документації. Також, вимогами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками копії посвідчень, свідоцтв (інших документів), що підтверджує право виконувати роботу на висоті для наявних працівників наступних спеціальностей: монтажник. Учасником в складі тендерної пропозиції надано сканкопії посвідчень, виданих 10.03.2017 та 18.05.2018 років. Згідно Правил охорони праці пі час виконання робіт на висоті Роботодавець зобов'язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5. цих Правил, а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують на висоті. Посилання учасника на можливість проходження навчання на виробництві не може сприйматись Замовником як виконання вимоги тендерної документації, з огляду на те, що згідно умов тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен надавати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Учасником ТОВ "Лідер Буд-Центр" не було надано жодного листа пояснення щодо строків дії посвідчень, чим порушив вищезазначені вимоги тендерної документації. Також вимогами тендерної документації передбачено надання учасниками відомостей з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб‟єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані уповноваженим органом не раніше дати оголошення даної закупівлі. Учасником не надано відповідного документу! Для належного розуміння вимоги радимо ознайомитись з Положенням про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118. Повторно звертаємо увагу Учасника, що згідно умов тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Окрім того, вимогами тендерної документації передбачалось надання учасниками копії протоколу випробувань на виріб та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на металеве армування. Учасником ТОВ "Лідер Буд-Центр" не було надано відповідного документу в складі тендерної пропозиції. Посилання на те, що такі документи перебували в процесі виготовлення не може сприйматись Замовником оскільки такий підхід порушив би принцип здійснення закупівель об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій - всі учасники є рівними, в тому числі й при оцінці їх тендерних пропозицій. Повторно звертаємо увагу Учасника, що згідно умов тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення зазначеної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо не правомірних дій тендерного комітету при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» та про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 3108e988b512419dabc4fee0f65527bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001760-a.b2
Назва: ВИМОГА щодо не правомірних дій тендерного комітету при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» та про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати зазначаю наступні: Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно із ч.2 ст.18 зазначеного закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ "Лідер Буд-Центр" вул. Привокзальна, 18В м. Знам'янка, 27406 Про розгляд вимоги Відділом освіти Новгородківської райдержадміністрації розглянуто лист від 12.06.2019 № 1 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Буд-Центр", за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі по суті інформуємо: Відділ освіти Новгородківської РДА (далі - Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Замовником було оголошено тендерну процедуру закупівлі відриті торги по предмету закупівлі: ДК 021: 2015 - 44210000-5 конструкції та їх частини (Вікна, двері) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-04-26-001760-a) за адресою www.prozoro.gov.ua. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 03.05.2019 року (в новій редакції). Перелік змін до тендерної документації оформлено та оприлюднено в порядку, що передбачений частиною 2 статті 23 Закону, на підтвердження чого надається скриншот сторінки закупівлі з електронної системи закупівель. Таким чином, твердження про порушення порядку оприлюднення змін до тендерної документації є помилковим, а висновки учасника щодо "несуттєвості" змін до тендерної документації такими, що намагаються ввести в оману Замовника. Стосовно "виконання", на думку учасника, вимог за тендерною документацією повідомляємо наступне. Згідно приписів Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за таким принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено обов'язок Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до приписів статті 22 Закону, замовником розроблено та затверджено тендерну документацію на закупівлю товару за предметом предмету закупівлі: ДК 021: 2015 - 44210000-5 конструкції та їх частини (Вікна, двері). 03.05.2019 р., керуючись правом наданим частиною 2 статті 23 Закону, а саме: замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У відповідності до приписів абз. 2 ч. 2 ст. 23 до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів для ознайомлення всіх учасників зі змінами та підготовки належним чином тендерних пропозицій. Окрім того, звертаємо увагу Учасника, що Закон не містить положень про суттєві чи несуттєві вимоги до тендерних пропозицій. Пунктом 5 розділу І тендерної документації передбачалось надання учасниками гарантійного листа з інформацією що учасник закупівлі не перебуває у списку суб'єктів господарювання до яких застосовані санкції. Законом не передбачено права на самостійний пошук інформації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Також, вимогами тендерної документації встановлено надання учасниками інформації (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та Інформаційну довідку (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. Дані документи, також