-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматизоване робоче місце, системний блок
Завершена
9 418 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 094.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 094.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2019 16:47 - 14.06.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА на дії Замовника та Протокол засідання тендерного комітету від 04.07.2019р. №230
Номер:
00d8b2fc0ad8492385e008286a907a73
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-001556-b.b2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника та Протокол засідання тендерного комітету від 04.07.2019р. №230
Скарга:
Державною аудиторською службою України (далі - Замовник) 17.05.2019 року оголошено процедуру закупівлі по предмету: «Автоматизоване робоче місце. Системний блок. ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (далі - Закупівля), (відкриті торги, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-17-001556-b). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС СІСТЕМС» (далі - Скаржник) приймає участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подало свою тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція) .
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 04.07.2019р. №230 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненому 04 липня 2019 року о 16:06 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001556-b, пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушують пункт 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якого антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема частини 4 Статті 22 та частини 2 Статті 16 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі.
..................
Детальніше - у вкладених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- УЛІС-ДержАудитСлужба_скарга.pdf 10.07.2019 23:15
- Додаток 2_зі_змінами.docx 10.07.2019 23:17
- УЛІС-ДержАудитСлужба Відповідність технічним вимогам.pdf 10.07.2019 23:17
- Протокол відхилення №230.docx 10.07.2019 23:17
- Копія платіжного доручення.pdf.pdf 10.07.2019 23:17
- рішення від 15.07.2019 № 9426.pdf 16.07.2019 01:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2019 23:15
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.07.2019 01:03
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Номер:
5283f975d50441e8ae5bb6cfd1c6ba5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-001556-b.c1
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємося до вас із проханням надати пояснення стосовно деяких технічних вимог до предмета закупівлі.
поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
1) п.9. Електроживлення: Блок живлення – не більше 135 Вт
Чому замовник встановлює обмеження для блока живлення?
Просимо вас замінити дану вимогу на:
«Блок живлення з потужністю, достатньою для роботи моноблока в максимальній комплектації»
2) п.12. Слоти розширення: Не менше 1xPCIe x 16, 2 x M.2
Для чого замовнику потрібен слот PCIe x 16? Сучасні моноблоки забезпечують повну функціональність за рахунок внутрішньої інтеграції всіх необхідних підсистем (відео-, аудіо- і т.і.), а для підключення додаткових компонентів зараз використовуються слоти стандарту М.2.
Просимо вас видалити вимогу щодо наявності слота PCIe x 16.
3) п.14. Роз’єми: Не гірше ніж 1xVGA, 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort
З якою метою замовник вмагає наявність відеовиходу застарілого стандарту VGA?
Просимо вас видалити вимогу щодо наявності роз’єму VGA, і якщо він є необхідним, то викласти вимогу щодо роз’ємів в такій редакції:
«Роз’єми: Не гірше ніж 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort, забезпечення можливості підключення до зовніх пристроїв з інтерфейсом VGA»
Принагідно просимо уточнити який тип відеопортів замовник вимагає – для використання моноблока в якості монітора чи для підключення до моноблока додаткового монітора?
поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
4) п.16 Монітор: Діагональ екрану - не більше 21.5"
Чи немає тут помилки і замовника влаштовує монітор з будь-якою діагоналлю, меншою від 21.5"?
Навіть 17 дюймів буде прийнятно?
В той самий час для поз. 1 зазначена вимога «Діагональ екрану – не менше 21.5"».
Просимо вас уточнити цей параметр.
5) п.16 Монітор: Роз'єми - не менше 1хVGA, 1хDVI, 1хHDMI
З якою метою вимагається наявність застарілого роз’єму DVI? Тим більше, що в системному блоці такий роз’єм відсутній.
Просимо вас видалити вимогу наявності роз’єму DVI.
Також звертаємо вашу увагу на те, що в результаті вивчення технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) встановлено, що всім технічним параметрам по п.1. Автоматизоване робоче місце – 250 шт. відповідає модель одного конкретного виробника, а саме Acer Veriton Z4660G.
Зокрема на це вказують такі характерні вимоги:
9 Електроживлення Блок живлення – не більше 135 Вт
12 Слоти розширення Не менше 1xPCIe x 16, 2 x M.2
13 Веб-камера Наявність інтегрованої веб-камери – не гірше 2 МП; Можливість повороту на 180 градусів
14 Роз’єми Не гірше ніж 1xVGA, 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort
У жодного іншого виробника немає моделі, яка б повністю відповідала всім характеристикам Acer Veriton Z4660G, з якої і було переписано всі технічні вимоги, наведені замовником.
Таким чином Замовник встановлює дискримінаційні вимоги щодо інших учасників, які могли б пропонувати моделі інших виробників і тим самим забезпечити виконання Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дотримання основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель.
З урахуванням зазначеного наполегливо просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
В протилежному випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України стосовно встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації (у тому числі тих, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), з метою приведення тендерної документації у відповідність з чинним законодавством, що регулює питання у сфері державних закупівель.
З повагою,
Учасник торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_на_вимогу.docx 10.06.2019 20:26
Дата подачі:
06.06.2019 22:20
Вирішення:
Дякую Вам за зацікавленість до цих торгів. На Вашу вимогу надаємо наступні роз’яснення.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2019 20:31
Підтвердження вирішення:
1) Стосовно п.9 (Електроживлення), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Серед виробників сучасних ПК, в тому числі і моноблоків, є тенденції до зменшення потужності блоку живлення – використання блоків живлення з високими показниками енергоефективності в купі з явною економічною доцільністю (значне зменшення витрат на електроспоживання), що особливо відчутно у випадках з великим парком техніки.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
2 ) Стосовно п. 12 (Слоти розширення), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
3) Стосовно п. 14 (Роз’єми), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Наявність інтерфейсу VGA дозволить використовувати мультимедійні проектори, що мають тільки аналоговий інтерфейс.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
4) Стосовно п. 16 (Монітор, Діагональ екрану), поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
Наявність вимоги «Діагональ екрану - не більше 21.5» обумовлено тим, що використання цього типу АРМ передбачає, що діагональ у 21,5 дюйма є цілком достатньою для виконання персоналом своїх робочих обов’язків та завдань. Учасник має змогу запропонувати будь-які монітори, які відповідають вимогам, викладеним у тендерній документації.
5) Стосовно п. 16 (Монітор, Роз’єми), поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
Наявність в моніторах VGA, DVI, HDMI дозволяє використовувати (у разі необхідності) вже з існуючими ПК, які мають як аналогові, так і цифрові інтерфейси.
Водночас, у тендерній документації замовника відсутнє посилання на конкретну торгову марку, тому замовник буде розглядати запропонований учасниками товар від усіх виробників, який відповідатиме заявленим технічним вимогам.