були відсутні в складі тендерної пропозиції, невзираючи на те, що до даних положень не були внесені зміни. Аргументація щодо надання такої інформації в складі інших документів пропозиції не може бути прийнятна з наступних підстав. Згідно умов Статуту ТОВ "Лідер Буд-Центр" директор підприємства має обмеження на укладення угод сума яких перевищує 750 тис. грн. Копія наказу директора підприємства № 64 від 06.05.2019 року про призначення уповноваженої особи для підписання тендерної пропозиції та підписання договору в разі отримання повідомлення про намір укласти договір на виконання робіт не може бути підставою для надання таких повноважень, оскільки згідно умов того ж Статуту ТОВ "Лідер Буд-Центр" уповноваження на підписання договорів сумою, що дорівнює та більше ніж 750 тис. грн. є виключною компетенцією Загальних Зборів Товариства, які є вищим органом управління ТОВ "Лідер Буд-Центр". Також, вимогами тендерної документації встановлено надання учасниками гарантійного листа про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов договору в цілому без попередньої оплати для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі. Як вже зазначалось, Законом не передбачено права на самостійний пошук інформації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Ризик не надання будь-яких документів чи нерозуміння будь-яких положень тендерної документації відноситься на ризик учасника. Те ж стосується й вимоги щодо документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору. Серед таких документів замовником передбачено надання копії аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) щодо постачання аналогічних товарів. Аналогічним договором в цій тендерній документації вважається договір на постачання товару, що є предметом закупівлі. Учасником не надано документів, що за своїм змістом відповідають вимогам тендерної документації. Тому, та з урахуванням роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих.№ 3302-05/22361-03 від 09.07.2015 року) щодо прийняття рішення замовником про відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а і виходячи зі змісту інформації наданої учасниками процедури закупівлі, тендерна пропозиція ТОВ "Лідер Буд-Центр" не відповідала вимогам тендерної документації. Також, вимогами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками копії посвідчень, свідоцтв (інших документів), що підтверджує право виконувати роботу на висоті для наявних працівників наступних спеціальностей: монтажник. Учасником в складі тендерної пропозиції надано сканкопії посвідчень, виданих 10.03.2017 та 18.05.2018 років. Згідно Правил охорони праці пі час виконання робіт на висоті Роботодавець зобов'язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5. цих Правил, а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують на висоті. Посилання учасника на можливість проходження навчання на виробництві не може сприйматись Замовником як виконання вимоги тендерної документації, з огляду на те, що згідно умов тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен надавати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Учасником ТОВ "Лідер Буд-Центр" не було надано жодного листа пояснення щодо строків дії посвідчень, чим порушив вищезазначені вимоги тендерної документації. Також вимогами тендерної документації передбачено надання учасниками відомостей з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб‟єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані уповноваженим органом не раніше дати оголошення даної закупівлі. Учасником не надано відповідного документу! Для належного розуміння вимоги радимо ознайомитись з Положенням про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118. Повторно звертаємо увагу Учасника, що згідно умов тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Окрім того, вимогами тендерної документації передбачалось надання учасниками копії протоколу випробувань на виріб та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на металеве армування. Учасником ТОВ "Лідер Буд-Центр" не було надано відповідного документу в складі тендерної пропозиції. Посилання на те, що такі документи перебували в процесі виготовлення не може сприйматись Замовником оскільки такий підхід порушив би принцип здійснення закупівель об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій - всі учасники є рівними, в тому числі й при оцінці їх тендерних пропозицій. Повторно звертаємо увагу Учасника, що згідно умов тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення зазначеної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідність тендерній документаціїї

Номер: db6c246cc27c49378a2cb2da4cb03300
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-001760-a.a1
Назва: Відповідність тендерній документаціїї
Вимога:
Доброго дня, шановна комісія! Прошу звернути увагу на певні недоліки в поданій пропозиції ТОВ Будівельна Імперія «Новий Дім». А саме: 1. Запропонований товар не відповідає предмету закупівлі. Згідно з «Номенклатурою», предметом закупівлі є товар, одиниці виміру якого є квадратні метри. Учасником в ціновій пропозиції запропоновано товар, одиницею виміру якого є штуки. 2. Не надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001. Тому опираючись на Закон України «Про публічні закупівлі», а саме стаття 30 «Відхилення тендерних пропозицій» пункт 4 «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документацією», прошу – дискваліфікувати ТОВ Будівельна Імперія «Новий Дім».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу розглянуто, учасника ТОВ Будівельна імперія "Новий дім" відхилено з підстав визначених в протоколі
Статус вимоги: Задоволено